Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottavinta, mitä sinulle on tapahtunut yksin ollessasi?

Vierailija
29.07.2015 |

"Pelkäättekö omakotitalossa"-keskustelun innoittamana! Pelottavinta mitä teille on tapahtunut yksin ollessanne?

Kommentit (1842)

Vierailija
1841/1842 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viimeisilläni raskaana ja yksin kerrostalon 8. kerroksen pyykkituvalla. Sinne tuli samaan aikaan ulkomaalainen mies joka alkoi juttelemaan. Lähtiessäni hän tuli eteeni seisomaan ja pyysi halausta. Kieltäydyin jolloin hän jatkoi vaatimista ja pakotti lisäämään hänet kaveriksi facebookiin ja tarkisti puhelimestani, että olin varmasti laittanut kaveripyynnön. 
Jälkeenpäin ajattelin että onneksi ei tehnyt mitään sen pahempaa, vaikka olikin ahdistava. Samoihin aikoihin oli uutisissa että vanhus oli r*iskattu pesutuvassa. 

En enää mennyt pyykkitupaan yksin. 

Vierailija
1842/1842 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä. Muut olivat lähteneet, olin yksin toimistolla. Menin vessaan noin klo 17.30 ja jäin lukon taakse. Lukko meni jumiin, nuppi ei kääntynyt ollenkaan. Ikinä ei ole semmoista tapahtunut minkään oven kanssa. Aloin huutaa ja hakata ovea. Puhelin oli työpöydällä. Yritin hakata putkia, kun olin jostain lukenut, että se kantautuu muihin huoneistoihin. Tietenkään en voinut olla varma, onko koko rakennus jo tyhjä. Vanha toimistotalo, neljässä kerroksessa erilaisia toimistoja. Toki siinä tuli itku ja iski suorastaan paniikinomainen pelko. Järkeilin, että en kuole, vaikka olisin vessassa koko yön. Seuraavana aamuna tulisi kuitenkin väkeä. Kello oli vähän yli 21, kun kuulin hissin äänen, sitten vaimean oven pamahdukseen, aloin huutaa ja hakata vessan ovea. Vartija! Hän rauhoitteli oven takaa, että ihan varmasti kohta pääsen pois. Hän kutsui jonkin kiinteistöpäivysryksen. Lukko irrotettiin ja pääsin pois. Arvatkaa, kåvinkö ikinä enää siinä toimistossa vessassa. Lukko siis kokonaan uusittiin, mutta jäi niin iso pelko, että suoritin vessakäynnit tauoilla läheisessä marketissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi