G: ällöintä mitä olet ikinä tehnyt?
Otsikossa kysymys: Mikä on ällöin asia mitä olet koskaan tehnyt? Pakosta tai huvikseen, kännissä tai selvinpäin.
Omani: Olin harrastanut avopuolisoni kanssa seksiä, ilman kortsua ja hän laukesi sisääni. Kiirehdin aktin jälkeen vessaan pesulle, mutta
Kommentit (117)
Varmaan tää perus; mulle tuli norovirus ja oksensin syliini samalla kun ripuloin alleni. Siinä sit istuin vähän aikaa hämmentyneenä, että mitä vittua tapahtui ja mistä mä edes alottaisin siivoamisen.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:58"]Tuli hiivatulehdus ja kaivelin suihkussa ne riisipuurot helvettiin sormillani syvältä sieltä pillusta. Hyi vittu miten kuvottavaa, en halua enää ikinä hiivaa, kolmasti kärsinyt jo.
[/quote]
Mä huomasin hiivatulehduksen vasta siinä vaiheessa, kun poikaystävä oli päässyt sormetusvaiheeseen... :/ Kumma kyllä se ei ollut moksiskaan. Itse olin ihan paniikissa, että mikä mun alapäätä vaivaa. Tää on siis varmaan ällöintä, mitä mun ex on tehnyt.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 08:47"]Varmaan tää perus; mulle tuli norovirus ja oksensin syliini samalla kun ripuloin alleni. Siinä sit istuin vähän aikaa hämmentyneenä, että mitä vittua tapahtui ja mistä mä edes alottaisin siivoamisen.
[/quote]
Joo mä istuin pöntöllä ja kurotin lavuaarin ylle, kun tein lääkkeellisen keskeytyksen. Tuli tavaraa vauhdilla kolmesta reiästä.
Tuli tosta noroviestistä mieleen se, ku mulla oli samainen virus xD olin menossa illalla suihkuun, riisuutunut jo alasti, kunnes alko taas oksettamaan... siinä kyykistyin vessanpöntölle oksentamaan (pönttö siis kylppärissä) ja samalla kun laattasin, mun perseestä purskahti ihan jäätävä vesiripulisuihku XDD
Sillon se oksetti, ällötti, nolotti ja vaikka mitä, nyt se vaan naurattaa.. siinähä siivoilin paskaani
Mun ällöttävin kokemus liittyy kans ummetukseen. Olin ollut varmaan jonkun yli viikon kakkaamatta, kun sitten tuli ihan järkky vatsakipu ja pakotus että nyt on päästävä vessaan. Kun aloin ponnistamaan, perseestäni tuli maailmankaikkeuden isoin ja paksuin pökäle!! Kaiken huipuksi se oli niin kuiva, että se pökäle jämähti puoliksi ulos,oli siis tullut ulos perseestäni mutta ei katkennut ja se loppupökäle jäi jumiin peppuuni. Ei jumalauta! Siinä vaiheessa itkua tuhertaen mietin, työnnänkö sen takaisin vai mitä teen. Tuli helvetin hihikin siinä ponnistaessa. Lopulta oli pakko alkaa leikkaamaan sitä käsin irti. Sattui ja oli todella kuvittava toimenpide, mutta sain kuin sainkin jättipökäleen pönttöön. Kaiken huipuksi pökäleen takaa tuli vielä hirveät ripulit päälle. Olipahan ällö kokemus mutta kovin oli kevyt olo jälkernpäin!!
Harrastanut seksiä varatun miehen kanssa. Tosin mies väitti olevansa eronnut. Vieläkin oksettaa. Ne harmaat toljottavat valehtelijan silmät, hyi. Persoonallisuushäiriöinen huijari.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:29"]
Kyllä se on synnytys. Kaksi kertaa, vaikka ihan hyvin meni.
[/quote]
No voi hellanlettas alapeukuttajat! Syökää te istukkanne ja tarjotkaa verinen alapäänne (vaikkakin ammattilaisten ja ehkä miehennekin) tuijoteltavaksi siitä vain!
[/quote]
Jos olisit syönyt todellakin sen istukan, olisit saanut yläpeukun. Mutta synnytys on normaalia. Olet varmaan niitä joiden mielestä raskaus on sairaus.
joskus tyhjentäesäni kuukupin, valelin kaikki menkkaveret pitkin naamaani ja katselin peilistä kuinka kamalalta näytin.. xD
Mua ällöttää aina jos joutuu kaivelemaan jotain tikkuja tai lasinsirpaleita jalkapohajasta/sormesta tms. En edes tiedä mikä siinä on niin kamalaa, mutta joka kerta meinaa tulla puklu :D
Kaverilta murtui molemmat kädet kun se kaatui rotvalliin. Siististi keskelle käsivartta, toiseen avomurtuma.
Talutin vertavuotavan ja itkevän ystäväni vajaan kilometrin matkan lähimpään paikkaan josta pystyin soittamaan apua, tämä tapahtui siis aikana jolloin kännyköitä ei oltu vielä keksittykään.
Tuin häntä toisella kädellä kainalosta ja toisella kädellä pidin murtuneita käsivarsia kaverin rinnan päällä paikallaan ettei tule lisävaurioita.
Yrjösin kuin suihkulähde sen jälkeen kun ambulanssi tuli paikalle. Ikää meillä molemmilla oli 9 tai 10 vuotta.
Eipä ole sen jälkeen veren näkeminen tuntunut missään.
Laittanut paljaan käden kissan virtsasuihkun alle, kun epäilin että on taas verta pissassa. Astiaa en ehtinyt löytää ja pissassakaan ei ollut verta.
Lapsena (9-10v) kärsin massiivisesta kihomatotartunnasta eikä vanhemmat suostuneet ostamaan lääkettä, joten ainoa mitä keksin oli ilta toisensa jälkeen kaivoin matoja sormenpääkaupalla pyllystä ja liiskasin vessan seinään.
Toi finnijuttu oli niin kutkuttava! Olis ihan parasta ja silti (just kuten sanoit) jotenkin niin irvokasta! :D
Pessyt vessanpöntön. Kakka on puhdasta kun se tulee suolesta, syön mielummin kakkaa kuin pesen vessanpöntön. On kokemusta molemmista.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:22"]
Oli paha ummetus. Semmoinen jättipaukku, joka ei vaan tullut ulos... Oli pakko lopulta auttaa ja kaivella sormella osa siitä ulos, että se pieneni. Voi sitä tuskaa :O Ja sormien kuurausta...
Olen nainen, enkä tunnustaisi tätä kenellekään silmästä silmään.
[/quote]
Mä kaivelin lusikan varrella. Ihan hirveä ummetus, pakko oli saada jotain siitä sementistä ulos.
N37
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:43"]
Lapsena (9-10v) kärsin massiivisesta kihomatotartunnasta eikä vanhemmat suostuneet ostamaan lääkettä, joten ainoa mitä keksin oli ilta toisensa jälkeen kaivoin matoja sormenpääkaupalla pyllystä ja liiskasin vessan seinään.
[/quote]
kamalat vanhemmat :( ilmeisesti pääsit eroon niistä lopulta noinkin?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 00:24"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 00:20"]Olin kai 15-vuotias kun istuin tietokoneella yömyöhään. Mulla oli jotenkin sellanen inhottava tunne kurkussa, että piti siinä yskiä ja röhistä ja köhistä vähän väliä. Tein sit jonkun ihan jäätävän yskäsyn koko voimillani ja tuntu ihan siltä kun multa ois lähteny osa keuhkoja tai jotain irti ja suun edessä olevaan käteen lensi sieltä kurkusta sen laatunen klöntti mitä en oo kuunaan nähnyt vielä tähänkään (melkein 30) ikään mennessä. Se oli kooltaan suunnilleen peukalon kokoinen, harmaanvihreänkeltainen ja siinä oli ikäänkun verisuonia ja se oli hyvin kiinteä, ei sellasta läpinäkyvää limaa lainkaan. Melkein pyörryin jo ajatuksesta että köhäsinkö mä nyt jonkun kasvaimen tai sisäelimen irti tms. Tutkin sitä aika kauan ja toivoin että olisi ollut sellanen mikroskooppi lähempää tarkastelua varten.
[/quote]
Haisko pahalle? Olikohan proppu? Ne on niiiin ällöttäviä!!!
[/quote] Ei ole proppu. Mullakin on tullu kurkusta tuollainen harmaa suonikas klöntti, joka ihan todellakin näytti joltain kasvaimelta. En tänä päivänäkään tiedä mikä se oli...
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:43"]
[/quote]
kamalat vanhemmat :( ilmeisesti pääsit eroon niistä lopulta noinkin?
[/quote]
Todellakin, tupakka- ja kaljarahat oli tärkeämpiä. Pääsin eroon onneksi. Harmi, etten älynnyt tartuttaa vitsausta niihin itseensä.
Up