Ottaisitko miehen jolla kassit roikkuu penistä pidempänä?
Eli sivusta katsoen kassit alhaalla, penis siinä päällä lyhyempänä?
Kommentit (67)
Kyllä tämä on minulla se tärkein kriteeri. Mies saa olla vaikka mikä naisenhakkaaja, eläinrääkkääjä luuseri tai vaikka massamurhaaja, kunhan kassit ja penis ovat suhteessa toisiinsa oikealla kohdalla.
Käskisin äijän laittamaan kylmäkallen kasseihinsa jotta nousisivat ylemmäksi ennenkuin tulee sänkyyn
Olen ottanutkin, en ole huomannut ihmetellä asiaa, pitäisikö?
No ei kait sellaista vammaa kenelläkään oikeasti ole :DD
Hyi saatana. Ajatuskin miehestä jolla kassit roikkuu penistä pidempänä saa yökkäämään.
Mun miehellä on sellaiset! Suurimmat boolssit mitä olen kenelläkään nähnyt!
Ja juu, ei haittaa että kikuli heiluu ylempänä. Sitten kun temppuilun aika, niin se on kyllä tarpeeksi pitkä.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 16:15"]
Hyi saatana. Ajatuskin miehestä jolla kassit roikkuu penistä pidempänä saa yökkäämään.
[/quote]
Ne on kyllä todella rumat.
Noinhan se taitaa useimmilla miehillä mennä. https://en.wikipedia.org/wiki/Human#/media/File:Anterior_view_of_human_female_and_male,_with_labels_2.png
Ja niin on hyvä, koska peniksen muoto tulee joka tapauksessa esiin täydellisesti, mutta jos penis on kovin pitkä suhteessa kivespussiin/kiveksiin, eivät kivekset pääse kunnolla oikeuksiinsa, vaan jäävät piiloon peniksen alle. Penis taas ei voi piiloon jäädä.
-Mies 29v + 1v-
Sanoisin, että lepotilassa noin on enemmistöllä.
Jos on niin varakas, että ostoskassit aina roikkuvat nilkoissa asti.
NIIN KYLLÄ!
Mun miehellä roikkuu pallit melkein polvissa. Olis se aika ori, jos vehje olis polviin asti:)
No melko pitkä mulkku saa olla että roikkus alempana kun kassit. Tai sit mä en tajua mistä tässä keskustellaan.
Ja miehetkö muka ovat pinnallisia?
No nyt selvisi taas yksi syy miksei naiset kiinnostu musta...
Eihän peniksen lepoasento vielä kerro mitään kuinka iso tai pieni on.
Eikös roikkupallien omistajat ole niitä, jotka nykii pussejaan jatkuvasti....?
No en tietenkään ;p ja luonteella ei tietenkään ole mitään väliä..