Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset ovat maailmalla ihan hirmuisen "etnisen" näköisiä.

Vierailija
29.07.2015 |

Jotenkin jännää etteivät suomalaiset itse tunnu lainkaan tajuavan kuinka tunnistettavan etnisiltä he näyttävät. Aasialaistyyppiset pienet silmät, maantien värinen kuontalo, usein hyvin ohut, korkeat poskipäät, pyöreät kasvot, joissa usein ääriviivat hieman epämääräisen pehmeät jne.

En sano tätä lainkaan haukkuakseni, jaan vain ihmetyksen siitä, miksi suomalaiset eivät yleensä tajua kuinka etnisiltä he näyttävät. Vähän kuin jokin pitkä vaalea heimo länsisiperiassa tai jotain. =)

Kommentit (140)

Vierailija
101/140 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 19:13"]

Jotenkin jännää etteivät suomalaiset itse tunnu lainkaan tajuavan kuinka tunnistettavan etnisiltä he näyttävät. Aasialaistyyppiset pienet silmät, maantien värinen kuontalo, usein hyvin ohut, korkeat poskipäät, pyöreät kasvot, joissa usein ääriviivat hieman epämääräisen pehmeät jne.

En sano tätä lainkaan haukkuakseni, jaan vain ihmetyksen siitä, miksi suomalaiset eivät yleensä tajua kuinka etnisiltä he näyttävät. Vähän kuin jokin pitkä vaalea heimo länsisiperiassa tai jotain. =)

[/quote]

MAAHANMUUTTO SEIS! Suomalaisia pitää suojella...

Vierailija
102/140 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:01"]

Tässä vertailu esim. suomalaisten ja ruotsalaisten välillä, noin niinkuin keskimäärin. Kyllä suomalaislla on tunnistettavia piirteitä:

https://pmsol3.files.wordpress.com/2009/10/averagefinnishfemale.jpg

https://pmsol3.files.wordpress.com/2009/10/averageswedishfemale.jpg

[/quote]

Ei millään pahalla, mutta minä tykkään kyllä molemmista. Oikein kauniita piirteiltään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/140 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vertailu esim. suomalaisten ja ruotsalaisten välillä, noin niinkuin keskimäärin. Kyllä suomalaislla on tunnistettavia piirteitä:

[/quote]

joo esim suomalaisella naisella näyttää olevan isommat silmät ja jtnkin nätimmän näkönen ;)

Vierailija
104/140 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:04"]

[/quote]

Ei millään pahalla, mutta minä tykkään kyllä molemmista. Oikein kauniita piirteiltään.

[/quote]

Kauniita ovat, etenkin suomalainen mielestäni! Huomaa selvästi suomalaisella olevan slaavilaisia piirteitä kun taas ruotsalaisella enemmän saksalaista..

Vierailija
105/140 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
106/140 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua luullaan lähes poikkeuksetta ruotsailaiseksi. Myös Ruotsissa ja esim. laivalla henkilökunta alkaa puhumaan mulle suoraan ruotsia. On sitten vähän noloa, kun en puhu sanaakaan ruotsia. Ruotsalaiseksi on luultu myös Jenkeissä, Australiassa, Espanjassa, Portugalissa ja Indonesiassa. Italiassa vaatekaupan myyjä tuli kysymään, että olenko Ruotsista, kun näytän kuulemma ihan hänen ruotsalaisen tyttöystävän kaverilta. Kasvojeni muodosta en osaa sanoa mitään, mutta luulen ruotsalaisennäköisyyteen vaikuttavan, että mulla on todella vaaleat hiukset, todella siniset silmät, piisamia ja rusketun tosi helposti.

Vierailija
107/140 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha. Ei pidä lainkaan paikkansa. Minua luullaan lähes aina hollantilaiseksi. Tosin hollantilaiset ovat hyvin paljon suomalaisen näköisiä, my geneettisesti lähellä suomalaisia.

Isääni luullaan yleensä espanjalaiseksi, siskoani italialaiseksi. 

Suomalaiset ovat kaunis kansa, sen olen huomannut.

Vierailija
108/140 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ole aika itsestäänselvää, että tässä puhutaan suurista massoista ja keskiarvoista. Yksilölliset erot ulkonäössä ovat tietysti suuria. On paksutukkaisia kiharapäitä, suurisilmäisiä platinablondeja, todella lyhyitä ruskeaverikköjä jne. Mutta näin YLEENSÄ. =)

Vierailija
109/140 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:09"]

Ken on heistä kaikkein kaunein? =)

http://justsomething.co/curious-study-calculates-the-average-female-face-for-each-country/

[/quote]

vaaleammat tapaukset on minun makuun. En oo kyllä etelä-amerikassa puhumattakaan afrikasta nähnyt noin kauniita piirteitä. Ovat usein huomattavasti jollain tavalla raaemmin veistettyjä.

Vierailija
110/140 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Ilmankos mua aina luullaan saksalaiseksi

Vierailija
111/140 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on luultu norjalaiseksi ja italialaiseksi. Ei missään tapauksessa suomalaiseksi. Olen suomenruotsalainen.

Vierailija
112/140 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:09"]

Ken on heistä kaikkein kaunein? =)

http://justsomething.co/curious-study-calculates-the-average-female-face-for-each-country/

[/quote]

Oho, itse näytän kuulemma ihan alankomaalaiselta, kun kysyin mieheltä. Aika kumma kun ei ole sinne mitään sukujuuria. Se suomalainen muuten puuttuu tuosta

Vierailija
113/140 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:11"]

Hahaha. Ei pidä lainkaan paikkansa. Minua luullaan lähes aina hollantilaiseksi. Tosin hollantilaiset ovat hyvin paljon suomalaisen näköisiä, my geneettisesti lähellä suomalaisia.

Isääni luullaan yleensä espanjalaiseksi, siskoani italialaiseksi. 

Suomalaiset ovat kaunis kansa, sen olen huomannut.

[/quote]

Totta. Ne jotka viittii pitää painoindeksinsä alhaalla. Tiedänmonta, jonka ulkonäkö on muuttunut brutaalisti reippaan laihdutuksen takia.

Vierailija
114/140 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on sanottu että olen tyypillisen suomalaisen näköinen. Elovena. Ulkomailla minua on luultu saksalaiseksi, ruotsalaiseksi, norjalaiseksi, tanskalaiseksi, sveitsiläiseksi, venäläiseksi, amerikkalaiseksi, hollantilaiseksi. Nämä muistan ainakin. Että silleen.

Vierailija
115/140 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:14"]

Eiköhän ole aika itsestäänselvää, että tässä puhutaan suurista massoista ja keskiarvoista. Yksilölliset erot ulkonäössä ovat tietysti suuria. On paksutukkaisia kiharapäitä, suurisilmäisiä platinablondeja, todella lyhyitä ruskeaverikköjä jne. Mutta näin YLEENSÄ. =)

[/quote]

näin yleensä näitkö tuon kuvan averagefinnishfemale ei ollut mitään ap:n kuvailemista piirteistä

Vierailija
116/140 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:10"]Mua luullaan lähes poikkeuksetta ruotsailaiseksi. Myös Ruotsissa ja esim. laivalla henkilökunta alkaa puhumaan mulle suoraan ruotsia. On sitten vähän noloa, kun en puhu sanaakaan ruotsia. Ruotsalaiseksi on luultu myös Jenkeissä, Australiassa, Espanjassa, Portugalissa ja Indonesiassa. Italiassa vaatekaupan myyjä tuli kysymään, että olenko Ruotsista, kun näytän kuulemma ihan hänen ruotsalaisen tyttöystävän kaverilta. Kasvojeni muodosta en osaa sanoa mitään, mutta luulen ruotsalaisennäköisyyteen vaikuttavan, että mulla on todella vaaleat hiukset, todella siniset silmät, piisamia ja rusketun tosi helposti.
[/quote]
On aika noloa kyllä. Sinulta tosin jäi kertomatta minkä maalainen oikeasti olet.
Tai sitten taidat olla iäkkäämpää väkeä ja kansakoulun käynyt. Jokainen peruskoulua käynyt suomalainen osaa ainakin muutaman sanan ruotsia.

Vierailija
117/140 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:16"]

Minua on luultu norjalaiseksi ja italialaiseksi. Ei missään tapauksessa suomalaiseksi. Olen suomenruotsalainen.

[/quote]

" ei missään tapauksessa" , mutta suomenruotsalaiset ovat etniseltä taustaltaan ihan suomalaisia

Vierailija
118/140 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihan totaalisen suomalainen, juuret itärajan tuntumasta, ja ulkomailla minua luullaan yleensä kreikkalaiseksi tai espanjalaiseksi. Tumma, pieni, siro... ei kukaan suomalaiseksi tällaista naista epäile.

Vierailija
119/140 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvitti kun kaverin pohjoisitalialainen poikaystävä kiukkusi minusta, että se on niin leuhka kun on niin vaalee. Jätkä oli mua vaaleampi ite, myös iholtaan. Minä kun olin aina pitänyt itseäni paremminkin tummanpuoleisena. No, ehkei hän ollut koskaan katsonut peiliin.

Vierailija
120/140 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on sanottu venäläisen näköiseksi. :D Oon siis ihan täysin suomalainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi