Ysäripalstaillaan!
Kävelin Lasipalatsin ohi ja näin vilaukseni Molli-Ollin tukasta.
Kommentit (441)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 19:18"]Löytyykö Anttilasta niitä käsivarsikoruja?
[/quote]
Luin käsikarvakoruja :D yök
Katoitteko Renny & Geena Show'n viime viikolla. Jäi näkemättä. Mitä siinä tapahtui?
Kävin ekan kerran Internetissä. Mitähän se surffailu on?
Kalle Ahola on hot! Täksi yöksi jää...
Apua, tilailin kännykkään logoja ja nyt saldo tuli täyteen ja ihan kamala logo! Saako tota mitenkään pois?
Mä en nyt ehi. Kauniit ja rohkeet alkaa. Soitellaan sit taas seitsemän jälkeen.
Mulla on profiili sinkut.inet.fi:ssä ja oon menossa jonkun nettideitin kanssa leffaan huomena katsomaan "Tiedän mitä teit viime kesänä"
Ne Vuokko Hovatan sanoitukset on kyllä ihmeellisiä. Sit se Anni ja Kerkko. Ihan kuin joku 70-luvun työläismusiikkibändi. Jotkut biisit jää kyllä soimaan päähän. Niinku minä katselin parvekkeelta loittonevaa selkääsi. Mut mun pitää lähtee vietämään laatuaikaa miehen kanssa. Syödään varmaan etanoita tai sit mennään siihen tex-mex ravintlaan Zetoriin. Ja Kaarle 12 jatkot!
Montako nappia pidätte auki nappiverkkareissa?
Siis voi yök minkä miehen se neiti X valitsi Napakympissä! Ja taas meni matkat Fuerteventuraan ja Mallorcalle ohi suun, lähtee sen valitsemansa ällötyksen kanssa Kuhmoon!
Haluaisko joku vaihdella spice girls valokuvia? Kävin tänään ostaa kaks pakettia ja mulla on jo ne kaikki!
Kohta alkaa Tuttu Juttu Show, vieraana Timo T.A. Mikkonen ja Tuire-vaimo.
Tuleeks ihmeiden tekijät tänään?
Menen 9-v tyttären kanssa XL5:n keikalle, onko kukkamekko ja pikkureppu hyvä asustus?
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 20:04"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 19:49"]
Onko muilla Radiolinjan liittymää?
[/quote]
Siis ei todellakaan mitään Rätinälinjaa! Kaikilla makeilla tyypeillä on Telen liittymä 3110:ssa. Ja sit tietty joku siisti soittoääni.
[/quote]
Sain just 3110:n Mäkitorpasta alle 1.000 markalla! Oon ihan fiiliksissä!!
Siis eikä, kuulitteko että Take That hajosi? Mä kuolen.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 20:46"]
Siis eikä, kuulitteko että Take That hajosi? Mä kuolen.
[/quote]
Elämältä putos pohja pois. Mut onnex Jyrki jatkuu.
Voitin Hitman kolmosen suosikin arvonnassa!!
Kumpi on parempi teidän mielestä Puhtaat valkeat lakanat vai Metsolat?
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 20:08"]
Kukaan menossa Spice Girlsien keikalle?
[/quote]
Hyi kuka nyt spaissareiden keikalle menis! Mä meen ainaki popin kuninkaan Michael Jacksonin keikalle, spaissarit on noloja.