Ottaisitko miehen jolla kassit roikkuu penistä pidempänä?
Eli sivusta katsoen kassit alhaalla, penis siinä päällä lyhyempänä?
Kommentit (67)
Kyllähän se on aina muistutus oman peniksen pienuudesta, kun kesällä kahlaa rannasta uimaan ja ensimmäisenä veteen osuvat kivekset ja vasta pitkän hetken päästä peniksen pää.
Joka miehellä on sellaiset pussit erection aikaan.
Omat tissit roikkuu navassa joten mikä olen arvosteleen
Saa olla melkonen jööti, että peniksen kärki olisi kassien alapuolella. Ainakin itsellä kassit roikkuu melkeen polvissa, kun on riittävän lämmin, esim. saunassa.
Vierailija kirjoitti:
Hot. Heitätkö olan yli, kun käyt pesulla?
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:53"]
Kyllä tämä on minulla se tärkein kriteeri. Mies saa olla vaikka mikä naisenhakkaaja, eläinrääkkääjä luuseri tai vaikka massamurhaaja, kunhan kassit ja penis ovat suhteessa toisiinsa oikealla kohdalla.
Miten naisenhakkaaja eroaa yleensä ihmisten hakkaajasta? Vai onko se jotenkin pahempi asia lyödä naista kuin miestä? Kuinka paljon se nainen on arvokkaampi kuin mies?
On sinänsä arvokkaampi, koska saattaa teoriassa olla raskaana, mutta kaipa tuossa naistenhakkaajan harveksunnassa on kyse juuri siitä, että sellainen mies on raukka, joka etsii itseään heikompaa uhria, jota alistaa, koska ei pärjää toisille miehille.
Ei, en missään nimessä. Komennan housut nilkkoihin jo ensitreffeillä ravintolan edessä ja tarkistan asian polvillani työntömitalla ja vatupassilla.
Turha näin toivottoman ruumiillisen vamman jälkeen on edes antaa sen tarjota illallista kun suhteesta ei tule mitään eikä meitä nyt muutenkaan päästettäisi enää tuon jälkeen sisään mihinkään.
No tuohan nyt vähän vaihtelee... välillä on kivet melkeen kaulassa kun panettaa järkyttävästi ja vastaavasti kun on riittävästi saanut ja vaikka saunassa sen päälle...niin kassit ala-lauteilla ja mies ylälauteilla :)
Mun kohdalle on sattunut yksi mies jolla oli hillittömän kokoiset pussit,ja penis oli paksu ja aika pitkä. Pikkuisen hymyilytti kun eka kerran näin nuoren herran varustuksen.
Tuoksui aika urokselle ,meinas jäädä ottamatta suihin. Kun sitten kuitenkin rohkaistuin ja otin käsittelyyn tulin ihan älyttömään kiimaan.
Ja mikä sonni nuoresta iästä huolimatta.
Muistan kuinka pussit iskeytyi ihanasti pillua vasten. Ja se sperma määrä, valuin yhdynnän jälkeen pitkään ,ja sotkin vuoteen.
Pakko oli laittaa iso pyyhe kun leikittiin sen kanssa.
Täällä aina saa lukea naisten kommentteja kuinka pihalla miehet ovat naisten anatomiasta mutta kyllä sama näkyy pätevän toiseenkin suuntaan. Kivespussien roikkuvuushan vaihtelee tilanteesta riippuen todella paljon
Harrastan sokerideittailua parin eri vanhemman miehen kanssa, ja toisella on juuri tuollaiset vehkeet! :D Eli tosi isot ja roikkuvat pallit, superkarvaiset vielä, joten näyttää siltä että pallit roikkuvat melkein polvissa asti. Ja sitten on lyhyt mutta paksuhko, golfpallomainen muna niin on kyllä aika erikoisen näköinen, etenkin kun muna jää rehevän karvoituksen peittoon. Sitä lyhyttä munaa on mun helppo ottaa suihin ihan tappiin saakka, mutta karvaisten ja roikkuvien pallien nuoleminen ja imeminen on haastavampaa. Oon pyytänyt, että sheivaisi karvat pois, tai antaisi mun vaikka sheivata/trimmata, mutta ei halua.
Miks ei roikkuvia palleja leikata? Niinkun roikkuvia rintoja? Ikä tekee tehtävänsä myös palleille,maan vetovoima kiskoo niitä alemmas.
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin, nehän nousevat melkein kulliin kiinni, ainakin omalla miehellä.
Mulla roikkuu! Onneksi olen groweri, ja seisokissa on ihan hyvän kokoinen. Ei ole yksinään jättänyt(kaiketi) sen takia.
Vierailija kirjoitti:
Wau, tuohan on kaunein ulkoinen ominaisuus naisessa, siis oikein todella hyvin suuret ja riippuvat rinnat! Ja eikö tuo ole normaalia, että kassit roikkuvat alempana, ainakin itse toivon että on!
Vierailija kirjoitti:
No en tietenkään ;p ja luonteella ei tietenkään ole mitään väliä..
Hyvä vastaus. Vielä näin miehenä kysyisin aloittaja-jonnelta, tarkoittaako kauppakasseja vai omia koulukassejaan vai mitä tämä "kassi" nyt jonnen mielestä onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin, nehän nousevat melkein kulliin kiinni, ainakin omalla miehellä.
Ei näistä moni ole koskaan edes nähnyt alastonta naista.
Olisko tällainenkin tapaus siis täysin turn off?
https://www.kirkkojakaupunki.fi/o/adaptive-media/image/188411/1200/7101…
Tässä komeet kassit. Varmana roikkuu alempana kuin...
https://kevishere.files.wordpress.com/2011/07/bonobo-testes.jpg
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:53"]
Kyllä tämä on minulla se tärkein kriteeri. Mies saa olla vaikka mikä naisenhakkaaja, eläinrääkkääjä luuseri tai vaikka massamurhaaja, kunhan kassit ja penis ovat suhteessa toisiinsa oikealla kohdalla.
[/quote]
Miten naisenhakkaaja eroaa yleensä ihmisten hakkaajasta? Vai onko se jotenkin pahempi asia lyödä naista kuin miestä? Kuinka paljon se nainen on arvokkaampi kuin mies?