Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: ällöintä mitä olet ikinä tehnyt?

Vierailija
29.07.2015 |

Otsikossa kysymys: Mikä on ällöin asia mitä olet koskaan tehnyt? Pakosta tai huvikseen, kännissä tai selvinpäin.

Omani: Olin harrastanut avopuolisoni kanssa seksiä, ilman kortsua ja hän laukesi sisääni. Kiirehdin aktin jälkeen vessaan pesulle, mutta

Kommentit (117)

Vierailija
41/117 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:22"]

Oli paha ummetus. Semmoinen jättipaukku, joka ei vaan tullut ulos... Oli pakko lopulta auttaa ja kaivella sormella osa siitä ulos, että se pieneni. Voi sitä tuskaa :O Ja sormien kuurausta...

Olen nainen, enkä tunnustaisi tätä kenellekään silmästä silmään.

[/quote]

Onko tämä totta???

-Miksi et kaivanut lusikalla sitä paskaa?

-Olis sormet pysyny...

Vain naiselle tulee mieleekaivaa paskaa perseestä, eikö aivo keskeyttänyt tätä?

ps- jos on ummetusta, menkää vessaan ja tehkää syväkyykkyjä ja vatsalihaksia lattialla maaten jalkojen nostoja. Vatsaa pitää vetää kevyesti sisään molemmissa liikkeissä.

Liikunta, hikeen saakka ja lievä väsymykseen, kävely yms pitää aineenvaihdunnan ja suolen liikkeessä.

Suolen stimulointi ummetuksen aikana:-hierokaa vatsaa syvälle sormia painaen, varsinkin alhaalta vasemmalta, sinne suolen loppuosaan se yleensä jää.

Syökää joka päivä ruisleipää tai puuroa (ei riisi/manna), sekä vähintään ruokalusikallinen rypsiöljyä esim salaattiin tai vaikka perunoiden päälle.

Ei tartte kaivella...

toivoo Mies.

Vierailija
42/117 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin peseytymättä viikon menkkojen aikana. <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/117 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän stringejä vaikkei ilmeisesti pitäisi. kakkaa on aina päivänpäätteeksi housuissa, vaikka pyyhin huolella ja pesenkin. en tajua mistä se sinne tulee??!! enkä tajua miten pääsen tästä ongelmasta eroon.

Vierailija
44/117 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 21:40"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:22"]

Oli paha ummetus. Semmoinen jättipaukku, joka ei vaan tullut ulos... Oli pakko lopulta auttaa ja kaivella sormella osa siitä ulos, että se pieneni. Voi sitä tuskaa :O Ja sormien kuurausta...

Olen nainen, enkä tunnustaisi tätä kenellekään silmästä silmään.

[/quote]

Onko tämä totta???

-Miksi et kaivanut lusikalla sitä paskaa?

-Olis sormet pysyny...

Vain naiselle tulee mieleekaivaa paskaa perseestä, eikö aivo keskeyttänyt tätä?

ps- jos on ummetusta, menkää vessaan ja tehkää syväkyykkyjä ja vatsalihaksia lattialla maaten jalkojen nostoja. Vatsaa pitää vetää kevyesti sisään molemmissa liikkeissä.

Liikunta, hikeen saakka ja lievä väsymykseen, kävely yms pitää aineenvaihdunnan ja suolen liikkeessä.

Suolen stimulointi ummetuksen aikana:-hierokaa vatsaa syvälle sormia painaen, varsinkin alhaalta vasemmalta, sinne suolen loppuosaan se yleensä jää.

Syökää joka päivä ruisleipää tai puuroa (ei riisi/manna), sekä vähintään ruokalusikallinen rypsiöljyä esim salaattiin tai vaikka perunoiden päälle.

Ei tartte kaivella...

toivoo Mies.

[/quote]

Lisään vielä omaan tekstiini, että se vatsan hieronta TEHDÄÄN ULKOAPÄIN, SIIS VATSAN PÄÄLTÄ HIEROEN.

Perseen kautta ei onnistu.

Vierailija
45/117 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 21:26"]Hernerokka sipuli linjalla viikon metässä...  sitte turrautin paukun purkkii ja annoin käyä semmoset 24 tuntia mikrossa... sen jälkeen otin purkin mukaan ja menin vaatekaappiin ja avasin purkin...  seuraavat 2 tuntia oli maailman pahin trippi onneksi kukaan ei tiedä '
[/quote]

Wtf?!

Vierailija
46/117 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 21:43"]

käytän stringejä vaikkei ilmeisesti pitäisi. kakkaa on aina päivänpäätteeksi housuissa, vaikka pyyhin huolella ja pesenkin. en tajua mistä se sinne tulee??!! enkä tajua miten pääsen tästä ongelmasta eroon.

[/quote]

Juot paljon kahvia?

Pehistäkin on?

Eli käy niin että ihan pieni määrä löysää paskaa vuotaa hieman housuun koska kahvi.

Sitten persehiki sekoo siihen ja levittää pakaroiden väliin.

Jos juot kahvia, syöt samalla jotakin. Tai sitten juot jotakin muuta.

Käyt aina heti suihkussa, kun olet hikoillut, etkä pese persettä joka kret saippualla, jotta et riko ihoa. Kuitenkin peset sormin sen reiän yms aina.

Jos olet hikoillut runsaasti, tai hiki kutittaa pakaroiden välissä, on saippuapesun paikka.

Mies.

Vierailija
47/117 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin kissani oksennusta, jonka joukossa oli elävä suolistoloinen. En mielelläni muistele asiaa.

Vierailija
48/117 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kärsin ummetuksesta, menen istumaan pöntölle kyykkyasentoon, niin sanotusti istun "polvet suussa", ja peukalon kanssa painelen alapään kautta suolea. Näin olen aina saanut kakan liikkeelle eikä ole tarvinnut peräaukon kautta kaivaa paskaa, ainakaan vielä :D

Vierailija
49/117 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:29"]

Kyllä se on synnytys. Kaksi kertaa, vaikka ihan hyvin meni.

[/quote]

No voi hellanlettas alapeukuttajat! Syökää te istukkanne ja tarjotkaa verinen alapäänne (vaikkakin ammattilaisten ja ehkä miehennekin) tuijoteltavaksi siitä vain!
[/quote]
Söit istukkasi?? :/

Vierailija
50/117 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin oli ehkä kun piti kakata pahvilautaselle että sain otettua ulostenäytteen. Piti häätää mies pois kotoa operaation ajaksi. Hieman siinä vaiheessa huvitti, kun olin viemässä näytettä labraan ja bussissa istuin kakkapala laukussani. Mietin siinä, että kuinkahan monella muulla on laukussa kakkaa :D samalla myös vähän säälin sitä raukkaa, joka ne kaikki kakkanäytteet tutkii. On siinäki työ.

Joo kakka on ällöä, koska monet muutkin ällöt jutut mitä tuli mieleen, liittyvät jotenkin kakkaan... ällöä on myös mm. tahmean kakan siivoaminen potasta ja juurikin tuo kakkakikkareen kaivaminen TOISEN ihmisen takapuolesta.

Vierailija
51/117 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tätä tietenkään muista, mutta äitini kertoi minun vauvana ripuloineen veljeni päälle oikein kunnon satsit. Oli tullut kuin suihkusta ne ripulit ihan seiniä myöten. Harmi, että sivullinen uhrikin sai ruskean ripuli-irokeesin siitä suihkusta.

Vierailija
52/117 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltanut mökillä mennä ulkohuussiin joten pissasin kahvikuppiin.

Vierailija
53/117 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:14"]En uskaltanut mökillä mennä ulkohuussiin joten pissasin kahvikuppiin.

[/quote]

Siis yöllä en uskaltanut.. :D

Vierailija
54/117 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:58"]Tuli hiivatulehdus ja kaivelin suihkussa ne riisipuurot helvettiin sormillani syvältä sieltä pillusta. Hyi vittu miten kuvottavaa, en halua enää ikinä hiivaa, kolmasti kärsinyt jo.
[/quote]

Siis häh?

55/117 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:43"]

Lapsena (9-10v) kärsin massiivisesta kihomatotartunnasta eikä vanhemmat suostuneet ostamaan lääkettä, joten ainoa mitä keksin oli ilta toisensa jälkeen kaivoin matoja sormenpääkaupalla pyllystä ja liiskasin vessan seinään.

[/quote]

Taisin oksentaa hieman.

Vierailija
56/117 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ala-asteella mun kaverin kaa me mentiin yhdessä samaan vessaan ja kakattiin sinne lattialle ja sen jälkeen tungettiin kädet kakkaan. Tää oli joskus 1-2 luokalla.

Vierailija
57/117 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
58/117 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo vissiin tehnyt mitään kovin ällöttävää :D

Tai no, olen kyllä sairaanhoitaja, että tuttua on kaikenlainen eritteisiin liittyvä. Mutta ei tuu mieleen mitään itseeni liittyvää.

Vierailija
59/117 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

otin mieheltä suihin persepanon jälkeen. ISO virhe x)

Vierailija
60/117 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaivan mieheni nenää kun se on tukossa ku ei sen omat sormet mahdu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme