Jos tilillä on 6€
Ja palkka tulee perjantaina, niin mitä ruokaa voi laittaa? Eli siis mitä tarvikkeita saa kaupasta ostettua.
Kommentit (104)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 17:01"]Uskallan kyllä väittää että harvalla on mitään kuukauden palkkaa vastaavaa summaa jemmassa.
[/quote]
Ei, minulla on kolmen.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 22:04"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 22:00"]Tässä oon lueskellu näitä vastauksia.. jäin ihmettelemään että eikö ihmisillä nykyjään minkäänlaista "kotivaraa" kaapeissa. Jauhopussi, kuivahiivaa, makaronia, öljyä, säilykkeitä.. Mä vaan en vois elää niin.. [/quote] Siis en vois elää niin että kaapit ois aina tyhjillään.. eihän sitä voi alkaa extempore-leipomaankaan jos ei oo edes jauhoja ja sokeria kaapissa.. Mut meitä on näköjään moneksi. :)
[/quote]
Samaa ihmettelin minäkin. Itse en ole moiseen kurimukseen koskaan joutunut, mutta nuorena ystäväni oli joskus työttömänä, ja hänelläkin oli rahaa ostaa perustarvikkeita kuten makaroonia yms. kaappiin.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 17:01"]
Uskallan kyllä väittää että harvalla on mitään kuukauden palkkaa vastaavaa summaa jemmassa.
[/quote]
Mulla on.
T.2 lapsen yh
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 22:00"]Tässä oon lueskellu näitä vastauksia.. jäin ihmettelemään että eikö ihmisillä nykyjään minkäänlaista "kotivaraa" kaapeissa. Jauhopussi, kuivahiivaa, makaronia, öljyä, säilykkeitä..
Mä vaan en vois elää niin..
[/quote]
Siis en vois elää niin että kaapit ois aina tyhjillään.. eihän sitä voi alkaa extempore-leipomaankaan jos ei oo edes jauhoja ja sokeria kaapissa..
Mut meitä on näköjään moneksi. :)