Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juotin miehen humalaan.

Vierailija
14.09.2024 |

Ajattelin että kun tutustun mieheen niin pitää juottaa se humalaan että minkälainen luonne sillä on humalassa. No yllätyin kyllä, se on aika hiljainen. Hiljaisempi kuin selvinpäin ja minusta tylsä ettei miehestä saa selvää. Mies juonut 11 olutta, olen laskenut tarkkaan mutta ollaan juotu jo puolesta päivästä lähtien. Minulla ollut miehiä joiden luonne muuttuu kyllä ihan sekunnissa parista oluesta ikävämpään suuntaan mutta nyt taitaa olla oikein helmi mies ettei ole mikään räyhääjä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt teet siitä viellä ruokon maksajan seuraavaksi 18vuodeksi.

Vierailija
2/12 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo se on 

m29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan tavallista, ettei räyhää humalassa. Pitää olla se soturigeeni, että räyhääminen alkaa.

Vierailija
4/12 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aika monet miehet alkaa räyhäämään humalassa olen kyllä nähnyt. En halua olla sellaisen miehen kanssa tekemisissä jonka luonne muuttuu agressiiviseksi humalassa. T: ap

Vierailija
5/12 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi on , jotkut on selvinpäin koko ajan äänessä,kännissä muuttuvat hiljaiseksi,varsinkin kolmannen lyönnin jälkeen.

Vierailija
6/12 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olut on huono valinta tuohon kokeiluun, kirkasta kehiin niin johan alkaa touhu muuttumaan.

Jos sekään ei auta niin sitten pirtua ja kiusoittelet etkä kuitenkaan anna.

Vierailija
7/12 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna karhu viinaa tai olutta se rupeaa ärjyttämään.

Vierailija
8/12 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nainen minullekin viinaa, juodaan yhdessä.

Vierailija
9/12 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olisin ollut juotettavasi, niin olisit saanut kutsua poliisit. T. Räyhä-Reino

Vierailija
10/12 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt saman ja valitsin miehen sen perusteella ettei miehen persoona muutu kännissä. Olen ollut saman miehen kanssa 8 vuotta.

Vierailija
11/12 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kuusi tuntia ja vain 11 olutta ja vain olutta. Eihän tuolla määrällä muuta kuin käy tiheämmin kusella.

Vierailija
12/12 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kannata mitään komeaa ottaa koska ne on kännissä väkivaltaisia. Nyt sulla on sitten kiltti mies joka on kiltti humalassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi