Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: ällöintä mitä olet ikinä tehnyt?

Vierailija
29.07.2015 |

Otsikossa kysymys: Mikä on ällöin asia mitä olet koskaan tehnyt? Pakosta tai huvikseen, kännissä tai selvinpäin.

Omani: Olin harrastanut avopuolisoni kanssa seksiä, ilman kortsua ja hän laukesi sisääni. Kiirehdin aktin jälkeen vessaan pesulle, mutta

Kommentit (117)

Vierailija
61/117 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskonut housuun tietenkin, yms.

Tapasin naisen ja ensi töikseni naisen kämpällä riisuin naisen rujoin ottein ja tungin erittäin lyhyen suutelun jälkeen neljä sormea sinne runnoen. Taisin olla kännissä. Mutta pantiin vielä kuitenkin sen jälkeen, vaikka jälkikäteen kyllä sain kuulla, että hieman hellempi olisin voinut olla...

En ollut mitenkään ylpeä tästä.

Vierailija
62/117 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 02:38"]Paskonut housuun tietenkin, yms.

Tapasin naisen ja ensi töikseni naisen kämpällä riisuin naisen rujoin ottein ja tungin erittäin lyhyen suutelun jälkeen neljä sormea sinne runnoen. Taisin olla kännissä. Mutta pantiin vielä kuitenkin sen jälkeen, vaikka jälkikäteen kyllä sain kuulla, että hieman hellempi olisin voinut olla...

En ollut mitenkään ylpeä tästä.
[/quote]

Enkä edes siis tajunnut vasta kuin myöhemmin, kun sain kuulla k.o. mimmiltä tämän. Vitutti ja hävetti ja myös ällötti oma käytös. Mutta mikään raiskaus se ei ollut tunnetaan vieläkin ja ollaan ihan kavereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/117 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen joutunut sormilla (vessapaperia suojana) katkomaan puoliksi sisään jäänyttä ummetussementtiä. Kaikilla ei ole lusikoita vessassa valmiina eikä rohkeutta lähteä keittiöön kova ja tuskallinen paska perseestä sojottaen.

Vierailija
64/117 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on liian iso kakka niin miksi sinne perseeseen pitää sormiaan työntää? Eikö olisi helpompaa voidella perseenreikä vaikka oliviiöljyllä ja sitten pinnistää? Mutta asiaan. Olen laittanut entisen työpaikkani sosiaalitiloissa olleeseen kahvinkeittimen suodattimeksi koko työpäivän jalassa olleet sukat. Työkenkäni haisi silloin jatkuvasti koska minulla oli jalkasilsa. Tämä tapahtui kun sain yt-neuvotteluiden jälkeen lapun käteeni että moikka. Jäin toki katsomaan kun työkaverit joivat kahvinsa. Olin puolivuotta aiemmin kussut samaan keittimeen. Joskus aikaisemmin olin pyyhkäissyt suodatin paperilla vakoni, kun tulin kakalta, mutta olinhan ensiksi pyyhkinyt perseeni vessassa. Ottaen kuitenkin huomioon että vakoni oli hikinen koska kakkaamisen jälkeen olin purkanut yhden kuorman kiireellä kesähelteellä. En itse juon kahvia muuta kuin juhlapäivinä.

Juha.

Juha.

Vierailija
65/117 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 03:06"]

Jos on liian iso kakka niin miksi sinne perseeseen pitää sormiaan työntää? Eikö olisi helpompaa voidella perseenreikä vaikka oliviiöljyllä ja sitten pinnistää?

[/quote]

Nyt alkaa jo naurattaa, onko miehillä keittiö vessassa vai vessa keittiössä? Normaalin ihmisen vessasta ei aina löydy oliiviöljyä ja lusikoita, joita työntää pyllyynsä hädän hetkellä.

Ja sitä kakan vakavuusastetta ei ole aina helppo arvioida etukäteen. Pitääkö jumiin jäänyt kakka työntää (kenties soppakauhalla) takaisin suoleen, että saa oliiviöljytkin anaaliin?

Vierailija
66/117 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä teidän possujen kannattaa tehdä suolihuuhtelu kerran viikossa.

Juha.

Vierailija
67/117 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:41"]Kerran kännissä tein tarpeeni jonkun tuntemattoman pihaan, toivottavasti eivät nähneet. Samoin tapahtui omassa yksiössäni, sillä kertaa vessan virkaa toimitti pahvilaatikko. Niin, kyse oli tosiaan isommasta hädästä. Sittemmin olen lopettanut juomisen kokonaan.
N28
[/quote]olisin potkinut sua perseelle ja repässy tukasta jos oisin ollu tuo omistaja. Varmaan oisit paskonukkin.

Vierailija
68/117 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitelin poikaystävän kanssa. Kaikki vitutti, satoi, oli pitkä matka kotiin ja tuntui ettei millään ole väliä. Siinä kävellessäni sateessa kotiin ilman sateenvarjoa päätin kusta housuun. Onpahan sekin koettu. En ole kertonut tätä KENELLEKÄÄN. Kun pääsin kotiin riisuin kaikki vaatteet, heitin ne pyykkiin ja menin itse suihkuun. Olo oli puhdistunut.

Vierailija
69/117 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskoin järveen ollessani kavereiden kanssa uimapatjailemassa kaukana rannasta. En kertonut mitä teen, mutta pikkusen oli naurussa pitelemistä kun pökäle nous pintAn...

Vierailija
70/117 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi hitto

Vierailija
71/117 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset - kivistä kakkaa voi nopeasti helpottaa sujauttamalla peukun pimperoon ja "pehmittelemällä" suolen sementtiä sen aukkojen välissä olevan kudoksen läpi. Auttaa oikeasti, jos hätä on suuri.

Niksi tämäkin. :-)  

Vierailija
72/117 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kussut mukiin useaankin otteeseen ja kaatanut lavuaarista alas. Muki on tietenkin mennyt aina pesukoneeseen suoraan, mutta aina mukin tullessa vastaan hymähdän vähän :D

Olen myös nuollut eksäni peräaukkoa seksin aikana hänen toivestaan. Silloin se tuntui ihan normaalilta (tai niin normaalilta kuin sellainen vain voi tuntua) ja mies oli aina suihkunraikas, mutta enää en voisi kuvitellakaan tekeväni niin :D hyi hemmetti!

Vierailija
73/117 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala aste ikäisenä tuli pers poskeen jonkilainen paise/mätä rakkula. Muistan kin se yöllä itsestään puhkesi. En lehdannut kertoa siitä kenellekkään eli sitä ei kunnolla kukaan puristanut tyhjäksi. Seuraavan viikon ajan sieltä tuli mätää ja aina päivän lopuksi oli pikkuhousut liimaantuneet kiinni peppuun ja ne piti kunnolla repiä irti. Pikkuhousuissa oli kunnon läjä kuivunutta mätää. Viikon kesti ja parani

Vierailija
74/117 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkapohjaan meni hammastikku tai coctailtikku tai mikälie. Luulin että se lähti pois. Luulin että se haava mikä siitä tuli, kestää vaan parantua. Pari viikkoo ja puristin sitä haavaa niin tuli puolikas hammastikku vielä ulos *kylmiä väreitä* Ällöttää vieläkin kaikki jos menee tikku ihon alle tai joskus ihon alta voi tulla hius tai mitä vaan..

Vierailija
75/117 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Festareilla hirveässä humalassa otin suihin mieheltä, voitte kuvitella kun muutenkin huono olo ja semmonen mötikkä suussa, niin oksennushan siihen tuli miehen mulkun päälle.

Olin matkalla junassa, ja ummetuksesta kärsineenä tuli sitten aivan hirveä kakkoshätä ja junan vessaan oli mentävä. Tuotos oli niiiin massiivinen, ettei se mahtunut junan pöntöstä alas. Keräsin sen vessapaperilla ylös sieltä ja heitin käsipaperiroskikseen.

Vierailija
76/117 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 20:00"]Kauhonut kurapaskaa dementoituneen vuodepotilaan suusta sekä poistanut valkoisia matoja erään mummon tekareista ja ikenistä. Eipä ollut mummo muistanut moneen vuoteen niitä ottaa suusta pois. Sitten yksi kotihoidettava oli melkoisen karu tapaus. Koko alaruumis syöpynyt järkyttävistä onkalohaavoista. Toinen pakara jopa puuttui. Näitä mätäneviä vihreitä haavoja kun kesäkuumalla pesit ja hoidit ja työnsit niihin onkaloihin niitä haavanhoitotuotteita siinä kusen ja paskan hajussa niin avot. Meinasi itseltä lähteä henki. Voitte kuvitella sen hajun siinä pienessä asunnossa kun ulkona 30 astetta lämmintä.
[/quote]

Täällä myös hoitaja, pissa-, kakka-, oksennus-, lima- ja märkäjutut on ihan peruskauraa. Eniten ehkä v*tuttaa, kun joku sekava potilas räkii silmille, kerran olen saanut silmätulehduksen.

Vierailija
77/117 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 00:20"]Olin kai 15-vuotias kun istuin tietokoneella yömyöhään. Mulla oli jotenkin sellanen inhottava tunne kurkussa, että piti siinä yskiä ja röhistä ja köhistä vähän väliä. Tein sit jonkun ihan jäätävän yskäsyn koko voimillani ja tuntu ihan siltä kun multa ois lähteny osa keuhkoja tai jotain irti ja suun edessä olevaan käteen lensi sieltä kurkusta sen laatunen klöntti mitä en oo kuunaan nähnyt vielä tähänkään (melkein 30) ikään mennessä. Se oli kooltaan suunnilleen peukalon kokoinen, harmaanvihreänkeltainen ja siinä oli ikäänkun verisuonia ja se oli hyvin kiinteä, ei sellasta läpinäkyvää limaa lainkaan. Melkein pyörryin jo ajatuksesta että köhäsinkö mä nyt jonkun kasvaimen tai sisäelimen irti tms. Tutkin sitä aika kauan ja toivoin että olisi ollut sellanen mikroskooppi lähempää tarkastelua varten.
[/quote]

Voi apua :Dd En pysty lopettamaan nauramista, onnistuit kertomaan ton niin että ei edes ällötä, nauran vaan kippurassa :'D

Vierailija
78/117 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:58"]Tuli hiivatulehdus ja kaivelin suihkussa ne riisipuurot helvettiin sormillani syvältä sieltä pillusta. Hyi vittu miten kuvottavaa, en halua enää ikinä hiivaa, kolmasti kärsinyt jo.
[/quote]

Oikeestikko sinne tulee hiivan aikaan tollasta? Ainako? Ai kauhee!

Vierailija
79/117 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:32"]joskus tyhjentäesäni kuukupin, valelin kaikki menkkaveret pitkin naamaani ja katselin peilistä kuinka kamalalta näytin.. xD
[/quote]

Whats wrong with u

Vierailija
80/117 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa työssäni joudun välillä kaivamaan MUIDEN ihmisten paskaa peräsuolesta kun ovat ummella. Tervetuloa hoitoalalle;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi