Pahin moka jonka olet työssäsi tehnyt
Kommentit (186)
Ei oo mun, mutta kollega maksoi firman tililtä yli kymppitonnin liikaa eikä niitä saatu koskaan takaisin, koska saaja oli ulosotossa ja varattomaksi todettu ja vaan piti rahat.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:03"]Olin vielä lääketieteen kandi, kun päivystysaikana tuotiin ruumista, aiemmin terve ihminen oli kuollut äkillisesti. Tein kuolintodistuksen, johon kirjasin kuolinsyyksi Tuntemattomasta syystä aiheutunut äkkikuolema. Vainaja haudattiin.
No, jälkeenpäin tuli sitten kovaa palautetta, että kuolinsyy olisi pitänyt tutkia, ja vainajakin kaivettiin ylös haudastaan, että kuolinsyy saatiin selvitetyksi.
[/quote]
Kukaan ei tiedä kenestä kyse, joten olisi mielenkiintoista tietää se kuolinsyy. Vai tiedätkö mikä se lopullisesti oli? Sydänvika?
[/quote]
Osoittautui tavanomaisesi insuliini ja arsenikkimyrkytykseksi insuliinimyrytykse takia on silti kymmeniä hautoa avattu.
[/quote] Vai niin. No jopas oli erikoisia lähimmäisiä, kun ei kuolinsyy kiinnostanut ennen hautajaisia. No mitäpä sitä. Ehkä oli helpotus lähimmäisille.
Annoin asiakkaalle pistoksen ja sen jälkeen pistin vahingossa itseäni.
Mennyt paskaan työpaikkaan minne ei olisi ikinä pitänyt mennä se oli huonoin homma minkä oon tehnyt.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:40"]
Maksoin neljä miljoonaa väärältä tililtä jolloin menetettiin viikonlopun talletustulot pitkän siirtoviiveen vuoksi. Tästä pari vuotta aikaa. Hups
[/quote]
Et oo kuule yksin, tiedän erään jolle tuo hups tapahtui pariinkin kertaan.
"Unohdin" vaalirahoitusilmoituksesta Venäjältä saadut ruplat, onneksi kukaan ei ole huomannut ainakaan vielä. Pieni pelko perseessä että jos tulee sittenkin ilmi.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:42"]
Mennyt paskaan työpaikkaan minne ei olisi ikinä pitänyt mennä se oli huonoin homma minkä oon tehnyt.
[/quote]
Ei olis pitäny ei!! Tyhmästä päästä kärsii!
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:26"]Sanoin raivostuttavalle ja provosoivalle oppilaalle, että voi kun et olisi täällä ja turpa kiinni. :( Lapsi oli tokalla.
T. alakoulun opettaja
[/quote]
Mä tiedän kuka olet. Teit tuon mun lapselle.
23:42Mennyt paskaan työpaikkaan minne ei olisi ikinä pitänyt mennä se oli huonoin homma minkä oon tehnyt.
Enkä edelleen ole tehnyt virhettä.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:45"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:26"]Sanoin raivostuttavalle ja provosoivalle oppilaalle, että voi kun et olisi täällä ja turpa kiinni. :( Lapsi oli tokalla. T. alakoulun opettaja [/quote] Mä tiedän kuka olet. Teit tuon mun lapselle.
[/quote]Olet kasvattanut lapsesi päin vittua. t. ope
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:41"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:03"]Olin vielä lääketieteen kandi, kun päivystysaikana tuotiin ruumista, aiemmin terve ihminen oli kuollut äkillisesti. Tein kuolintodistuksen, johon kirjasin kuolinsyyksi Tuntemattomasta syystä aiheutunut äkkikuolema. Vainaja haudattiin.
No, jälkeenpäin tuli sitten kovaa palautetta, että kuolinsyy olisi pitänyt tutkia, ja vainajakin kaivettiin ylös haudastaan, että kuolinsyy saatiin selvitetyksi.
[/quote]
Kukaan ei tiedä kenestä kyse, joten olisi mielenkiintoista tietää se kuolinsyy. Vai tiedätkö mikä se lopullisesti oli? Sydänvika?
[/quote]
Osoittautui tavanomaisesi insuliini ja arsenikkimyrkytykseksi insuliinimyrytykse takia on silti kymmeniä hautoa avattu.
[/quote] Vai niin. No jopas oli erikoisia lähimmäisiä, kun ei kuolinsyy kiinnostanut ennen hautajaisia. No mitäpä sitä. Ehkä oli helpotus lähimmäisille.
[/quote]
Kuolinsyytä ei saa ennen hautajaisia. Aikaisintaan 6 kuukaudessa.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:45"]
23:42Mennyt paskaan työpaikkaan minne ei olisi ikinä pitänyt mennä se oli huonoin homma minkä oon tehnyt. Enkä edelleen ole tehnyt virhettä.
[/quote]
Mikä siinä oli huonoa? Yks teinityttökö säikytti? :D
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:17"]
Hukkasin ikkunan pesijänä pankinavaimet. Sitten kävinkin koulut ja pääsin johtoportaaseen monellekin alalle ja kas kummaa en mokannut enää koskaan. Mokia toki tapahtui mutta pystyin aina syyttämään alaisiani. Vittumoinen pomo siis olin, kaikki pomot ei oo mullakin pari hyvää ollut, molemmat naisia. T. Opistoinsinööri
[/quote]
Miten mulla tuli sun tekstistä mieleen että et ole johtoporrasta nähnytkään, pomo et ole koskaan ollut ja et tiedä mitä tarkoittaa opisto, saati insinööri??
[/quote]
Hauskaa jos kertoisin että olen tehnyt myös oikolukijan toitä ja editoinut tunnettujenkin ihmisten juttuja ennen lehdessä julkaisemista.
Ja opistoisinöörin tutkinto ei ole se viimeisin. Eli opetusalalle vaihdoin ja rehtoriksi päädyin, kunnes oikea työalkoi maittaa enemmän.
Ja voin sanoa että koulumaailmassa tuli eteen jos jonkinlaista tekstiä, niin yksi minun pomo tuotti vielä karmeempaa tekstiä.
Kerro vähän seikoista mistä teit nuo johtopäätöksesi. On nimittäin hauskaa kun teen tänne täysin läpinäkyvän provon niin se menee täysillä läpi.
Olen sellainen rehellisyyden perikuva jota kaikki aina uskovat, paitsi jos puhun totta.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:40"]Syöttänyt aikuiselle muslimille sianlihakastiketta, sekä lapselle joka oli muslimi sianlihanakkia. Vahingossa...
Myynyt tekonahkakengät aitojen nahkakenkien hinnalla. Ja siis aitoina.
Selittänyt hoitolapsen vanhemmille kuinka ihana heidän tyttönsä on, lapsi oli poika.
Nukkunut pommiin niin, että myöhästyin kahdeksan tunnin työpäivästä kuusi tuntia.
Tarjoillut täytetynpatongin jonka sisälle oli eksynyt koppakuoriainen.
Antanut asiakkaalle ostosten jälkeen väärin rahaa takaisin. Asiakas ei huomannut menettäneensä 80€, minä huomasin vasta myöhemmin.
Nämä nyt ainakin....
[/quote]
Jos minä nukkuisin pommiin kuusi tuntia kahdeksasta en kyllä kehtaisi mennä lainkaan. Feikkaisin etten hokannut että oli työpäivä lainkaan :D
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:49"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:41"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:03"]Olin vielä lääketieteen kandi, kun päivystysaikana tuotiin ruumista, aiemmin terve ihminen oli kuollut äkillisesti. Tein kuolintodistuksen, johon kirjasin kuolinsyyksi Tuntemattomasta syystä aiheutunut äkkikuolema. Vainaja haudattiin.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kuolinsyytä ei saa ennen hautajaisia. Aikaisintaan 6 kuukaudessa.
[/quote] Kai sen nyt saa kysyttyä, että onko kuolinsyy työn alla? Vai meinaatko ettei voi edes kysyä, että koska saa kuolinsyyn tulokset?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:09"]
Hoitolapsi putosi tuolilta pää edellä lattialle, kun seisoin ihan vieressä. Pelästyin tietysti kovin, sillä hoidin lasta vasta ekoja kertoja. Onneksi lapsen äiti sattui myös olemaan tilanteessa paikalla vähän kauempana, ja tuli heti lohduttamaan että silloin ne pahimmat kolhut tulee, kun itse seisoo vieressä (oli jo kolmas lapsi hänellä, joten osasi ottaa rennosti). Sain pitää työni. :)
[/quote]
Eihän lapsi tuossa tilanteessa edes ollut (juridisesti) sinun vastuullasi, kun kerran vanhempi oli paikalla.
Toisaalta ainakin muistuttaa siitä, että kannattaa laittaa syöttötuolissa ne vyöt kiinni...
[/quote]syöttötuoli?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:40"]En tee virheitä en ole mikään hosuava ego suu.
[/quote] Heh, ainakin kirjoittamisessa näytät tekevän :)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:55"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:09"]
Hoitolapsi putosi tuolilta pää edellä lattialle, kun seisoin ihan vieressä. Pelästyin tietysti kovin, sillä hoidin lasta vasta ekoja kertoja. Onneksi lapsen äiti sattui myös olemaan tilanteessa paikalla vähän kauempana, ja tuli heti lohduttamaan että silloin ne pahimmat kolhut tulee, kun itse seisoo vieressä (oli jo kolmas lapsi hänellä, joten osasi ottaa rennosti). Sain pitää työni. :)
[/quote]
Eihän lapsi tuossa tilanteessa edes ollut (juridisesti) sinun vastuullasi, kun kerran vanhempi oli paikalla.
Toisaalta ainakin muistuttaa siitä, että kannattaa laittaa syöttötuolissa ne vyöt kiinni...
[/quote]syöttötuoli?
[/quote]
Niin?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:03"]Olin vielä lääketieteen kandi, kun päivystysaikana tuotiin ruumista, aiemmin terve ihminen oli kuollut äkillisesti. Tein kuolintodistuksen, johon kirjasin kuolinsyyksi Tuntemattomasta syystä aiheutunut äkkikuolema. Vainaja haudattiin.
[/quote]Ouch, eikö tästä tullut ruumishuoneelta/omaisilta/poliisilta/seniorilääkäriktä tosiaan mitään kommenttia ennen hautausta? :o
[/quote]
Tämä tarina on legendaa ja se liikkuu lääkäripiireissä. Kaikkea ei kannata uskoa
Voi vaikka mitä, mm hajottanut firman omaisuutta tuhansien eurojen edestä, pitkä juttu, ihme etten saanut potkuja. Joskus hukannut kassasta 35 euroa...