G: ällöintä mitä olet ikinä tehnyt?
Otsikossa kysymys: Mikä on ällöin asia mitä olet koskaan tehnyt? Pakosta tai huvikseen, kännissä tai selvinpäin.
Omani: Olin harrastanut avopuolisoni kanssa seksiä, ilman kortsua ja hän laukesi sisääni. Kiirehdin aktin jälkeen vessaan pesulle, mutta
Kommentit (117)
Olin koirieni kanssa keskellä päivää koirapuistossa. Iski niin kova kakkahätä, että meinasi tulla housuun. Koti oli 2 km päässä ja asutusta (suuri Suomen kaupunki) kaikkialla ympärillä, mutta ei esim. kuppilaa tai kirjastoa, mihin mennä vessaan.
Koirapuistossa oli keskellä pensaikko ja oli ihan pakko mennä sinne kakalle; hyvä jos ehdin sinnekään.
Ihan kauheaa. En ole koskaan kehdannut kertoa kenellekään. Tämä tapahtunut muutama vuosi sitten, aikuisikäisenä. Muita ei puistossa ollut. Jos olisi ollut, olisin kävellyt kotiin köntsät housuissa.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 17:15"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:47"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 00:24"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 00:20"]Olin kai 15-vuotias kun istuin tietokoneella yömyöhään. Mulla oli jotenkin sellanen inhottava tunne kurkussa, että piti siinä yskiä ja röhistä ja köhistä vähän väliä. Tein sit jonkun ihan jäätävän yskäsyn koko voimillani ja tuntu ihan siltä kun multa ois lähteny osa keuhkoja tai jotain irti ja suun edessä olevaan käteen lensi sieltä kurkusta sen laatunen klöntti mitä en oo kuunaan nähnyt vielä tähänkään (melkein 30) ikään mennessä. Se oli kooltaan suunnilleen peukalon kokoinen, harmaanvihreänkeltainen ja siinä oli ikäänkun verisuonia ja se oli hyvin kiinteä, ei sellasta läpinäkyvää limaa lainkaan. Melkein pyörryin jo ajatuksesta että köhäsinkö mä nyt jonkun kasvaimen tai sisäelimen irti tms. Tutkin sitä aika kauan ja toivoin että olisi ollut sellanen mikroskooppi lähempää tarkastelua varten.
[/quote]
Haisko pahalle? Olikohan proppu? Ne on niiiin ällöttäviä!!!
[/quote] Ei ole proppu. Mullakin on tullu kurkusta tuollainen harmaa suonikas klöntti, joka ihan todellakin näytti joltain kasvaimelta. En tänä päivänäkään tiedä mikä se oli...
[/quote]
Olisko joku polyyppi?
[/quote]
Kirjotin ton ekan ja nyt vasta pyörryttää alkoikin ajatus jostain polyypista :D En todellakaan tiedä mikä se oli. Kuitenkin aikaa on jo yli 10 vuotta tästä ja ihan hyvin oon aina voinut eikä keuhkoissa oo sinällään mitään vikaa ollut, että en tiedä. En vaan yksinkertaisesti tiedä :,D
Oon töissä hoivakodissa laitoshuoltajana. Pari kertaa on käynyt tapaus että dementikko mummo on sotkenut paskalla koko huoneensa, levitellyt sitä käsillään pitkin seiniä, sotkenut kaikki sängyn laidat yms. ja oon yökkäillyt siivotessani. Yks mummo oli riisunut paskaisen/kusisen vaippansa ja survonut sen patterin väliin muhimaan... haju oli sanoinkuvaamaton. Jne...
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 21:06"]Olin koirieni kanssa keskellä päivää koirapuistossa. Iski niin kova kakkahätä, että meinasi tulla housuun. Koti oli 2 km päässä ja asutusta (suuri Suomen kaupunki) kaikkialla ympärillä, mutta ei esim. kuppilaa tai kirjastoa, mihin mennä vessaan.
Koirapuistossa oli keskellä pensaikko ja oli ihan pakko mennä sinne kakalle; hyvä jos ehdin sinnekään.
Ihan kauheaa. En ole koskaan kehdannut kertoa kenellekään. Tämä tapahtunut muutama vuosi sitten, aikuisikäisenä. Muita ei puistossa ollut. Jos olisi ollut, olisin kävellyt kotiin köntsät housuissa.
[/quote]
Oliks sun koira ihan wtf?!
Kirjoittajalle nro 70: mulla oli kaksi koiraa mukana. Ei ne olleet wtf..Tai jos olivat, osasivat diplomaattisesti peittää sen..
T. kirjoittaja nro 67
Hernerokka sipuli linjalla viikon metässä... sitte turrautin paukun purkkii ja annoin käyä semmoset 24 tuntia mikrossa... sen jälkeen otin purkin mukaan ja menin vaatekaappiin ja avasin purkin... seuraavat 2 tuntia oli maailman pahin trippi onneksi kukaan ei tiedä '
Panin varatun miehen kanssa tämän kotona perheen ruokapöydän päällä. Ja kaiken lisäksi kakkoseen.
Olin hirveässä kännissä, mutta kyllä hävetti jälkeenpäin ja hävettää vieläkin. Kyseessä oli sentään lapsiperheen koti. Olisi todella saanut jäädä tekemättä. Ihme kyllä mies itse ei ollut moksiskaan...
Sairaanhoitajana olen parin vuosikymmenen aikana joutunut näkemään ja tekemään monenlaista. Välttämättä moni nähty juttu ei ole pahinta, vaikkapa ihmiseritteet. Inhottavinta on ollut saada tietää lasten hyväksikäytöstä ja olen monesti miettinyt, mikä näitten lapsukaisten tila on tänä päivänä.
Miksi tuo paskaisen vessan siivooja soitti työkaverit läpi löytääkseen halukkaan pesijän? Eikö kuulunut hänen toimenkuvaansa noin muuten?
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 03:02"]Minäkin olen joutunut sormilla (vessapaperia suojana) katkomaan puoliksi sisään jäänyttä ummetussementtiä. Kaikilla ei ole lusikoita vessassa valmiina eikä rohkeutta lähteä keittiöön kova ja tuskallinen paska perseestä sojottaen.
[/quote]
Ei jessus mikä mielikuva :D. Joskusvastaavassa tilanteessa istun pöntön reunalle ja yritän saada pökäleen pätkän takaisin suoleen.
Eikö kellään ole mitään oikeasti uutta raportoitavaa? Paskat, finnit ja kurkkueritteet kuuluvat normaalielämään.
Jättänyt reikäni pesemättä kakan jälkeen. Pyyhin vain paperilla
Kerran pissasin suihkussa
Nuorena otin poikaystäväni peniksen suuhun. Oksettaa muisto vieläkin
Jätin hampaat yksi aamu pesemättä HYI
ja nukuin meikit naamassa!!
Hävettää tunnustaa näitä aina täällä kauhistellaan
Olin 10-vuotias ja innostunut leikkimään ritsalla.
Huoneeni ikkunalla oli suuri kärpänen johon tähtäsin ja ammuin. Yllätykseksi osuin.
Menin katsomaan tarkemmin, ja voi yrjöt kun kärpäseltä oli pää lähtenyt ja sieltä takaruumiista, "kaulan" kohdalta sätki sellainen valkoinen mato!
Tuosta on 30 vuotta, enkä ole sen koommin katsonut kärpäsen raatoja. Syöpyi kuva sätkivästä madosta aika pahasti päähän.
Toinen yököttävyys oli joskus noin samassa iässö ollut varpaankynnen sisään kasvu ja sitä seurannut tulehdus.
Isovarvas oli kamalassa kunnossa viikkoja. Lakanalle tuli yöllä punaruskeaa mähnää, kynnen reunalla oli sitä aina iso kovettunut rupi. Sukkiin tuli koppura.
Haisikin pahalle. Jos potkaisin jalan vahingossa johonkin, oli tuska kova ja verta + mätää tuli.
Vanhemmille näytin tuota usein, mutta he eivät olleet oikein lääkäristä perustavia. Kyllä se siitä paranee.
Ei parantunut. Lopulta poistettiin koko kynsi.
Hyi helvetin vittu miten ällöttävä ketju. Luin kaikki, ei olisi pitänyt. Siis miten voi niin pienikin asia kuin limaklöntti oksettaa, jossa kasvaa vielä verisuonia?!? Siis miten ihmeessä ja miksi limassa kasvaa verisuonia :x eihän se ole mikään elävä?
Kun olin 7vuotias piirsin ulosteella vessan seinän täyteen sydämiä, talon ja ihmisen. Kun taideteos oli valmis katselin sitä jonkun aikaa ja pesin pois. Hyi hemmetti..
Olen siivonnut lemmikkiankan altaan jota ei oltu hetkeen siivottu. Sitä paskan määrää ja se haju. Lisäksi menetin tasapainoni ja kaaduin siihen paskaiseen altaaseen :-)
Hyi kamala, mikä mammoja vaivaa!?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 19:14"]Hyi kamala, mikä mammoja vaivaa!?
[/quote]
Voi ei. Ummetuksia, finnejä ja hyi yök synnytystarinoita! Plus selviä provoja
Suihkuttanut peräsuoleen vettä ja paskonut kylppärin lattialle suihkuorgasmin aikana. Ihan vain kokeillakseni.
Se suonikas klöntti on varmaan peräisin poskionteloista. Jos ne ovat tulehtuneet niin ne punkteerataan jos eivät muuten tyhjene. Jos ei niin sinne jäänyt lima alkaa kasvattaa verisuonia. Olisko se viime tipassa irronnut sitten.