Mies lähtee ryyppäämään ja yöksi lähipaikkakunnalle rv 36+6 miten suhtautuisitte?
Kommentit (51)
Ei kait saisi juoda tossa tilassa.
Mikäpä siinä. Ei ole minun (eikä sinun) asia.
En kutsuisi mieheksi ollenkaan. Ei olisi ok.
No, aika siinä ja siinä. Yli 38 alkaa olla sellaiset viikot, ettei todellakaan olisi ok lähteä ryyppäämään, jos tarkoitus lähteä synnärille kuljettamaan.
Miehenä en tuossa vaiheessa olisi lähdössä. En kyllä ryyppää muutenkaan, mutta sama, etten lähtisi, jos kyseessä olisi vaikka kaukaisemman sukulaisen hautajaiset, johon kutsuttaisiin ilman puolisoa..
On ok ellei ole erityistä syytä olettaa että syöksysynnytät vauvan ennenaikaisesti. Terveisin kahden lapsen äiti.
Vierailija kirjoitti:
No, aika siinä ja siinä. Yli 38 alkaa olla sellaiset viikot, ettei todellakaan olisi ok lähteä ryyppäämään, jos tarkoitus lähteä synnärille kuljettamaan.
38 täynnä?
Ap
En huolisi miestä jolle tulisi mieleenkään jättää viimeisillään raskaana oleva puoliso yksin. Ja jotenkin uskon ja toivon, että tuollainen piirre olisi tullut jo alkuvaiheessa esiin silloin kun ei ole vielä sitouduttu toisiinsa. Järkeä ei aikuisen miehen (tai naisen) päähän kukaan toinen saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
38 täynnä?
Ap
Ihan jo 38+0 alkaen.
Lapsellinen mies. Tatuoitu, korvarenkaita, energiajuomaa juoja ?
Vierailija kirjoitti:
En huolisi miestä jolle tulisi mieleenkään jättää viimeisillään raskaana oleva puoliso yksin. Ja jotenkin uskon ja toivon, että tuollainen piirre olisi tullut jo alkuvaiheessa esiin silloin kun ei ole vielä sitouduttu toisiinsa. Järkeä ei aikuisen miehen (tai naisen) päähän kukaan toinen saa.
En edes kieltänyt häntä tai sanonut älä mee.. ajattelin että itse pitäisi tajuta. Melkein toivon että syntyisi silloin...
Varmaan ihan ok ettei aikuista miestä ala neuvomaan?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes kieltänyt häntä tai sanonut älä mee.. ajattelin että itse pitäisi tajuta. Melkein toivon että syntyisi silloin...
Varmaan ihan ok ettei aikuista miestä ala neuvomaan?
Ap
Tosin menin kyllä sanomaan alkuun että ei haittaa..kun aattelin tuskin kuitenkaan syntyy...
ap
Ap, ette te voi elää viikkokausia navat vastakkain eikä ne vauvat pääsääntöisesti synny millään parin tunnin varoajalla. Jos mies on koko ajan tavoitettavissa ja pääsee parissa tunnissa vaikka taksilla tulemaan niin oikeasti no problem. Kyseessä lienee esikoinen.
Ei ap ole viimeisillään raskaana! Eikä mies lähde kauas. Monen mies saattaa tuossa vaiheessa olla lähipaikkakunnalla töissä. Miksei mies voisi lähteä jos on tavoitettavissa? En tajua.
No mies synnyttää humalassa, ei se eka kerta olisi, kun kipulääkitys on hoidettu etukäteen. Voit sanoa miehelle, että neuvolassakin muistutettiin alkoholin vaaroista sikiölle, mutta ei tuossa oikein muita vahtoehtoja ole.
Kyllä minä ainakin päästin ukon ryyppyreissuille viimeiseen asti. Sanoin että synnytyksen jälkeen ei ihan heti pääse joten ryypätköön varastoon. Te vtun nipot harput ette saa miestä pidettyä. Mulla on sama ukko pysynyt jo 21 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Ap, ette te voi elää viikkokausia navat vastakkain eikä ne vauvat pääsääntöisesti synny millään parin tunnin varoajalla. Jos mies on koko ajan tavoitettavissa ja pääsee parissa tunnissa vaikka taksilla tulemaan niin oikeasti no problem. Kyseessä lienee esikoinen.
No mies juo ittensä ihan kanttuvei & seuraava päivä menee krapulassa eli ei kiitos synnytyssairaalaan. Ei ole esikoinen..
ap
Ihan ok, ei ongelmaa