Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: ällöintä mitä olet ikinä tehnyt?

Vierailija
29.07.2015 |

Otsikossa kysymys: Mikä on ällöin asia mitä olet koskaan tehnyt? Pakosta tai huvikseen, kännissä tai selvinpäin.

Omani: Olin harrastanut avopuolisoni kanssa seksiä, ilman kortsua ja hän laukesi sisääni. Kiirehdin aktin jälkeen vessaan pesulle, mutta

Kommentit (117)

Vierailija
21/117 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap Tässä, viesti jäi kesken, Tässä uusiks:

Omani: Olin harrastanut avopuolisoni kanssa seksiä, ilman kortsua ja hän laukesi sisääni. Kiirehdin aktin jälkeen vessaan pesulle, mutta spermat kerkesivät silti valahtamaan reisilleni. Jostain kumman syystä yksikseni siellä veskissä sain päähäni kauhaista kädellä ne spermat suuhuni, ja niitä siinä maiskuttelin menemään. Jälkeenpäin tuli sellainen aika kova mitä vittua fiilis!

Vierailija
22/117 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli paha ummetus. Semmoinen jättipaukku, joka ei vaan tullut ulos... Oli pakko lopulta auttaa ja kaivella sormella osa siitä ulos, että se pieneni. Voi sitä tuskaa :O Ja sormien kuurausta...

Olen nainen, enkä tunnustaisi tätä kenellekään silmästä silmään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/117 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi

Vierailija
24/117 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa kauniisti yökkäysrefleksi tämän luettuani

Vierailija
25/117 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:22"]Oli paha ummetus. Semmoinen jättipaukku, joka ei vaan tullut ulos... Oli pakko lopulta auttaa ja kaivella sormella osa siitä ulos, että se pieneni. Voi sitä tuskaa :O Ja sormien kuurausta...

[/quote]

Olin kirjoittamassa ihan samanlaista tarinaa. Onneksi on käynyt noin vain kerran.

Vierailija
26/117 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. On tullut kaiken näköistä vastasn. Pahimmat ehkä jotain viemäri puhdistuksia.

Vierailija
27/117 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana maistoin salaa omaa pissaani. Hyi helvetti, en meinannut uskaltaa kirjoittaa edes tähän, niin paljon nolottaa!!

Vierailija
28/117 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on synnytys. Kaksi kertaa, vaikka ihan hyvin meni.

Vierailija
29/117 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko sitten pesin vessan peilikapin edellisten asukkaiden jäljiltä. Se oli oranssin liejun, häpykarvojen, käytettyjen vanupuikkojen, pölyn ja paskan peitossa. Hommaan meni yli tunti.

Tänään irrotin punkin kissatani. Hrrrh!

Kumpikin pakosta.

Vierailija
30/117 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:29"]

Kyllä se on synnytys. Kaksi kertaa, vaikka ihan hyvin meni.

[/quote]

No voi hellanlettas alapeukuttajat! Syökää te istukkanne ja tarjotkaa verinen alapäänne (vaikkakin ammattilaisten ja ehkä miehennekin) tuijoteltavaksi siitä vain!

Vierailija
31/117 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kännissä tein tarpeeni jonkun tuntemattoman pihaan, toivottavasti eivät nähneet. Samoin tapahtui omassa yksiössäni, sillä kertaa vessan virkaa toimitti pahvilaatikko. Niin, kyse oli tosiaan isommasta hädästä. Sittemmin olen lopettanut juomisen kokonaan.
N28

Vierailija
32/117 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissannut lasipurkkiin keittokomerossa kun asunnon vessa oli remontissa ja vessa oli toisessa rakennuksessa. Ei ollut oma kämppä. Asukas kyllä tiesi että se yksi purkki oli mun "potta".

Vierailija
33/117 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puristin mieheni selästä jonkun ikuisuuksia siinä olleen kunnon ison fatin finnin. Kun aloin puristamaan, sieltä tuli TODELLA paksua keltaista talia joka meni lopulta ihan "kikkaralle" kun sitä tuli niin paljon. Loputtomiin melkeinpä! Se iso finni paise oli puristamis käsittelyn jälkeen ihan littana, melkein kuin normaali iho. Mut hyi ne ties monenko vuoden talit ja paskat jotka oli muhinut siellä selässä jotka viimein purskahtivat ulos.. Tulee ihan kylmiä väreitä. Paksua oli kuin spagetti, yök!! Tavallaan oli ihanaa puristaa se finni mut olihan se myös todella irvokasta!

Vierailija
34/117 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys. Yök.

Vierailija
35/117 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran ripulien ja kakkojen korjailu karvalankamatolta. Koirankakkan kuuraus pois kengänpohjasta.

Vierailija
36/117 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli hiivatulehdus ja kaivelin suihkussa ne riisipuurot helvettiin sormillani syvältä sieltä pillusta. Hyi vittu miten kuvottavaa, en halua enää ikinä hiivaa, kolmasti kärsinyt jo.

Vierailija
37/117 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule heti mieleen omia ällötyksiä mutta lapsena vietin serkkuni kanssa paljon aikaa yhdessä (tytön). Serkku kaivoi syvältä nenästään sellaista oikeen pitkää vihreää " joustavaa" räkää ja laittoi suuhunsa! Yyyyh, heti ruli yökkiolo kun muistelee:D

Vierailija
38/117 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kai 15-vuotias kun istuin tietokoneella yömyöhään. Mulla oli jotenkin sellanen inhottava tunne kurkussa, että piti siinä yskiä ja röhistä ja köhistä vähän väliä. Tein sit jonkun ihan jäätävän yskäsyn koko voimillani ja tuntu ihan siltä kun multa ois lähteny osa keuhkoja tai jotain irti ja suun edessä olevaan käteen lensi sieltä kurkusta sen laatunen klöntti mitä en oo kuunaan nähnyt vielä tähänkään (melkein 30) ikään mennessä. Se oli kooltaan suunnilleen peukalon kokoinen, harmaanvihreänkeltainen ja siinä oli ikäänkun verisuonia ja se oli hyvin kiinteä, ei sellasta läpinäkyvää limaa lainkaan. Melkein pyörryin jo ajatuksesta että köhäsinkö mä nyt jonkun kasvaimen tai sisäelimen irti tms. Tutkin sitä aika kauan ja toivoin että olisi ollut sellanen mikroskooppi lähempää tarkastelua varten.

Vierailija
39/117 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 00:20"]Olin kai 15-vuotias kun istuin tietokoneella yömyöhään. Mulla oli jotenkin sellanen inhottava tunne kurkussa, että piti siinä yskiä ja röhistä ja köhistä vähän väliä. Tein sit jonkun ihan jäätävän yskäsyn koko voimillani ja tuntu ihan siltä kun multa ois lähteny osa keuhkoja tai jotain irti ja suun edessä olevaan käteen lensi sieltä kurkusta sen laatunen klöntti mitä en oo kuunaan nähnyt vielä tähänkään (melkein 30) ikään mennessä. Se oli kooltaan suunnilleen peukalon kokoinen, harmaanvihreänkeltainen ja siinä oli ikäänkun verisuonia ja se oli hyvin kiinteä, ei sellasta läpinäkyvää limaa lainkaan. Melkein pyörryin jo ajatuksesta että köhäsinkö mä nyt jonkun kasvaimen tai sisäelimen irti tms. Tutkin sitä aika kauan ja toivoin että olisi ollut sellanen mikroskooppi lähempää tarkastelua varten.
[/quote]

Haisko pahalle? Olikohan proppu? Ne on niiiin ällöttäviä!!!

Vierailija
40/117 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:22"]

Oli paha ummetus. Semmoinen jättipaukku, joka ei vaan tullut ulos... Oli pakko lopulta auttaa ja kaivella sormella osa siitä ulos, että se pieneni. Voi sitä tuskaa :O Ja sormien kuurausta...

[/quote]

Onko tämä totta???

-Miksi et kaivanut lusikalla sitä paskaa?

-Olis sormet pysyny...

Vain naiselle tulee mieleekaivaa paskaa perseestä, eikö aivo keskeyttänyt tätä?

ps- jos on ummetusta, menkää vessaan ja tehkää syväkyykkyjä ja vatsalihaksia lattialla maaten jalkojen nostoja. Vatsaa pitää vetää kevyesti sisään molemmissa liikkeissä.

Liikunta, hikeen saakka ja lievä väsymykseen, kävely yms pitää aineenvaihdunnan ja suolen liikkeessä.

Suolen stimulointi ummetuksen aikana:-hierokaa vatsaa syvälle sormia painaen, varsinkin alhaalta vasemmalta, sinne suolen loppuosaan se yleensä jää.

Syökää joka päivä ruisleipää tai puuroa (ei riisi/manna), sekä vähintään ruokalusikallinen rypsiöljyä esim salaattiin tai vaikka perunoiden päälle.

Ei tartte kaivella...

toivoo Mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme