Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Morsian sanoi valkoisen mekon olevan ok - kehtaanko laittaa?

Vierailija
29.07.2015 |

Olen siis laittamassa ystäväni häihin (olen kaaso) vaalean, tiukan mekon, jossa on kyllä harmaa kaistale keskellä. Morsian sanoi mekon olevan ok, mutta saankohan muilta vierailta ikäviä katseita?

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:38"]

Mekko on siis tämäntapainen, mutta ei H&M:lta. Väri ja kuvio sama. http://m.hm.com/fi/product/15358?article=15358-B ap

[/quote]

Ei tuo ole etiketin kieltämä kokovalkoinen mekko, jos siinä on tosiaan noin paljon harmaata. Voit AP laittaa sen ihan huoletta!

Toi on oikein sopiva mekko kaasolle, pikkaisen valkoista, niin on yhteensopiva morsiamen kanssa (jos morsiamella on valkoinen mekko).

Vierailija
82/83 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kiihkoamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä laittaisi mustaa häihin, varsinkaan kesähäihin. Olen kyllä huomannut että paljon ihmiset menee pikkumustissa kesähäihinkin, ja vähän ihmettelen kun olen aina käsittänyt että se on ehdoton ei. Ehkä se ei sitten ole niin tarkkaa enää. En kyllä itse silti laita tulevaisuudessakaan, ei mielestäni sovi juhlan luonteeseen. 

Ap:n tapauksessa mun mielestä aika paljon riipuu että mikä sen harmaan osuus siinä mekossa on? Jos mekko on selkeästi kaksivärinen, niin eipä se nyt varmaan niin iso ongelma ole. Voithan asustaa sitä vaikkapa hennon vaaleanpunaisella tai harmaalla hartiahuivilla, jolloin valkoinen ei ole niin huomattava? Minkäväriset kengät aiot laittaa?