Soveimme poikaystäväni kanssa menevämme naimisiin 25-vuotiaina
Olemme olleet poikaystäväni kanssa nyt kaksi vuotta yhdessä ja olemme 18-vuotiaita. Poikaystäväni kysyi, minkä ikäisenä voimme mennä naimisiin ja päätimme menevämme naimisiin 25-vuotiaina.
En voisi kuvitellakaan eläväni ilman häntä ja tiedän että olen hänelle kaikki kaikessa. Hän on monesti sanonut, että minusta tulee paras mahdollinen vaimo ja äiti, ja että hän voi kuvitella elävänsä aina kanssani.
Voiko tälläistä poikaa edes ollakaan! Onko muita samanikäisiä, jotka keskustelevat tällaisista asioista? :-) ajattelevatko ihmiset, että menemme naimisiin liian nuorina, jos menemme jo silloin huolimatta siitä että olisimme olleet tuolloin jo 9v yhdessä? :-)
Kommentit (22)
Älkää nyt heti menkö, mutta jos viiden vuoden päästä 23-vuotiaina olette vielä samaa mieltä voi suhteenne kestää, siinä vaiheessa aivan sama menettekö naimisiin 23- vai 25-vuotiaina, keski-ikäiset pitää teitä kuitenkin kakaroina ja ikäisenne taas aikuisina. Vaikka 16-vuotiaiden suhteet eivät todellakaan aina kestä, olisi typerää erota hyvästä kumppanista vain koska teinisuhteista "kuuluu" erota. Me tapasimme 19-vuotiaina ja olemme nyt kummatkin 33, menimme 24-vuotiaina naimisiin ja saatiin kuulla paljon miten suhde ei tule iän takia kestämään, mutta niin se vain kestää edelleen. Aika paljon niistä kolmikymppistenkin liitoista eroillaan!
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:08"]Jotenkin jännää että haluatte silloin vasta avioitua. Mikä estää menemästä vaikkapa ensi kesänä? Miksi odottaa, jos kerran olette varmoja asiasta?
[/quote] Ensin haluamme valmistua ja ns. vaurastua
Mä en ite kestäis tuommosta sopimista, vähän kaipailisin romantiikkaa kosintaan.
Ootko kuinka lihava nyt AP? Et varmaan ole lihava, ei mies uskaltaisi lihavan kanssa kihlautua kun voit lihota lisää. Siksi tuo 25v rajakin. Jos pysyt siihen asti lihoamatta niin se voi uskoa että et liho sitten myöhemminkään. Jos alat lihoamaan jo ennen sitä niin tuskin menee naimisiin enää. Kuka lihavan kanssa naimisiin menisi. Ja varsinkin jos olit silloin 16v ikäisenä hoikka ja pantava etkä mikään lihava.
Aloin itse seurustelemaan mieheni kanssa kun olin 16 ja hän 19. Alle vuosi sitten totesimme että menemme naimisiin kesällä 2016. Silloin olemme 29 ja 33 vuotiaita. (Hänellä synttärit keväällä ja minulla myöhään syksyllä jos joku ihmettelee ylimääräistä vuotta)
Miksi pitää odottaa noin kauan? Jos olette luodut toisillenne ja haluatte lapsia niin miksi pantata?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:06"]Miksi pitää odottaa noin kauan? Jos olette luodut toisillenne ja haluatte lapsia niin miksi pantata?
[/quote]
Teiniäidit rulettaa
Olipas romanttinen kihlautuminen.
Jotenkin jännää että haluatte silloin vasta avioitua. Mikä estää menemästä vaikkapa ensi kesänä? Miksi odottaa, jos kerran olette varmoja asiasta?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:11"]Soveimme. Mistä näitä tulee?!
[/quote]
Ehdit ensin! Ap, asutko Porin suunnalla? Ihan tiedoksesi se on sovimme...
Onnea kunhan hormonit loppuu pörräämästä ja tajuat mitä oikea rakkaus on
Nuorena yhteen menneet eroavat hyvin usein siinä parinkymmenen ikävuoden laitamilla.. ihan tiedoksi vaan. Poikkiksesi halua kokeilla muitakin pimperoita joissain vaiheessa kuin vaan yhtä ja samaa koko elämän.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:16"]Nuorena yhteen menneet eroavat hyvin usein siinä parinkymmenen ikävuoden laitamilla.. ihan tiedoksi vaan. Poikkiksesi halua kokeilla muitakin pimperoita joissain vaiheessa kuin vaan yhtä ja samaa koko elämän.
[/quote]
Aika ilkeästi sanottu.
Onnea kihlauksen johdosta!
Pitkän kihlausajan valitsitte, ihmetyttää miksi noin kauan odotatte.
Itse aloimme mieheni kanssa seurustella ollessamme 16-vuotiaita. Menimme naimisiin 18-vuotiaina ja 25-vuotiaina olimme jo kolmen lapsen vanhempia. Yhdessä edelleen näin viisitoista vuotta myöhemmin ja onnellisia.