Suomalaisten pitää rauhoittua Ukrainan tilanteen takia
Nyt on viikko kaikilla ollut massahysteriä päällä. Tämä pelonlietsonta pitää saada loppumaan. Tämä on hiljainen ja rauhallinen maa emmekä uhkaa ketään. Eletään vaan kuin ennenkin, johan tässä muuten menee kaikilla järki. Kohta tarvii kenenkään hyökätä kun ollaan kaikki mielisairaita jo automaattisesti.
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Minua ainakin ahdistaa, itkettää ja sattuu vatsaan. Pelottaa todella paljon mitä tulee tapahtumaan ja mitä kauhua joudumme kokemaan. Lapsiemme tulevaisuus on pahimmassa tapauksessa viety.
Jotain apua miten pysyä kasassa nyt?
Väniväniväni
Vierailija kirjoitti:
Ap on TROLLI.
Epätoivoinen venakko trolli.
Pelko takamuksessa yrittää viimeisenä keinonaan laittaa otsikon " suomalaisten pitää rauhoittua Ukrainan tilanteen takia"...
Sun kommetti on SUORAAN VENÄLÄISEN TROLLIN KÄYTTÖOPAASTA. Näin pitää Propagandaa levittää Suomessakin.
Sun pelko näkyy tänne asti.
Tosiasiassa Venälä pelkää eniten maailmassa Natoa, ja SUOMI-RUOTSI Natoa.
Putin ja Lavrov tietävät että heidän pelinsä on pelattu.
Hävinnyt ja ERISTETTY Venäjä. Kaikilla sektoreilla.
Uutisia: kaikki suomalaiset ei ole kanssasi samaa mieltä. Myös meillä muilla on sananvapaus myös. Ei pelkästään teillä mänteillä, jotka tukitte palstan minuutin välein typerillä aloituksillanne, joihin ei vastaa kuin pari samanlaista tolloa.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan aio "olla ihan rauhassa",niin kauan kuin venäjä hyökkää tuonne!
Pitäisikö olla ihan, nääh, ei kiinnosta???
No ei tietenkään tarvitse!! Nyt tarvitsee miettiä, miten me Suomessa säilyttäisimme rauhan. ❤️🇫🇮
Mua vituttaa kuin pientä oravaa tämä tilanne, mutta samalla Venäjä on osoittanut vanhat totuudet paikkansa pitäviksi. Suomi on asettunut selkeästi eurooppalaisten arvojen puolelle eikä hyssytellyt tässä tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Mua vituttaa kuin pientä oravaa tämä tilanne, mutta samalla Venäjä on osoittanut vanhat totuudet paikkansa pitäviksi. Suomi on asettunut selkeästi eurooppalaisten arvojen puolelle eikä hyssytellyt tässä tilanteessa.
Näin on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on TROLLI.
Epätoivoinen venakko trolli.
Pelko takamuksessa yrittää viimeisenä keinonaan laittaa otsikon " suomalaisten pitää rauhoittua Ukrainan tilanteen takia"...
Sun kommetti on SUORAAN VENÄLÄISEN TROLLIN KÄYTTÖOPAASTA. Näin pitää Propagandaa levittää Suomessakin.
Sun pelko näkyy tänne asti.
Tosiasiassa Venälä pelkää eniten maailmassa Natoa, ja SUOMI-RUOTSI Natoa.
Putin ja Lavrov tietävät että heidän pelinsä on pelattu.
Hävinnyt ja ERISTETTY Venäjä. Kaikilla sektoreilla.Uutisia: kaikki suomalaiset ei ole kanssasi samaa mieltä. Myös meillä muilla on sananvapaus myös. Ei pelkästään teillä mänteillä, jotka tukitte palstan minuutin välein typerillä aloituksillanne, joihin ei vastaa kuin pari samanlaista tolloa.
Nyt näköjään vastasi erilainen tollo.
Vierailija kirjoitti:
Minua ainakin ahdistaa, itkettää ja sattuu vatsaan. Pelottaa todella paljon mitä tulee tapahtumaan ja mitä kauhua joudumme kokemaan. Lapsiemme tulevaisuus on pahimmassa tapauksessa viety.
Jotain apua miten pysyä kasassa nyt?[/quoteBentsodiatsepiinit.. 🥺🙁
Olipa pelokkaan näköisiä venäläisiä haastateltavana katuhaastattelussa. Näkee että pelkäävät puhua suoraan. Kyllä tässä käy sääliksi niin Ukrainan kansaa kuin venäläisiäkin, kummatkin ovat Putinin hallinnon uhreja. Ei oikein voi muuta kuin rukoilla, että jokin ihme pelastaisi kummankin kansakunnan mielipuolen tuholta.
Miten ne voi edelleen olla niin "tietämättömiä"? Niiden oppositio on vuosikaudet yrittänyt kertoa heille, mutta myös tavalliset venäläiset lomailevat, käyvät töissä ja opiskelvat muualla. Miten edelleen siellä ei muka mitään tiedetä 30 vuotta Neukkulan hajoamisen jälkeen?