Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaisten pitää rauhoittua Ukrainan tilanteen takia

Vierailija
03.03.2022 |

Nyt on viikko kaikilla ollut massahysteriä päällä. Tämä pelonlietsonta pitää saada loppumaan. Tämä on hiljainen ja rauhallinen maa emmekä uhkaa ketään. Eletään vaan kuin ennenkin, johan tässä muuten menee kaikilla järki. Kohta tarvii kenenkään hyökätä kun ollaan kaikki mielisairaita jo automaattisesti.

Kommentit (169)

Vierailija
121/169 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni suomalainen on hyökännyt Venäjälle? Jos jonkun pitää rauhoittua, niin se on Putin.

Suomen Natojäsenyys on käytännössä varma asia, sille Putin ei voi enää mitään. Saa syyttää siitä täsmälleen vain ja ainoastaan itseään. Jos olisi ymmärtänyt olla ystävämielinen naapuri, niin Suomi ei tarvitsisi natojäsenyyttä mihinkään, nyt se on vähän pakon sanelema juttu.

Vierailija
122/169 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä VENÄJÄ ❓

Onko se se suljettu valtio, jota ei käytännössä ole enää olemassakaan ?

Hakkerit ja koko maailma löi luukut kiinni Venäjään.

Nyt voi jo VENÄJÄ pelätä .

JOS , ette tee niin kuin me määräämä NIIN 💥..

Näinhän olemme saaneet entiseltä Venäjältä kuulla satoja vuosia.

Nyt se KÄÄNTYI PÄINVASTOIN 💪💯🌋

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/169 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman Venäjää Suomi olisi elänyt satoja vuosia täysin rauhassa!!!

Entä ilman ruotsia?

Vierailija
124/169 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa pitäisi järjestää kallup aiheesta kuka luottaa Putinin. Siitä löytyy myös vastaus pitääkö Suomen liittyä Natoon.

Vierailija
125/169 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yhdysvallat on hiljaa?

Vierailija
126/169 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avatkaa oikeasti silmänne! Perehtykää asioihin. Venäjä on jo kymmeniä vuosia varoittanut länttä naton laajenemisesta. Katsokaa vanhoja haastatteluja, tutkikaa eri lähteitä. Putin olisi ollut valmis yhteistyöhön naton kanssa valtakautensa alussa, mutta hänet torpattiin.

Olemme perehtyneet. Putin valehtelee aina kun suunsa avaa, samoin tekee Venäjän muu johto.

No onhan se nyt päivänselvää että valehtelevat. Nyt pitäisi kuitenkin miettiä Suomen turvallisuutta ja tulevaisuutta, Suomi hyötyisi suuresti pitämällä kiinni puolueettomuudestaan. Tulisi näyttää Venäjälle, EU:lle ja NATO:lle että olemme itsenäinen ja puolueeton valtio ja määräämme itse oman suuntamme.

Puolueettomuus ei ole enää rauhan ja itsenäisyyden tae. Mutta näytetään toki Venäjälle, EUlle ja Natolle, että olemme itsenäinen valtio ja määräämme itse oman suuntaamme liittymällä Natoon.

Vierailija
127/169 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eletään vain rauhassa kun naapurin fasistinen roistovaltio hyökkäilee naapuri maahansa.

Vierailija
128/169 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä se tuntuu...🎼🎶🎶🎵🎸

Venäläiset, miltä se tuntuu, kun Putin vei leivän pöydästä ?

Vei tulot,

Vei tilit, vei kaiken .

Päivässä yhdessä,

hävitti kotimaansa.

Tuhkaksi miljoona kansan.

Tyhjäksi elämän työn.

Valui kopekat

likavetenä viemäriin.

Nälkä jo kolkuttaa,

joka ovella .

Se istuu trollien

Olkapäillä.

Ja soittaa surumarssia

Synkkää.

Vierailija
129/169 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman Venäjää Suomi olisi elänyt satoja vuosia täysin rauhassa!!!

Entä ilman ruotsia?

Suomi oli elimellinen osa Ruotsin kuningaskuntaa vuoteen 1809 asti. Silloinkin Venäjältä hyökättiin Suomen maaperälle kymmeniä kertoja, mm isoviha ja pikkuviha.

Vierailija
130/169 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MINÄ OLEN PYYTÄNYT KAIKKIA VAIN RAUHOITTUMAAN. EI SE TARKOITA SITÄ ETTÄ PITÄÄ ANTAUTUA.

VAI OLETTEKO TE JO PSYKOOSIISSA?

AP

Ei me voida sille mitään että sinä huudat ja riehut paniikissa.

Sinun kannattaa kokeilla vaikka meditoimista. Se voisi auttaa sinua rauhoittumaan.

Se on trolli ja riehuu kun ei sitä oteta todesta ja mielipidevaikuttaminen ei tuota tulosta.

Vierailija
131/169 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avatkaa oikeasti silmänne! Perehtykää asioihin. Venäjä on jo kymmeniä vuosia varoittanut länttä naton laajenemisesta. Katsokaa vanhoja haastatteluja, tutkikaa eri lähteitä. Putin olisi ollut valmis yhteistyöhön naton kanssa valtakautensa alussa, mutta hänet torpattiin.

Leikkikentällä.

Pikku V: "Äitii, isot pojat ei leiki mun kaa, nyyh nyyh"

Äiti: "No leiki noiden pienempien lasten kanssa, olette saman ikäisiä".

Pikku V menee pienten luokse ja uhkaa rikkoa heidän lelunsa ja lyödä heitä lapiolla päähän jos he puhuvat isoille pojille.

Pienet lapset menevät itkemään isoveljille ja niin pikku V rikkoo heidän lelunsa ja lyö lapiolla päähän.

Pikku V:n äiti huutaa pienille lapsille: "pikku V varoitti teitä, miksi ette uskoneet vaan aloitte riitelemään tuolla tavalla."

Vierailija
132/169 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää muistaa, että tällä palstalla on paljon Venäjä trolloleja levittämässä tätä pakokauhua ja pelkoa suomalaisissa. Sen näkee, miten paljon alapeukkuja he jakelevat niille, jotka yrittävät järkeä puhua.

Levittämällä pakokauhua ja pelkoa he yrittävät puskea Suomea ja suomalaisia tekemään vääriä päätöksiä ja lisäämään syitä, miksi Suomi tekee esim taloudellisesti virheitä, mitkä vievät meidät kohti lamaa ja olemme sitten vielä heikompia puolustamaan Suomea, jos Venäjä hyökkää.

Trollia varten on se nappula tuossa alalaidassa jolla sen poistaa kuka tahansa...minä ainakin, aina kun huomaan.

Vierailija
133/169 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MINÄ OLEN PYYTÄNYT KAIKKIA VAIN RAUHOITTUMAAN. EI SE TARKOITA SITÄ ETTÄ PITÄÄ ANTAUTUA.

AP

Ei me voida sille mitään että sinä huudat ja riehut paniikissa.

Sinun kannattaa kokeilla vaikka meditoimista. Se voisi auttaa sinua rauhoittumaan.

Se on trolli ja riehuu kun ei sitä oteta todesta ja mielipidevaikuttaminen ei tuota tulosta.

Joo me ollaan kaikki trolleja

Vierailija
134/169 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittu: Suomalaisten pitää rauhoittua Ukrainan tilanteen takia

Suosittu: Asiantuntijat: Suomi voi olla seuraava Ukraina

Mikä suosittu?

Vierailija
135/169 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Sinä taidat olla huutamisesta päätellen. :D Pelkuri!

Mikä kaikkein selvin asia, niin trollikka, trollikka se on.

Vierailija
136/169 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittu: Suomalaisten pitää rauhoittua Ukrainan tilanteen takia

Suosittu: Asiantuntijat: Suomi voi olla seuraava Ukraina

Venäjän PELKO hävisi TASAN VIIKKO SITTEN !

NYT saa VENÄJÄ VUOROSTAAN PELÄTÄ .Koko maailmaa.

Totta.

Pelon ja nöyristelyn tilalle on tullut

v i h a

Vierailija
137/169 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilnassa Venäjän suurlähetystöön johtavan kadun nimi muutetaan. Uusi nimi on "Ukrainan Sankarit". Vilna on kiva kaupunki, kun ja jos maailma tästä rauhoittuu, täytyy lähteä taas käymään. Pitääpä poiketa tuolla uudelleennimetyllä kadullakin samalla. 🙂

Vierailija
138/169 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Olen tähän asti lukenut kaikki mahdolliset uutiset ja analyysit mahdollisimman monesta eri mediasta, ja allekirjoittanut kansalaisaloitteet jne. Yrittänyt analysoida asioita. Mutta pakko alkaa elämään normaalisti arkea. Minä en mahda kenenkään valtionpäämiehen tekemisille mitään, en edes meidän omien, jos päätökset tehdään ilman kansalaisten mielipidettä. Eikä sitä meiltä pidä kysyäkään joka asiaan. Politiikoilla ja asiantuntijoilla lienee käytössään kaikki tieto, tavallisella tallaajalla ei ole, joten on luotettava, että päättäjät tekevät oikeat ratkaisut. Sitten niiden ratkaisujen takana ja seurausten kanssa pitää elää ja toimia. Jos Suomessa alkaisi sisäisesti riitely ja eripura, niin mahdollinen konflikti on hävitty, ennen kuin alkoikaan. Yhdessä pitää rintamassa seisoa.

Vierailija
139/169 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan ihan rauhassa, liisataan vähän hävittäjiä lisää jenkeistä ensi hätään ja sovitaan varasuunnitelma Putlerin hyökkäystä varten, ja aloitetaan miinoitustyöt -nyt.

Vierailija
140/169 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset tykkäävät pelätä, nähtiinhän se jo pandemian aikana

Mä en ole pelännyt koronaa missään vaiheessa, enkä sikainfluenssaa, enkä nyt sotaakaan. Olen lähinnä vihainen, kun länsi ei ole tehnyt mitään Putinin syöksemiseksi vallasta. Viimeistään silloin olisi pitänyt herätä, kun Putin pelleili presidentti-pääministeri-presidentti kuviolla. Mutta jos sota tulee, se tulee. Asiaan pitää varautua, myös kotona. Toivottavasti ei koskaan tule, mutta varautumisesta ei ole koskaan haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän