Pahin moka jonka olet työssäsi tehnyt
Kommentit (186)
Olen terveyskeskuslääkäri, ja kouluttaunut myös akupunktiohoitoihin. Työhuoneeni vieressä on toimenpidehuone, jossa laitan akupunktioneulat paikoilleen ja siirryn pitämään vastaanottoa omaan huoneeseeni. Tällä akupunktiopotilaalla oli aika puolenpäivän jälkeen. Illalla kotona kuuden aikaan muistin, että hän on vielä siellä.
Päästänyt suljetulla osastolla potilaan ulos. Luulin että oli niitä joilla oikeus vapaakävelyyn, no eipä ollut. Joku työkaveri oli onneksi nähnyt herran bussipysäkillä ja tuonut takaisin
Keaätyöntekijänä, vuonna 1988 tai jotain, minulla oli iso nippu avaimia vyöllä.
Kas kummaa, ajelin päältäajettavalla ruohonleikkurilla nurmikoita, kun yhtä äkkiä huomasin, että avainnippuni oli suoraan edessäni nurmikolla. En ehtinyt tekemään mitään kun kuului kolin-kolin ja avainten paloja sinkoili.
Sittemmin kävi valitettavasti ilmi, että joitakin avaimia oli ollut vain ne ainoat kappaleet. Lukkoja jouduttiin murtamaan jne. Taisi lukkoseppäkin käydä.
No, pomolta tuli vähän huutia.
Olin kesätöissä kahvilassa, johon osa tuotteista tuli valmiina muualta. Leivokset oli isoissa laatikoissa, ja yhden laatikon leivosten myyntihinta oli lähemmäs 200€. Menin reippaana tyttönä hakemaan tiskille lisää leivoksia, otin sen laatikon jääkaapista ja pyöräytin sen ylösalaisin että mistäs tämä aukaistaan. Kaikki leivoksethan siis pyörähti ylösalaisin ja meni aivan pilalle, kuorrute ja kaikki sotkeutui ympäri laatikkoa. Avasin laatikon ja tajusin mitä olin juuri tehnyt. Toki en kertonut kenellekään virheestäni, vaan pomo teki reklamaation leipomoon ja kuriirille...
Oli perjantai ja päivän viimeinen kaksoistunti ja kokeiden palautus. Samaan aikaan yhden oppilaan piti tulla tekemään rästikoe (toisesta aineesta). Laitoin rästikokeen tekijän siivouskomeroon tekemään koetta. Kokeidenpalautus sujui hyvin ja kun ne oli viimeiset tunnit ja ilmoitin oppilaille, että pääsevät tänään aiemmin kotiin. Lähdin itsekin. Vasta kotona tajusin, että se yksi oppilas oli jäänyt sinne siivouskomeroon. Soitin koulun kanslistille, että käy sanomassa sille, että saa lähteä.
Olen töissä toimistosihteerinä kansainvälisessä yhtiössä. Kirjoitin koneelle asiakirjaa puhtaaksi ja huomasin että erään henkilön nimi oli outo englanninkielinen ilmaisu ja mietin että sen on pakko olla virhe. Niinpä muutin sen muotoon jonka ajattelin sen olevan. Toimistossa ei ollut paikalla ketään jolta olisin kysynyt asiaa. Tein siis asiakirjan loppuun sillä nimellä minkä ajattelin sen olevan. Sittenpä muutama päivää myöhemmin työkaverini tuli sen asiakirjan kanssa ja se asiakas oli kirjoittanut englanniksi punaisella kynällä "kuka idiootti tämän teki". Sain sitten ensimmäisen varoituksen pomolta. Voi sitä häpeän määrää kun istuin pomoni edessä ja hän nuhteli minua virheestä.
Olin toimistotehtävissä kesätyöntekijänä. Tilassa missä olimme oli sellainen inhottava käytävä missä sai olla tarkkana että toisesta suunnasta ei tule ketään sillä muuten törmäisi toiseen. Ajattelin että sellaista ei voi käydä koska paikka missä olin oli kuitenkin pieni firma että rakennuksessa ei ollut paljon ihmisiä. Kävi sitten niin että nukuttuani pommiin olin myöhässä kymmenen minuuttia. Olin hikinen ja poskeni loistivat punaisena. Juoksin sitten sitä käytävää pitkin ja kirjaimellisesti törmäsin vierailevana olleeseen liikemieheen ja kaaduin hänen päälleen. Paikalla oli jotain 5 muuta miestä ja pomoni huudahti sitten "X mitä helvettiä sinä teet!". Ei ole vaikea arvata että jälkikäteen sain työpaikalla kuulla aika paljon naljailua tapahtuneesta. :D
Olin kouluttamattomana työntekijänä hoitoalalla eli hoitoapulaiisena. Hoitaja käski tuoda imun käytävältä. En tiennyt mikä se on. Toin ensimäise esineen, minkä näin ja se oli happi. Hoitaja haukkui minut pataluhaksi ja minä väänsin itkua, kun minun tehtäviin ei edes kuulunut muu, kuin pesut ja vuoteenpetaukset ja pukemiset
Kaadoin vahindossa joskus nuorempana, tarjoilijana työskennellessäni, kahvit asiakkaan syliin.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:31"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:03"]Olin vielä lääketieteen kandi, kun päivystysaikana tuotiin ruumista, aiemmin terve ihminen oli kuollut äkillisesti. Tein kuolintodistuksen, johon kirjasin kuolinsyyksi Tuntemattomasta syystä aiheutunut äkkikuolema. Vainaja haudattiin. No, jälkeenpäin tuli sitten kovaa palautetta, että kuolinsyy olisi pitänyt tutkia, ja vainajakin kaivettiin ylös haudastaan, että kuolinsyy saatiin selvitetyksi. [/quote] Kukaan ei tiedä kenestä kyse, joten olisi mielenkiintoista tietää se kuolinsyy. Vai tiedätkö mikä se lopullisesti oli? Sydänvika? [/quote] Osoittautui tavanomaisesi insuliini ja arsenikkimyrkytykseksi insuliinimyrytykse takia on silti kymmeniä hautoa avattu.
[/quote]
Oliko tutkimassa mukana Hercule Poirot?
olin tiedottaja isossa pörssiyhtiössä. Laitoin uutisen pörssiin liian myöhään. Onneksi yhtiölle ei tullut sanktioita. No. Seuraavissa yt-neutteluissa sain lähteä. JEEEE. Not.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 23:10"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:31"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:03"]Olin vielä lääketieteen kandi, kun päivystysaikana tuotiin ruumista, aiemmin terve ihminen oli kuollut äkillisesti. Tein kuolintodistuksen, johon kirjasin kuolinsyyksi Tuntemattomasta syystä aiheutunut äkkikuolema. Vainaja haudattiin. No, jälkeenpäin tuli sitten kovaa palautetta, että kuolinsyy olisi pitänyt tutkia, ja vainajakin kaivettiin ylös haudastaan, että kuolinsyy saatiin selvitetyksi. [/quote] Kukaan ei tiedä kenestä kyse, joten olisi mielenkiintoista tietää se kuolinsyy. Vai tiedätkö mikä se lopullisesti oli? Sydänvika? [/quote] Osoittautui tavanomaisesi insuliini ja arsenikkimyrkytykseksi insuliinimyrytykse takia on silti kymmeniä hautoa avattu.
[/quote]
Oliko tutkimassa mukana Hercule Poirot?
[/quote]No minä olen lääkäri, ja jossain vaiheessa urani alkua vanhainkodilla kuoli iäkäs potilas, jolla ei ollut todettu muuta sairautta kuin psyykediagnoosi. No, minähän pistin sen psyykediagnoosin kuolinsyyksi, ja kollegat veikkasivat, että kyllä palautetta tulee. Ikinä ei tullut, se meni läpi.
Olin (ulkomailla) kahvila-baarissa töissä, kolmihenkinen perhe tuli asiakkaaksi, vanhemmat iloisesti tilasivat itselleen "alkupaloiksi" juomat, eivät tilanneet vielä muuta, juomat tuotuani kysyin sitten "mitäs tytölle laitetaan?" viitaten heidän ~4-5v. pitkäkiharaiseen lapseen. Äidin ilme meni norsunvituille ja tokaisi "kysypäs sitä Sebastianilta". Siinä vaiheessa jäädyin täysin, nolotti ihan hirveästi. Työkaverini pelasti tilanteen kehumalla "on niin mahtavat kiharat lapsella" yms. Juomat jäi heidän viimeisiksi.
Olen tehnyt töitä minulle ja leivälleni. Leipää ei ole tullut pitkään aikaan. Muutkaan eivät ole tehneet. Ehkä sen takia leipääkään ei ole tullut. Pitäisi pohtia missä vika on. Palkkatöissä en ole tehnyt virheitä. Siinä on vika. Minun näkökulmasta en näe vaikealla tavalla suurinta virhettä tässä.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 00:05"]Olen tehnyt töitä minulle ja leivälleni. Leipää ei ole tullut pitkään aikaan. Muutkaan eivät ole tehneet. Ehkä sen takia leipääkään ei ole tullut. Pitäisi pohtia missä vika on. Palkkatöissä en ole tehnyt virheitä. Siinä on vika. Minun näkökulmasta en näe vaikealla tavalla suurinta virhettä tässä.
[/quote]
0,o ??
Oli sikainfluenssaepidemian aika ja kaksi meidän lukion kolmesta matematiikanopettajasta oli sairaana. Minä äidinkielenopettaja jouduin pitämään yhden pitkän matematiikan tunnin.
En saanut edes yhtä lausetta sanottua kun yksi oppilas korjasi (aiheesta) minua. Vielä nolomman tilanteesta kannaltani tekee että se tyttö oli sellainen, jolle olin aiemmin ollut suhteellisen tyly äidinkielen tunneilla, sillä hän on niillä tunneilla juuri sellainen "ei kiinnosta" ja ei tahdo totella vaikka useamman kerran pyydän lopettamaan kännykän käytön. Olin aina pitänyt häntä huonona oppilaana, mutta hän oli ihan eri ihminen matikan tunnilla, ja varmaan nautti kun pääsi "kostamaan" minulle raukalle. Eipä mitään, muistelen ihan huumorilla asiaa ja tyttöä. Älykäs hän oli kun jaksoi vaivautua.
Toimin kansanedustaja eräässä pohjoismaassa, enkä ollut vielä yhtään kärryillä mistä näissä hommissa on kysymys. Kirjoittelin sitten epähuomiossa someen englanniksi rasistista tuubaa, ja koko kansa meni pähkinöiksi. Mielenosoituksia järjestettiin, ja kauhea haloo nousi tuosta. Tuli paha mieli ja lähdin karkuun.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 01:13"]Toimin kansanedustaja eräässä pohjoismaassa, enkä ollut vielä yhtään kärryillä mistä näissä hommissa on kysymys. Kirjoittelin sitten epähuomiossa someen englanniksi rasistista tuubaa, ja koko kansa meni pähkinöiksi. Mielenosoituksia järjestettiin, ja kauhea haloo nousi tuosta. Tuli paha mieli ja lähdin karkuun.
[/quote]
HAHA tää oli niin helmi :D
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 03:39"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:03"]Olin vielä lääketieteen kandi, kun päivystysaikana tuotiin ruumista, aiemmin terve ihminen oli kuollut äkillisesti. Tein kuolintodistuksen, johon kirjasin kuolinsyyksi Tuntemattomasta syystä aiheutunut äkkikuolema. Vainaja haudattiin. No, jälkeenpäin tuli sitten kovaa palautetta, että kuolinsyy olisi pitänyt tutkia, ja vainajakin kaivettiin ylös haudastaan, että kuolinsyy saatiin selvitetyksi. [/quote] Kukaan ei tiedä kenestä kyse, joten olisi mielenkiintoista tietää se kuolinsyy. Vai tiedätkö mikä se lopullisesti oli? Sydänvika? [/quote] Osoittautui tavanomaisesi insuliini ja arsenikkimyrkytykseksi insuliinimyrytykse takia on silti kymmeniä hautoa avattu. [/quote] Miten vittu sä voit olla lekuri, kun et osaa edes kirjoittaa??
[/quote]Eo. vastaaja ei ollut ko. lääkäri vaan joku satunnainen elämäm koulun käynyt.