Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liikaa jos pitää käyttötiiillä yli 100t€?

Vierailija
15.08.2026 |

Onko?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mulle 5k niin ei oo liikaa! :)

Vierailija
2/13 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on. Ei mitään järkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Lahjoita puolet pois. Annan sulle mun tilinumeron.

Vierailija
4/13 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ,mutta typeräähän noin isoa summaa on nollakorkoisella käyttötilillä pitää. Sijoituksiiin vaan poikimaan lisää rahaa. 

Vierailija
5/13 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teuroista voi olla joskus hyötyä. Pertti Teurajärvi varmaan tiesi tämän aikoinaan.

Vierailija
6/13 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinulla tuollaisia summia ole. Jos olisi, tietäisit, että käyttötilllä pidetään vain sen verran rahaa mitä peruselämiseen menee Loput laitetaan tuottamaan. 

Vierailija
7/13 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee yllättävä tarve pikkukaupungista ostaa kerrostalokaksio, ei ainakaan tarvetta olla lainapäätöstä tehtynä

Vierailija
8/13 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ehdottomasti. Inflaatio syö siitä /vuosi. Lisäksi joku nettirosvo voi iskeä ja viedä. Tai hävität/pudotat pankkikortin.

Koitin tuota selittää isälle, niin ei uskonut, ei niin millään. Tosin summa vain puolet tuosta. Inflaatio vei sitten, osan mun perinnöistä. ..... Ahneko olen? En omasta mielestäni vaan tuota inflaation viemää ei saa millään takaisin, se vaan häviää. ..... Siis eihän se raha mihinkään häviä vaan se, mitä sillä saa.

Äiti oli tuossa suhteessa järkevämpi; oli tehnyt kaikenlaista: vakuutuksen, sijoituksen ..... edunsaajana minä (ainoa lapsi). ..... Voi että jotkut voi olla katkeria, jos joku osaa edes säilyttää sen omaisuutensa; eihän sillä välttämättä tarvitse tienata. Ilmeisesti joiden tyhmyys paistaa läpi(?).

Vierailija
9/13 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyyttä makuuttaa rahaa. Laita edes 90000€ ajallisesti hajauttaen indeksirahastoon missä 0-0.50% kulut. 

Vierailija
10/13 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä käteen,kusipää runkkari.

Vierailija
11/13 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se mulle liikaa, säästöille olisi hyvä olla edes korkeakorkoinen säästötili. Käyttötilillä pidän vain käyttörahat.

Vierailija
12/13 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista paska v#tun homo ap

Vierailija
13/13 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla olis noin paljon, pankki olis jo soittanut sulle ettei käyttiksellä saa pitää noin paljon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi