Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: ällöintä mitä olet ikinä tehnyt?

Vierailija
29.07.2015 |

Otsikossa kysymys: Mikä on ällöin asia mitä olet koskaan tehnyt? Pakosta tai huvikseen, kännissä tai selvinpäin.

Omani: Olin harrastanut avopuolisoni kanssa seksiä, ilman kortsua ja hän laukesi sisääni. Kiirehdin aktin jälkeen vessaan pesulle, mutta

Kommentit (117)

Vierailija
101/117 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin noin 11-vuotias kun olin kaverilla yökylässä. Menin käymään kakkosella ja hädissäni hoksasin että pönttö ei suostunut vetämään tukkivaa kakkaani. Menin ihan paniikkiin kun mietin miten noloa olisi jäädä tästä pökäleestä kiinni kaverille ja hänen vanhemmilleen. Vähääkään miettimättä siis tungin käteni pönttöön ja aloin survomaan vielä sisältä lämmintä kakkaa putkesta alas. Sain kun sainkin vessan vetäistyä viimein puhtaaksi. Tämän jälkeen kuitenkin kärsin vainoharhaisuudesta, että tekoni oli videoitu kameralle (wtf). Itkin hiljaa itseni uneen sinä yönä...

Vierailija
102/117 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille saa nauraa vedet silmissä :D !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/117 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biodynaamisia preparaatteja - erityisesti lehmänkakkapreparaatti :) Siinä mä lapoin paljain käsin lehmänkakkaa kavereiden kanssa tyhjiin lehmänsarviin. Ei tossa vielä mitään, mutta kun kävi aika pitkäks niin kakkasotahan siitä loppujen lopuks tuli.... 

Vierailija
104/117 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopus opetteli olemaan ilman vaippaa ja meillä oli karvalankamatto. Lapsen vatsa oli löysällä. Siknähän siivoilin sitten matosta sitä löysää paskaa.

Vierailija
105/117 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhonut kurapaskaa dementoituneen vuodepotilaan suusta sekä poistanut valkoisia matoja erään mummon tekareista ja ikenistä. Eipä ollut mummo muistanut moneen vuoteen niitä ottaa suusta pois. Sitten yksi kotihoidettava oli melkoisen karu tapaus. Koko alaruumis syöpynyt järkyttävistä onkalohaavoista. Toinen pakara jopa puuttui. Näitä mätäneviä vihreitä haavoja kun kesäkuumalla pesit ja hoidit ja työnsit niihin onkaloihin niitä haavanhoitotuotteita siinä kusen ja paskan hajussa niin avot. Meinasi itseltä lähteä henki. Voitte kuvitella sen hajun siinä pienessä asunnossa kun ulkona 30 astetta lämmintä.

Vierailija
106/117 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 08:47"]Varmaan tää perus; mulle tuli norovirus ja oksensin syliini samalla kun ripuloin alleni. Siinä sit istuin vähän aikaa hämmentyneenä, että mitä vittua tapahtui ja mistä mä edes alottaisin siivoamisen.
[/quote]
Mielikuva.Repesin nauruun.Anteeks:D

Vierailija
107/117 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös finninpuristustapaus! Sukulaisella on ollut reilun vuoden ajan selässään ihonalainen finni, joka ei näy muuten ulospäin kuin pienenä ihohuokosreikänä, mutta kun finniä puristaa niin kovaa aluetta riittää about 5x5 cm, ja tuo alue on hiukan kohollaankin. No finniä hän ei tietenkään itse pysty puristamaan, joten olen siinä autellut että pääsisi eroon siitä... ollaan kokeiltu myös suurentaa reikää neulalla jotta kova tali tai mitä nyt onkaan pääsisi sieltä ulostautumaan mutta ei auta, joten sormipuristelulla mennään. Kerran sitten tämä valkoinen tali tai mätä suorastaan innostui tulemaan ulos ryöppyämällä mistä ehdin jo innostua että nyt päästään eroon koko finnistä. Paksu valkoinen talimato sitten päättikin tulla vauhdilla ulos suihkuten joten sitä lensi naamalleni, sohvan selkänojalle sekä takana olevalle SEINÄLLE. Pieniä valkoisia rypäleitä, mutta sitä hajua ette osaa edes kuvitella :( Sitä lensi mm. huuliini, eikä hajusta meinannut päästä eroon vaikka kuinka jynssäsi! Jo pelkkä finnin puristelu saa koko huoneen haisemaan! Reilun vuoden se sama finni on jaksanut muhia, kuinkahan paljon talia loppupeleissä riittäisi jos sen kaiken saisi kerralla ulos. Jos sitä kävisi lääkärissä näyttämässä, millähän tekniikalla hän sen puhdistaisi?

Toinen ällötys sattui kun olin hirveässä räkätaudissa sohvalla makoilemassa, aivastin käteeni jolloin kurkustani lensi kämmenelle ällöttävä keltainen limaklöntti mikä ei meinannut edes irrota kädestä, se oli niin sitkeä ja vaihdissa suorastaan liimautui käteen! Ei ihmekkään että kipeänä ollessä kurkussa olevasta limasta ei meinaa päästä eroon eikä sitä saa laskeutumaan alas tai nousemaan ylös :( ihan yllätyin kuinka sitkeää se voi olla!

Vierailija
108/117 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:22"]

Oli paha ummetus. Semmoinen jättipaukku, joka ei vaan tullut ulos... Oli pakko lopulta auttaa ja kaivella sormella osa siitä ulos, että se pieneni. Voi sitä tuskaa :O Ja sormien kuurausta...

Olen nainen, enkä tunnustaisi tätä kenellekään silmästä silmään.

[/quote]

osta apteekista miniperäruiskeita.

Vierailija
109/117 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lauennut useita kertoja pölynimuriin. M23

Vierailija
110/117 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:22"]Oli paha ummetus. Semmoinen jättipaukku, joka ei vaan tullut ulos... Oli pakko lopulta auttaa ja kaivella sormella osa siitä ulos, että se pieneni. Voi sitä tuskaa :O Ja sormien kuurausta...

Olen nainen, enkä tunnustaisi tätä kenellekään silmästä silmään.
[/quote]

Sama. Ekan kerran tapahtui rippijuhlissani, aluksi varmaa tunnin vessassa ähersin, pinnistin ja ponnistin, tuloksetta. Oli iso möykky totaalisen jumissa sisällä, ei sitä voinut jättää silleenkään, kun aukkokin oli laajentunut suureksi ko massasta.. siinä sitten auttanut muu kuin alkaa kaivaa sormin sitä betonia ulos, operaatio kesti kauan ja tuntui että pyörryn. Siitä selvittyä pitkään pelkäsin mennä "täysistunnolle", eipä ole onneksi tapahtunut sen jälkeen juurikaan tän 10 vuoden aikana. ainakin jäi joku muisto kyseisistä pippaloista, jos ei muuta ;)

Vierailija
111/117 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

UPPISTA!!!

Vierailija
112/117 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea hoitajat joutuvat kestämään - jopa räkimistä päin naamaa?! Kaikki sympatiani teille, oikeasti.

Ällöin juttu mitä ite oon joutunu tekee on ollu varmaan lapsiin ja heidän ulosteisiin liittyviä juttuja. Ei tule mitään super ällöttävää mieleen, mutta eihän se ikinä ole ollut kivaa siivota pissoja tai kakkoja jostain matoilta tms..

Vierailija
113/117 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 03:23"]

Ehkä teidän possujen kannattaa tehdä suolihuuhtelu kerran viikossa.

Juha.

[/quote]

anteeks kuka possu? En tosin ole itse kirjoittanut tänne palstalle mitään mutta itse käytät kahvinkeitintä kusi ja paskapaperiastiana, lisäksi pistät työkaverit juomaan jalkasilsa kahviasi. Kyllä sinä sen porsaan tittelin taisit tällä kertaa voittaa :DD

nimim. Nöfnöf 

Vierailija
114/117 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:47"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 00:24"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 00:20"]Olin kai 15-vuotias kun istuin tietokoneella yömyöhään. Mulla oli jotenkin sellanen inhottava tunne kurkussa, että piti siinä yskiä ja röhistä ja köhistä vähän väliä. Tein sit jonkun ihan jäätävän yskäsyn koko voimillani ja tuntu ihan siltä kun multa ois lähteny osa keuhkoja tai jotain irti ja suun edessä olevaan käteen lensi sieltä kurkusta sen laatunen klöntti mitä en oo kuunaan nähnyt vielä tähänkään (melkein 30) ikään mennessä. Se oli kooltaan suunnilleen peukalon kokoinen, harmaanvihreänkeltainen ja siinä oli ikäänkun verisuonia ja se oli hyvin kiinteä, ei sellasta läpinäkyvää limaa lainkaan. Melkein pyörryin jo ajatuksesta että köhäsinkö mä nyt jonkun kasvaimen tai sisäelimen irti tms. Tutkin sitä aika kauan ja toivoin että olisi ollut sellanen mikroskooppi lähempää tarkastelua varten.
[/quote]

Haisko pahalle? Olikohan proppu? Ne on niiiin ällöttäviä!!!
[/quote] Ei ole proppu. Mullakin on tullu kurkusta tuollainen harmaa suonikas klöntti, joka ihan todellakin näytti joltain kasvaimelta. En tänä päivänäkään tiedä mikä se oli...
[/quote]
Olisko joku polyyppi?

Vierailija
115/117 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylös!

Vierailija
116/117 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puhkonut kaikenlaisia paiseita kehostani elämäni aikana, mutta tulehtuneen jalkarakkulan puhkominen on ollut niistä pahin. Mömmöt suihkusivat kunnon paineella naamalleni. Tiedän, olisi pitänyt oikeasti mennä lääkäriin mutta en kestänyt sitä kipua ja paineen tunnetta. Jalka onneksi parani.

Vierailija
117/117 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä siivousfirmassa, joka siivosi julkisia wc tiloja. Kerran eteen tuli jotain järkyttävää. Wc pönttö tukossa ja koko pönttö täynnä veristä kusi-/paskaliejua ihan piripintaan. Sitä oli myös wc:n lattia täynnä aivan kynnykseen asti. Koppi oli suhteellisen pieni eli myöskin ahdas. Olisikohan lattiapinta-alaa ollut vähän reilu neliö.

Soittelin kaikki mahdolliset työkaverit läpi, että jos olis vapaaehtoinen sitä selvittämään. Eipä ollut, joten pakko oli itse yökkien ryhtyä töihin. Hain ämpärin ja kauhan ja äyskäröin lattiaa ja pönttöä tyhjemmäksi. Sitä ennen olin tietysti vetänyt muovipussit kenkien suojaksi, sillä sitä tavaraa vessan lattialla oli sen verran, että kyllä olis sukat muuten kastunu. Ällöin vaihe oli ehkä kuitenkin sen lattian pesu ja kurottelu sinne pöntön taakse ja kaikkien mahdollisten kolojen alta kaivelu, koska koppi oli niin kamalan ahdas, että nenä oli aina jonkun haisevan inhotuksen kohdalla.

Pöntön tukki terveysside, se selvisi myöhemmin, kun en saanut karhupumpulla tukosta auki, vaan piti soittaa putkimies aukomaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän