Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahin moka jonka olet työssäsi tehnyt

Vierailija
30.07.2015 |

??

Kommentit (186)

Vierailija
61/186 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:52"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:17"] Hukkasin ikkunan pesijänä pankinavaimet. Sitten kävinkin koulut ja pääsin johtoportaaseen monellekin alalle ja kas kummaa en mokannut enää koskaan. Mokia toki tapahtui mutta pystyin aina syyttämään alaisiani. Vittumoinen pomo siis olin, kaikki pomot ei oo mullakin pari hyvää ollut, molemmat naisia. T. Opistoinsinööri [/quote] Miten mulla tuli sun tekstistä mieleen että et ole johtoporrasta nähnytkään, pomo et ole koskaan ollut ja et tiedä mitä tarkoittaa opisto, saati insinööri??  [/quote] Hauskaa jos kertoisin että olen tehnyt myös oikolukijan toitä ja editoinut tunnettujenkin ihmisten juttuja ennen lehdessä julkaisemista. Ja opistoisinöörin tutkinto ei ole se viimeisin. Eli opetusalalle vaihdoin ja rehtoriksi päädyin, kunnes oikea työalkoi maittaa enemmän. Ja voin sanoa että koulumaailmassa tuli eteen jos jonkinlaista tekstiä, niin yksi minun pomo tuotti vielä karmeempaa tekstiä. Kerro vähän seikoista mistä teit nuo johtopäätöksesi. On nimittäin hauskaa kun teen tänne täysin läpinäkyvän provon niin se menee täysillä läpi. Olen sellainen rehellisyyden perikuva jota kaikki aina uskovat, paitsi jos puhun totta.

[/quote]

Olen pahoillani jos loukkasin..Sinullla on aika erikoinen tyyli kirjoittaa, ihan vain tekstisi perusteella. 

Vierailija
62/186 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasin asiakkaalle pari tuotetta, jotka olivat alennuksessa. Kun eräs toinen asiakas saapui myymälään ja kiinnostui k.o. tuotteista, mulle valkeni, ettei aletuotteita saa varata. Soitin tälle tuotteet varanneelle ja puhelimessa erittäin aggressiiviselle asiakkaalle, joka uhkasi lähteä samantien tulemaan. En muista koskaan olleeni töissä niin paniikissa kuin odottaessani tän vihaisen asiakkaan saapumista :D Ehkä siksi muistinikin on hämärtynyt siltä osin, kuka ne tuotteet lopulta itselleen sai (jos oikeudenmukaisuus toteutui, niin se oli tämä tuotteet varannut tyyppi)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/186 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:31"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:03"]Olin vielä lääketieteen kandi, kun päivystysaikana tuotiin ruumista, aiemmin terve ihminen oli kuollut äkillisesti. Tein kuolintodistuksen, johon kirjasin kuolinsyyksi Tuntemattomasta syystä aiheutunut äkkikuolema. Vainaja haudattiin.  No, jälkeenpäin tuli sitten kovaa palautetta, että kuolinsyy olisi pitänyt tutkia, ja vainajakin kaivettiin ylös haudastaan, että kuolinsyy saatiin selvitetyksi.  [/quote] Kukaan ei tiedä kenestä kyse, joten olisi mielenkiintoista tietää se kuolinsyy. Vai tiedätkö mikä se lopullisesti oli? Sydänvika? [/quote] Osoittautui tavanomaisesi insuliini ja arsenikkimyrkytykseksi insuliinimyrytykse takia on silti kymmeniä hautoa avattu.

[/quote]Tämä vastaaja ei ollut ko. kandi. En saanut tietää kuolinsyytä, joskus aikoinaan lääkäreille tuli tieto oikeuslääketieteellisestä avauksesta, mutta ei enää vuosiin. 

Vierailija
64/186 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:57"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:40"]En tee virheitä en ole mikään hosuava ego suu. [/quote] Heh, ainakin kirjoittamisessa näytät tekevän :)

[/quote]

Mitä? hosuava ego suu? Onneks joku muukin on kesälomajurrissa;D.

Vierailija
65/186 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hotellin respassa töissä. Sain puhelun, ja en muista mitä juttelin mutta nauroin kuitenkin niin että multa pääsi kuuluva pieru. Kuinka ollakaan, tiskille oli tullut asiakas... En edes heti alettuani häntä palvelemaan hokannut että pieraisin ääneen (hän nauroi ensin selkä minuun päin, ja sitten kun sai palvelua niin pidätteli vaan hymyä). Vähitellen mullekin valkeni että hän oli kuullut pieruni, ja alko ihan järkyttävä hävetys. Hikoilin kuin pieni porsas, naama punasena... 

Vierailija
66/186 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä olin kesiä siivoustyössä.

Olin siivoamassa toimistoa, jonka lattiat työkaverit olivat vahanneet aiemmin samana päivänä. Siivouskomerossa oli vielä vahausvehkeet, jotka nostin siivouskärryni tieltä. Nostaessani vahakanisteria takaisin kaappiin, tajusin että kanisterin pohjassa oli ollut vahaa ja niinpä siitä oli jäänyt lattiaan jälki. Yritin hinkata jälkeä pois, mutta eihän se siitä mihinkään lähtenyt. [

Tehtaan taukotilan lattiaan oli jäänyt jonkun kengänpohjista mustia jälkiä, jotka eivät lähteneet tavallisella pesuaineella. Löysin siivouskomerosta jotain erikoisvahvaa tököttiä, jonka luvattiin poistavan kaikenlaisia tahroja. Annostelin sitä pesuveteen ja moppailin lattiaa vain huomatakseni, että erikoisvahva tökötti liuotti myös lattiaan lakkapintaa pois. Järkeilin, että lakan puuttumista siitä yhdestä kohdasta ei huomaisi, jos moppaisin koko lattian samalla tökötillä. Lopputulema oli se , että lattia oli monenkirjavan himmeä ja mustat kengänjäljet eivät olleet lähteneet minnekään. En kehdannut kertoa mokastani kenellekään, vaan ihmettelin ääneen työkaverilleni lattian törkeää ulkonäköä. Onneksi työkaveri epäili, että seinässä kiinni ollut käsidesi-purkki oli valunut ja käsidesiä oli mopatessa levinnyt ja se oli liuottanut lattian lakkapintaa.

Nykyään hävettää, kun en vaan voinut tunnustaa typerää tekoani, mutta silloin pelkäsin suunnilleen potkuja mokani johdosta.

Vierailija
67/186 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:52"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:17"] Hukkasin ikkunan pesijänä pankinavaimet. Sitten kävinkin koulut ja pääsin johtoportaaseen monellekin alalle ja kas kummaa en mokannut enää koskaan. Mokia toki tapahtui mutta pystyin aina syyttämään alaisiani. Vittumoinen pomo siis olin, kaikki pomot ei oo mullakin pari hyvää ollut, molemmat naisia. T. Opistoinsinööri [/quote] Miten mulla tuli sun tekstistä mieleen että et ole johtoporrasta nähnytkään, pomo et ole koskaan ollut ja et tiedä mitä tarkoittaa opisto, saati insinööri??  [/quote] Hauskaa jos kertoisin että olen tehnyt myös oikolukijan toitä ja editoinut tunnettujenkin ihmisten juttuja ennen lehdessä julkaisemista. Ja opistoisinöörin tutkinto ei ole se viimeisin. Eli opetusalalle vaihdoin ja rehtoriksi päädyin, kunnes oikea työalkoi maittaa enemmän. Ja voin sanoa että koulumaailmassa tuli eteen jos jonkinlaista tekstiä, niin yksi minun pomo tuotti vielä karmeempaa tekstiä. Kerro vähän seikoista mistä teit nuo johtopäätöksesi. On nimittäin hauskaa kun teen tänne täysin läpinäkyvän provon niin se menee täysillä läpi. Olen sellainen rehellisyyden perikuva jota kaikki aina uskovat, paitsi jos puhun totta.

[/quote]

Olen pahoillani jos loukkasin..Sinullla on aika erikoinen tyyli kirjoittaa, ihan vain tekstisi perusteella. 
[/quote]
Ei älä ole minua on mahdotonta kai anonyymipalstalla loukata. Itse olen aika trolli ja varmasti nyt kun ajattelen olen loukannut ihmisiä kitjoituksillani.
Se on vähän sitäkin että olen oppinut että viestin on hyvä mennä tunteisiin, edes vaikka ei perille.
Aattelin kysymyksellä että sulla olisi enemmänkin kokemusts opistoinsinööreistä, kun itselläkin oli tunne aikoinaan siellä että minä en kuulu joukkoon. Siksi siis luin tuon toisen koulutuksen.
Kehnosti kirjoitan koska mulla on nyt vain puhelin netissä.
Pahin asia mutta ei moka on ollut kun olen joutunut antamaan kenkää alaisilleni. Voin kertoa että se ei ole kaikille helppoa, vaikka toisilta sujuu hyvin.
Palkannut olen useita kymmeniä ihmisiä ja en muista todellakaan kaikkia, jokaisen erottoamani muistan hyvin ja niitä ei ole kymmentäkään.

Vierailija
68/186 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:03"]

Olin eräässä liikkeessä töissä ja laitoin sinne musiikkia youtubesta kun mankka oli rikki. Oli ideat lopussa ja yhtäkkiä muistin että eikös tämä ollut ihan jees kun joku joskus laittoi jossain soimaan? No "tämä" olikin rasistinen punkbiisi. Ei ehtinyt soimaan montaa säettä mutta toinen kahdesta liikkeessä olevasta asiakkaasta syöksyi saman tien ulos. Ei tosin perästä kuulunut joten en tiedä lopulta johtuiko se biisivalinnasta. Mutta tuon mokan jälkeen pitäydyin sitten NRJ:ssä ihan suosiolla.

[/quote]

No oletpas porukoissa pyörinyt, koska punk ja rasismi ei ole tuttua. Noh, onhan niitä alakulttuureja, joka musiikkityylissä??

69/186 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiroillut rivosti esimiehen kuullen.

Vierailija
70/186 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin pomolta suihin työpaikan vessassa. Ikunen morkkis.

Vierailija
71/186 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 02:09"]Otin pomolta suihin työpaikan vessassa. Ikunen morkkis.
[/quote]
oliko edes varattu teistä jompi kumpi? :D

Vierailija
72/186 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 02:21"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 02:09"]Otin pomolta suihin työpaikan vessassa. Ikunen morkkis. [/quote] oliko edes varattu teistä jompi kumpi? :D

[/quote]

Kumpikin sinkkuja! Mutta noloa siltikin! En ois uskonu että tekisin jotain tollasta. Ois edes tapahtunu työajan ulkopuolella ja jossain muualla paikassa kuin työpaikan vessassa.

Vierailija
73/186 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:03"]Olin eräässä liikkeessä töissä ja laitoin sinne musiikkia youtubesta kun mankka oli rikki. Oli ideat lopussa ja yhtäkkiä muistin että eikös tämä ollut ihan jees kun joku joskus laittoi jossain soimaan? No "tämä" olikin rasistinen punkbiisi. Ei ehtinyt soimaan montaa säettä mutta toinen kahdesta liikkeessä olevasta asiakkaasta syöksyi saman tien ulos. Ei tosin perästä kuulunut joten en tiedä lopulta johtuiko se biisivalinnasta. Mutta tuon mokan jälkeen pitäydyin sitten NRJ:ssä ihan suosiolla.
[/quote]ei vittu oliko se "pane pussi päähän ja pakene, juokse vaikka uralvuorille, täältö et tuu saamaan asuinpaikkaa..." "SUOMI SUOMALAISILLE JA NEEKERIT VERIKOIRILLE! " Meinaan jos oli niin ihan tosi paha moka. Lynkkarien laulu, löytyy youtubesta.

Vierailija
74/186 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin potilaalle väärät lääkkeet. Seurauksena hänellä meinasi henki lähteä.
Tein tämän mokan 2 krt, eri työpaikoilla .
Kiire ja väsymys yövuorossa aiheuttaneet sen. ..Hävettää ihan hirveästi

Vierailija
75/186 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:40"]

Myynyt tekonahkakengät aitojen nahkakenkien hinnalla.

[/quote]

Et ole ainoa. Olen pari kertaa ostanut tekonahkatuotetta, jota on myyty aitona nahkana. Totuus paljastui tietysti vasta, kun on käyttänyt muutaman kk. Materiaalilappuihin ei tule vilkaistua, kun luotin myyjän osaamiseen.

Olen myös ostanut nahkatuotteisiin erikoistuneesta liikkeestä nahkakäsineet, jota myytiin kettuna. Kotona kuitenkin paljastui, että olikin kani. Sinällään ei ole väliä, mutta jotenkin en osannut arvata, että erikoisliikkeissäkin mokataan.

Vierailija
76/186 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:24"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:01"]

odotutin puolivahingossa asiakasta odotistilassa n. 1,5h.

[/quote]

Mites noin pääsi käymään?

[/quote]

Ei tuossa mitään noloa, hauska pila paremminkin. 
[/quote]

Pilailevat tuolla tavalla terveyskeskuksussa ihan yleisesti!

Vierailija
77/186 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä syrjäisessä lomakeskuksessa jossa ei ollut öisin henkilökuntaa. Meille oli tulossa asiakkaita, jotka ilmoittivat että tulevat sulkemisajan jälkeen. Sovittiin mistä saavat noutaa avaimen asuntoonsa. Seuraavana aamuna töihin mentyäni nämä asiakkaat tulivat hieman hermostuneina tiskille ja kertoivat joutuneensa ajamaan myöhään illalla vielä reilut 30km lähimpään kaupunkiin ja hotelliin koska olin unohtanut jättää heille ne avaimet. Työnantaja tietenin maksoi hotellista aiheutuneet kulut heille ja minä yritin olla mahdollisimman huomaamaton koko heidän vierailunsa ajan.

Vierailija
78/186 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:35"]Parikymppisenä olin kesiä siivoustyössä.

Olin siivoamassa toimistoa, jonka lattiat työkaverit olivat vahanneet aiemmin samana päivänä. Siivouskomerossa oli vielä vahausvehkeet, jotka nostin siivouskärryni tieltä. Nostaessani vahakanisteria takaisin kaappiin, tajusin että kanisterin pohjassa oli ollut vahaa ja niinpä siitä oli jäänyt lattiaan jälki. Yritin hinkata jälkeä pois, mutta eihän se siitä mihinkään lähtenyt. [

Tehtaan taukotilan lattiaan oli jäänyt jonkun kengänpohjista mustia jälkiä, jotka eivät lähteneet tavallisella pesuaineella. Löysin siivouskomerosta jotain erikoisvahvaa tököttiä, jonka luvattiin poistavan kaikenlaisia tahroja. Annostelin sitä pesuveteen ja moppailin lattiaa vain huomatakseni, että erikoisvahva tökötti liuotti myös lattiaan lakkapintaa pois. Järkeilin, että lakan puuttumista siitä yhdestä kohdasta ei huomaisi, jos moppaisin koko lattian samalla tökötillä. Lopputulema oli se , että lattia oli monenkirjavan himmeä ja mustat kengänjäljet eivät olleet lähteneet minnekään. En kehdannut kertoa mokastani kenellekään, vaan ihmettelin ääneen työkaverilleni lattian törkeää ulkonäköä. Onneksi työkaveri epäili, että seinässä kiinni ollut käsidesi-purkki oli valunut ja käsidesiä oli mopatessa levinnyt ja se oli liuottanut lattian lakkapintaa.

Nykyään hävettää, kun en vaan voinut tunnustaa typerää tekoani, mutta silloin pelkäsin suunnilleen potkuja mokani johdosta.
[/quote]
Mistähän lakkapinnasta olen puhunut... siis tarkoitan tietysti lattian vahapintaa.

Vierailija
79/186 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:10"]

elikon arkkuun.

[/quote]Mimmonen arkku hevosille laitetaan?

Vierailija
80/186 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtotehtävissä on tullut joskus mokattua pahasti. MTV3:n lähetysyksikössä vetäisin väärän piuhan irti kesken salkkarien ja lähetys pimeni koko suomessa. Aika paljon oli tullut palautetta..