Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyykö mielestänne ihmisen puoluekannan päättelemään?

Vierailija
20.12.2023 |

Osaatteko päätellä, mitä puolueita esim. sukulaisenne ja tuttavanne kannattavat? Tai julkkikset? Mikäli he eivät siis ole suoraan maininneet asiaa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho kannattaa kokoomusta.

Vierailija
2/28 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin epäpoliittinen. En seuraa juuri politiikka enkä milloinkaan pohdi ihmisten puoluekantaa. Sillä ei ole minulle merkitystä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee politiikkaa sen verran puhuttua, että useimpien kohdalla ajatus on hahmottunut.

Vierailija
4/28 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen äärimmäisen paljon tekemisissä tavan tallaajien kanssa ammatissa missä tämä tulee usein esille ja minä uskaltaisin väittää että ei näy päälle päin 90% ihmisistä.

Niitä sitten jotka kuvittelee olevansa erityisen hienoja ihmistuntijoita dunning-krugerinsa voimin kun eivät tajua muita ollenkaan näkee useammin.

Vierailija
5/28 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty luotettavasti tietenkään ellei ihminen itse sitä kerro. Puoluehan voi vaihtua joka vaaleissa.

Vierailija
6/28 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellaisia sukulaisia, jotka ovat tehneet puoluekantansa hyvin selväksi kerta toisensa jälkeen, jottei pääse unohtumaan. Sanomattakin selvää, että ovat myös vegaaneja. 

Vierailija
7/28 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen näkee päällepäin sitten kun sen on tullut ilmi. Eli itsensä toteuttavan ennustuksen vastakohta.

Vierailija
8/28 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halla-aho kannattaa kokoomusta.

Purra kannattaa kokoomusta. Kun pääsee Brysseliin niin persut virallisesti unohtuu..  Eihän se nytkään aja persujen asioita. Kyykyttää niitä reilusti. 

Vierailija
9/28 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti kailottavat kiroilevat naiset, jotka ei osaa pukeutua.. ehkä kaja maistuu.. yksikkertainen.......voi olla sata varma ketä äänestää.. 🤣🤣🤣

Vierailija
10/28 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pysty luotettavasti tietenkään ellei ihminen itse sitä kerro. Puoluehan voi vaihtua joka vaaleissa.

Miten monen ihmisen arvomaailma on oikeasti noin häilyvä? En usko, että kovinkaan monen.

Vierailija
11/28 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervasemmistolaiset yleensä tunnistaa mutta kokookuslaisia, kepulaisia ja demarien oikeaa laitaa on vaikea erottaa toisistaan. 

Vierailija
12/28 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihervasemmistolaiset yleensä tunnistaa mutta kokookuslaisia, kepulaisia ja demarien oikeaa laitaa on vaikea erottaa toisistaan. 

Ei tunnista. Stereotypiat pettävät.

Vierailija
13/28 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/28 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Pitää vain keskustella hetki muutamasta keskeisestä aiheesta, niin näkemykset tulevat esiin.

Vierailija
15/28 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikean ja vasemman laidan tunnistaa kyllä. Kun näkee, mitä juttuja ovat jakaneet, sekin antaa osviittaa tai selkeän puoluekannan. Kommentit myös.

Vierailija
16/28 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti kailottavat kiroilevat naiset, jotka ei osaa pukeutua.. ehkä kaja maistuu.. yksikkertainen.......voi olla sata varma ketä äänestää.. 🤣🤣🤣

No ketä? 

Vierailija
17/28 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti näkyy. Kommunistit ajaa itä-autolla kuten skoda. Toyota on myös suosittu itä-auto.

Vierailija
18/28 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten monen ihmisen arvomaailma on oikeasti noin häilyvä? En usko, että kovinkaan monen.

Olen äänestänyt joka vaaleissa eri puoluetta, siinä ei ole minusta mitään ihmeellistä. En kannata mitään puoluetta.

Vierailija
19/28 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin mä olen äänestänyt eri puolueita viimeisimmissä vaaleissa, joten arvelen, että joku muukin voi tehdä niin.

Eri vaaleissa kun painottuvat eri asiat. Pressanvaalikin on ihan henkilövaali ja ehdokas valitaan sillä perusteella.

Vierailija
20/28 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole minua vielä vasemmistolaiseksi keksinyt. En näytä stereotyyppiseltä vasemmistolaiselta (millaiseksi heidät yleensä mielletään) ja pidän usein todelliset mielipiteeni salassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä