Inhoan yhtä naista, kuvailen sen teille.
Pitkät vaaleahkot hamppuhiukset, siniset silmät, rumat hampaat, iso perse, ällöttävä ääni, syntynyt 1978, yrittää olla sporttinen, vaan on paksut jalat ja mahaa haha, persjalkainen tantta. Jos tunnistit, kerro terveisiä oksetukselle.
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:48"]
Miksi inhoat?
[/quote]
Vei mun miehen. Ap
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:56"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:48"]
Miksi inhoat?
[/quote]
Vei mun miehen. Ap
[/quote]
Voit lohduttautua sillä, että miehelläsi on ilmeisen huono naismaku... ai mut voi perkele, se osuu sinuunkin :D
Joku loukannut sua. Ymmärrän tosi hyvin mitä tunnet. Ei sen ihmisen jalkojen paksuudella, mahalla tai vaalealla tukalla ole mitään tekemistä asian kanssa. Mä en tunne ketään kuvaukseesi sopivaa ihmistä, mutta tiedän jonkun osuneen arkaan paikkaan. Tiedän että jos joku on mulle paha, niin jokin hänen olemuksessaan rupeaa ärsyttämään. Hänestä tulee ikäänkuin pahan ruumiillistuma. Tai sitten voit vaihtaa näkökulmaa ja ajatella että kyseisellä ihmisellä on itsellään paha olla, hän kokee sinut uhaksi, tai sinulla on jotain mitä hänellä ei ole. Pääset asian yläpuolelle.
Eihän vienyt. Tosi epämiellyttävä eukko, josta en vaan pidä. Mun mieheen tollasella koskaa olis saumaa!
terveisin aito ap
No voi, yritä nyt toipua, kyllähän hylkääminen aina sattuu, mutta ihmisten rakastumista ei voi estää. Vomia.
Kuulostaa minulta mutta syntymäaika väärä
Käsitätkö miten säälittävältä tuommonen kuvailu vaikuttaa, sun kannalta? Että viitsii takertua ulkoisiin piirteisiin tuolla tavalla...
sisäisesti vain hyvin ruma ihminen voi kuvailla toista näin
Meidän osaston sihteeri selvästi. Terveiset vaan täältä laiturinnokasta !
Ja mitä se kertoo sinusta kun ulkoistenpiirteiden takia inhoat jotain ihmistä? ilkeä ihminen taidat olla. Mitä pahaa kysienen nainen on sinulle tehnyt?
Miksi inhoat?