Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaisten pitää rauhoittua Ukrainan tilanteen takia

Vierailija
03.03.2022 |

Nyt on viikko kaikilla ollut massahysteriä päällä. Tämä pelonlietsonta pitää saada loppumaan. Tämä on hiljainen ja rauhallinen maa emmekä uhkaa ketään. Eletään vaan kuin ennenkin, johan tässä muuten menee kaikilla järki. Kohta tarvii kenenkään hyökätä kun ollaan kaikki mielisairaita jo automaattisesti.

Kommentit (169)

Vierailija
161/169 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me emme uhkaa, siinä ap on oikeassa mutta venäjä ON UHANNUT MEITÄ ainakin koko mun 50 vuotisen elämäni ajan.

Uutisista on saanut vähän väliä lukea miten sitä tai tätä ei voi tehdä tai sanoa ettei venäjä suutu.

Vihaan venäjää ja venäläisiä niin, että tärisen! Ja mä sentään yritin joskus ajatella niistä myönteisestikin.

No miksi sinä apina täriset? Olet hysteerinen. Rauhoitu.

50 vuoden ajanjaksoon sisältyy monenlaisia vaiheita. Välillä on ollut oikeasti toivoa siitä, että Venäjä kehittyisi parempaan suuntaan. Se, että naapurivaltio on iso ydinasevaltio, on ollut ja tulee olemaan huomioitava asia. Kuitenkaan en ole sitä mieltä, että olisi jatkuvasti 50 vuotta uhannut Suomea.

Tuommoinen koko kansan vihaaminen on kaikkien sotien takana. Venäläiset on tosi tietämättömiä, valtion propaganda ainoa tietolähde useimmille. Vihaatko myös saksalaisia?

Itse säälin molempien osapuolten ihmisiä. Toivottavasti pakotteet romahduttaa Venäjän niin, että valta vaihtuu ja pääsisivät uuteen aikaan.

Miten ne voi edelleen olla niin "tietämättömiä"? Niiden oppositio on vuosikaudet yrittänyt kertoa  heille, mutta myös tavalliset venäläiset lomailevat, käyvät töissä ja opiskelvat muualla. Miten edelleen siellä ei muka mitään tiedetä 30 vuotta Neukkulan hajoamisen jälkeen?

Vierailija
162/169 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ainakin ahdistaa, itkettää ja sattuu vatsaan. Pelottaa todella paljon mitä tulee tapahtumaan ja mitä kauhua joudumme kokemaan. Lapsiemme tulevaisuus on pahimmassa tapauksessa viety.

Jotain apua miten pysyä kasassa nyt?

Väniväniväni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/169 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on TROLLI.

Epätoivoinen venakko trolli.

Pelko takamuksessa yrittää viimeisenä keinonaan laittaa otsikon " suomalaisten pitää rauhoittua Ukrainan tilanteen takia"...

Sun kommetti on SUORAAN VENÄLÄISEN TROLLIN KÄYTTÖOPAASTA. Näin pitää Propagandaa levittää Suomessakin.

Sun pelko näkyy tänne asti.

Tosiasiassa Venälä pelkää eniten maailmassa Natoa, ja SUOMI-RUOTSI Natoa.

Putin ja Lavrov tietävät että heidän pelinsä on pelattu.

Hävinnyt ja ERISTETTY Venäjä. Kaikilla sektoreilla.

Uutisia: kaikki suomalaiset ei ole kanssasi samaa mieltä. Myös meillä muilla on sananvapaus myös. Ei pelkästään teillä mänteillä, jotka tukitte palstan minuutin välein typerillä aloituksillanne, joihin ei vastaa kuin pari samanlaista tolloa.

Vierailija
164/169 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan aio "olla ihan rauhassa",niin kauan kuin venäjä hyökkää tuonne!

Pitäisikö olla ihan, nääh, ei kiinnosta???

No ei tietenkään tarvitse!! Nyt tarvitsee miettiä, miten me Suomessa säilyttäisimme rauhan. ❤️🇫🇮

Vierailija
165/169 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vituttaa kuin pientä oravaa tämä tilanne, mutta samalla Venäjä on osoittanut vanhat totuudet paikkansa pitäviksi. Suomi on asettunut selkeästi eurooppalaisten arvojen puolelle eikä hyssytellyt tässä tilanteessa.

Vierailija
166/169 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vituttaa kuin pientä oravaa tämä tilanne, mutta samalla Venäjä on osoittanut vanhat totuudet paikkansa pitäviksi. Suomi on asettunut selkeästi eurooppalaisten arvojen puolelle eikä hyssytellyt tässä tilanteessa.

Näin on!

Vierailija
167/169 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on TROLLI.

Epätoivoinen venakko trolli.

Pelko takamuksessa yrittää viimeisenä keinonaan laittaa otsikon " suomalaisten pitää rauhoittua Ukrainan tilanteen takia"...

Sun kommetti on SUORAAN VENÄLÄISEN TROLLIN KÄYTTÖOPAASTA. Näin pitää Propagandaa levittää Suomessakin.

Sun pelko näkyy tänne asti.

Tosiasiassa Venälä pelkää eniten maailmassa Natoa, ja SUOMI-RUOTSI Natoa.

Putin ja Lavrov tietävät että heidän pelinsä on pelattu.

Hävinnyt ja ERISTETTY Venäjä. Kaikilla sektoreilla.

Uutisia: kaikki suomalaiset ei ole kanssasi samaa mieltä. Myös meillä muilla on sananvapaus myös. Ei pelkästään teillä mänteillä, jotka tukitte palstan minuutin välein typerillä aloituksillanne, joihin ei vastaa kuin pari samanlaista tolloa.

Nyt näköjään vastasi erilainen tollo.

Vierailija
168/169 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ainakin ahdistaa, itkettää ja sattuu vatsaan. Pelottaa todella paljon mitä tulee tapahtumaan ja mitä kauhua joudumme kokemaan. Lapsiemme tulevaisuus on pahimmassa tapauksessa viety.

Jotain apua miten pysyä kasassa nyt?[/quote

Bentsodiatsepiinit.. 🥺🙁

Vierailija
169/169 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa pelokkaan näköisiä venäläisiä haastateltavana katuhaastattelussa. Näkee että pelkäävät puhua suoraan.  Kyllä tässä käy sääliksi niin Ukrainan kansaa kuin venäläisiäkin, kummatkin ovat Putinin hallinnon uhreja. Ei oikein voi muuta kuin rukoilla, että jokin ihme pelastaisi kummankin kansakunnan mielipuolen tuholta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan