Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos tilillä on 6€

Vierailija
28.07.2015 |

Ja palkka tulee perjantaina, niin mitä ruokaa voi laittaa? Eli siis mitä tarvikkeita saa kaupasta ostettua.

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 22:00"]Tässä oon lueskellu näitä vastauksia.. jäin ihmettelemään että eikö ihmisillä nykyjään minkäänlaista "kotivaraa" kaapeissa. Jauhopussi, kuivahiivaa, makaronia, öljyä, säilykkeitä..

Mä vaan en vois elää niin..
[/quote]

Siis en vois elää niin että kaapit ois aina tyhjillään.. eihän sitä voi alkaa extempore-leipomaankaan jos ei oo edes jauhoja ja sokeria kaapissa..
Mut meitä on näköjään moneksi. :)

Vierailija
102/104 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 17:01"]Uskallan kyllä väittää että harvalla on mitään kuukauden palkkaa vastaavaa summaa jemmassa.
[/quote]
Ei, minulla on kolmen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 22:04"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 22:00"]Tässä oon lueskellu näitä vastauksia.. jäin ihmettelemään että eikö ihmisillä nykyjään minkäänlaista "kotivaraa" kaapeissa. Jauhopussi, kuivahiivaa, makaronia, öljyä, säilykkeitä.. Mä vaan en vois elää niin.. [/quote] Siis en vois elää niin että kaapit ois aina tyhjillään.. eihän sitä voi alkaa extempore-leipomaankaan jos ei oo edes jauhoja ja sokeria kaapissa.. Mut meitä on näköjään moneksi. :)

[/quote]

Samaa ihmettelin minäkin. Itse en ole moiseen kurimukseen koskaan joutunut, mutta nuorena ystäväni oli joskus työttömänä, ja hänelläkin oli rahaa ostaa perustarvikkeita kuten makaroonia yms. kaappiin. 

Vierailija
104/104 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 17:01"]

Uskallan kyllä väittää että harvalla on mitään kuukauden palkkaa vastaavaa summaa jemmassa.

[/quote]

Mulla on.

T.2 lapsen yh