Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahin moka jonka olet työssäsi tehnyt

Vierailija
30.07.2015 |

??

Kommentit (186)

Vierailija
21/186 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:09"]

Hoitolapsi putosi tuolilta pää edellä lattialle, kun seisoin ihan vieressä. Pelästyin tietysti kovin, sillä hoidin lasta vasta ekoja kertoja. Onneksi lapsen äiti sattui myös olemaan tilanteessa paikalla vähän kauempana, ja tuli heti lohduttamaan että silloin ne pahimmat kolhut tulee, kun itse seisoo vieressä (oli jo kolmas lapsi hänellä, joten osasi ottaa rennosti). Sain pitää työni. :)

[/quote]

Eihän lapsi tuossa tilanteessa edes ollut (juridisesti) sinun vastuullasi, kun kerran vanhempi oli paikalla.

Toisaalta ainakin muistuttaa siitä, että kannattaa laittaa syöttötuolissa ne vyöt kiinni...

Vierailija
22/186 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:01"]

odotutin puolivahingossa asiakasta odotistilassa n. 1,5h.

[/quote]

Mites noin pääsi käymään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/186 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin raivostuttavalle ja provosoivalle oppilaalle, että voi kun et olisi täällä ja turpa kiinni. :( Lapsi oli tokalla.

T. alakoulun opettaja

Vierailija
24/186 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:03"]Olin vielä lääketieteen kandi, kun päivystysaikana tuotiin ruumista, aiemmin terve ihminen oli kuollut äkillisesti. Tein kuolintodistuksen, johon kirjasin kuolinsyyksi Tuntemattomasta syystä aiheutunut äkkikuolema. Vainaja haudattiin. 

No, jälkeenpäin tuli sitten kovaa palautetta, että kuolinsyy olisi pitänyt tutkia, ja vainajakin kaivettiin ylös haudastaan, että kuolinsyy saatiin selvitetyksi. 
[/quote]

Kukaan ei tiedä kenestä kyse, joten olisi mielenkiintoista tietää se kuolinsyy. Vai tiedätkö mikä se lopullisesti oli? Sydänvika?

Vierailija
25/186 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:24"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:01"]

odotutin puolivahingossa asiakasta odotistilassa n. 1,5h.

[/quote]

Mites noin pääsi käymään?

[/quote]

Ei tuossa mitään noloa, hauska pila paremminkin. 

Vierailija
26/186 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaadoin vahingossa vadin jossa asiakas, hienostunut rouvashenkilö, liotti varpaitaan ja minulta pääsi spontaani "voi vitun vittu." Rouvan ilme oli näkemisen arvoinen ja lattian luutuamisen ja uuden veden tuomisen jälkeen minun oli pakko kasata takahuoneessa itseni. Hävettää vieläkin. Onneksi muutin toiseen kaupunkiin, en tosin tästä syystä. :D

Vierailija
27/186 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:03"]Olin vielä lääketieteen kandi, kun päivystysaikana tuotiin ruumista, aiemmin terve ihminen oli kuollut äkillisesti. Tein kuolintodistuksen, johon kirjasin kuolinsyyksi Tuntemattomasta syystä aiheutunut äkkikuolema. Vainaja haudattiin. 

No, jälkeenpäin tuli sitten kovaa palautetta, että kuolinsyy olisi pitänyt tutkia, ja vainajakin kaivettiin ylös haudastaan, että kuolinsyy saatiin selvitetyksi. 
[/quote]

Kukaan ei tiedä kenestä kyse, joten olisi mielenkiintoista tietää se kuolinsyy. Vai tiedätkö mikä se lopullisesti oli? Sydänvika?
[/quote]
Osoittautui tavanomaisesi insuliini ja arsenikkimyrkytykseksi insuliinimyrytykse takia on silti kymmeniä hautoa avattu.

Vierailija
28/186 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt mitään suuria mokia aikuisiällä, mutta aika ajoin mieleen muistuu kesätyöt 17-vuotiaana. Olin tekemässä koulun suursiivousta "oikeiden" siivoajien apuna ja eräänä päivänä portaikko oli vahattu. No, minun oli päästävä vessaan ja olin "väärässä" kerroksessa. En ymmärtänyt, että vahauksen piti kuivua monta tuntia, tai että siinä oikeasti näkyy jäljet, ellei se ole ehtinyt kuivua. Kävin vessassa, mutta en kertonut kenellekään. Jonkin ajan päästä mentiin porukalla ihailemaan kiiltäviä vahattuja portaita - joissa näkyi kengän jälkiä. En uskaltanut tunnustaa, koska vahauksessa oli ollut kova työ. Onneksi yksi siivoajista epäili nähneensä pihassa erään opettajan auton, joten jäljet menivät hänen syyksensä. Aina joskus tuo tapahtuma palaa mieleen, vaikka siitä on yli 20 vuotta ja nolottaa yhä, että olin niin tyhmä.

Vierailija
29/186 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavanomainen insuliinimyrkytys? Terveellä ihmisellä?

Vierailija
30/186 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laskuttanut asiakkaalta lainaosuutta yli 1000€ liikaa. Ei huomannut asiakas eikä edes tilintarkastaja.

.

Vierailija
31/186 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:17"]

Hukkasin ikkunan pesijänä pankinavaimet. Sitten kävinkin koulut ja pääsin johtoportaaseen monellekin alalle ja kas kummaa en mokannut enää koskaan. Mokia toki tapahtui mutta pystyin aina syyttämään alaisiani. Vittumoinen pomo siis olin, kaikki pomot ei oo mullakin pari hyvää ollut, molemmat naisia. T. Opistoinsinööri

[/quote]

Miten mulla tuli sun tekstistä mieleen että et ole johtoporrasta nähnytkään, pomo et ole koskaan ollut ja et tiedä mitä tarkoittaa opisto, saati insinööri?? 

Vierailija
32/186 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli noloa, kun juteltiin yhdestä ärsyttävästä asiakkaasta ja kälätettiin kahvihuoneessa kovaan ääneen siitä ja ei siinä samassa tajuttu, että odotustilassa istui asiakkaan mies. Ei tullut enää nainen meidän kynsihoitoon.

Vierailija
33/186 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:32"]Tavanomainen insuliinimyrkytys? Terveellä ihmisellä?
[/quote]
ja mikä toi arsenikkimyrkytys on? Google ei hirveesti auttanu

Vierailija
34/186 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, suunnitelmiin lipsahti väärä mittari, korjaus maksoi noin 27*24*50€ + 27*2000 = 86400€ noh sitten ensiviikolla säästin saman summan, silti otti päähän.

Vierailija
35/186 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tää on varmaan monelle tuttu, mutta sitten kun on ollut liikaa töissä ja menee kerrankin itse kauppaan ostamaan ruokaa ja pitäisi sanoa, en tarvi kuittia niin kysytään haluutko kuitin.

Vierailija
36/186 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin neljä miljoonaa väärältä tililtä jolloin menetettiin viikonlopun talletustulot pitkän siirtoviiveen vuoksi. Tästä pari vuotta aikaa. Hups

Vierailija
37/186 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:26"]

Sanoin raivostuttavalle ja provosoivalle oppilaalle, että voi kun et olisi täällä ja turpa kiinni. :( Lapsi oli tokalla. T. alakoulun opettaja

[/quote]Hyvä, että joku kerrankin sanoi hänelle suoraan.

Vierailija
38/186 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin neljä miljoonaa väärältä tililtä jolloin menetettiin viikonlopun talletustulot pitkän siirtoviiveen vuoksi. Tästä pari vuotta aikaa. Hups

Vierailija
39/186 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee virheitä en ole mikään hosuava ego suu.

Vierailija
40/186 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöttänyt aikuiselle muslimille sianlihakastiketta, sekä lapselle joka oli muslimi sianlihanakkia. Vahingossa...

Myynyt tekonahkakengät aitojen nahkakenkien hinnalla. Ja siis aitoina.

Selittänyt hoitolapsen vanhemmille kuinka ihana heidän tyttönsä on, lapsi oli poika.

Nukkunut pommiin niin, että myöhästyin kahdeksan tunnin työpäivästä kuusi tuntia.

Tarjoillut täytetynpatongin jonka sisälle oli eksynyt koppakuoriainen.

Antanut asiakkaalle ostosten jälkeen väärin rahaa takaisin. Asiakas ei huomannut menettäneensä 80€, minä huomasin vasta myöhemmin.

Nämä nyt ainakin....