Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen juo hyvän ruoan kanssa MAITOA?

Vierailija
28.07.2015 |

Tunnetteko ketään noin junttia?

Kommentit (110)

Vierailija
21/110 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 13:34"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 13:32"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 13:31"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 13:09"] No esim. yksi Helsingin yliopiston proffa tässä juuri viime viikolla otti maitoa gourmet-ruuan kanssa.  Ei koulutus takaa kyllä mitään. Vähän nolotti koko seurueen puolesta tietysti. Vähän kuin olisi pyytänyt pillimehua.  [/quote] Wt-meininkiä nämä alapueukutukset taas.  Onko teistä sitten ok syödä luksuspaikassa pihvi lusikalla tms.? Käytöstapoihin nyt kuuluu, ettei ravintolassa aikuinen tilaa maitoa... mutta maalaisiahan täälä kaikista aloituksista pääosa.  [/quote] Mitä pitäisi sitten juoda jos alkoholi ei maistu ruuan kanssa?

[/quote]

Oletko kuullut vedestä? Miksi ruoan makuja pitää sotkea ison märehtijän tissieritteellä?

[/quote]

Miksi ruoan maku pitää pilata rypäleestä puristetulla kusella?

Vierailija
22/110 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolassa en ole tilannut maitoa sitten lapsuuden. Eivätkä omat lapsenikaan tilaa, sillä se on yleensä puolilämmintä kahvimaitoa. Kotona juon aina ruuan kanssa maitoa, sillä sairastan vatsa- ja suolistosairautta ja maito n suoranaista lääkettä sisuskaluilleni. Muuten kärsin kovista tuskista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/110 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 13:07"]

[/quote]

Minä juon esim sisäfileeen kanssa maitoa, jos ollaan kotona perheen kesken. Mutta jos ollaan seurassa, niin silloin noudatan tapoja eli hienostelen ja juon vettä tai viiniä. Yleisimmin vettä, koska viinistä en pidä. Viiniä juon silloin ruoan kanssa, jos on tarkoitus humaltua ;)

Vierailija
24/110 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tämä provo, mutta vastaan periaatteesta, sillä ap:n kaltaisia ihmisiä oikeasti on olemassa. Ihmisiä, jotka ovat kokeneet huonommuuden tunteita ehkä lapsuudessa ja niitä täytyy paikkailla aikuisuudessa opettelemalla jotain mukahienoja etikettejä, jotka eivät edes suurinta osaa ihmisiä kiinnosta. Ostetaan alkosta sitä kalleinta viiniä vain sen takia, että alkon täti tai jonossa takana oleva asiakas huomaisi asian. Oikeasti, ketään ei kiinnosta. Kukaan normaali ihminen ei jää miettimään pitkäksi aikaa toista, tuntematonta ihmistä. Oikeasti sivistyneet ja älykkäät ihmiset eivät välitä muiden mielipiteistä ja yritä esittää olevansa hienompaa kuin ovat. Heitä ei myöskään haittaa, eivätkä he tunne ylemmyydentunnetta nähdessään ap:n mielestä wt-porukkaa, kunhan he eivät aiheuta käyttäytymisellään muille harmia. Ap voisi yllättyä, miten hauskaa ja älykästä seuraa voi löytää yllättävistäkin paikoista, eikä vain omista "fiineistä" piireistä. Todellista junttiutta on se, että ei ymmärretä että ihmiset voivat elää hyvin erilaista elämää kuin itse elää ja olla todella tyytyväisiä. Oksettavaa, miten jotkut luulevat olevansa parempaa porukkaa kuin toiset. Terveisin, "hienoissa" piireissä kasvanut, koska äitini pääsi niihin isäni kautta. Luojalle kiitos, että äidin puolen suku on opettanut minulle nöyryyttä ja ymmärrystä, joka on todella harvinainen piirre isän puolen snobiserkuissa. Ja vaikka ap kysyy mielipidettä vain maitoasiaan, niin on turha kieltää, mikä ideologia kysymyksen takana piilee.

Vierailija
25/110 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiettyjen ruokien kanssa maito on paras juoma:

Uunituore pulla
Letut
Lämpimät sämpylät

Ravintolassa en kuitenkaan maitoa tilaisi. Se nyt vain on junttia ja tyylitöntä.

Vierailija
26/110 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 14:16"]Miksi aina ihmiset, jotka eivät juo itse maitoa, yrittävät saada muitakin lopettamaan maidon juontia? Jokainen saa juoda juuri sitä mitä haluaa. Kaikkien ei tarvitse olla samanlaisia. Minusta on erittäin junttia arvostella toista ihmistä maidonjuonnin takia. Itse kulutan maitoa paljon - noin litran päivässä. Jos lopettaisin maidon juonnin, niin en tiedä enää, mitä joisin. En varmaan mitään, koska vedestä tai mehuista en pidä. Piimääkään ei pysty juomaan kuin lasin päivässä, ei sitä voi juoda janoon. Minulla olisi varmaan nestehukka ja kalsiumin puutostila, jos en joisi maitoa, kun en oikein muita maitotuotteita osaa käyttää säännöllisesti. Eikä minusta ole terveellistä juoda joka päivä ruuan kanssa viiniä/olutta...
[/quote]

Minusta taas ei ole terveellistä juoda janoonsakin maitoa.

Vierailija
27/110 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 13:07"]

[/quote]No suurin osa Suomen kansasta. Itse ihmettelen sitä,että joku pilaa hyvän ruuan juomalla sen kanssa viiniä. Voiko pahemmin pilata hyvän ruuan? Joidenkin juustojen kanssa saattaa joku käydä, mutta ei muuten . Ruuan kanssa vettä tai maitoa.Tuolla joku mainitsi,että miksi juoda nautaeläimen tissituotetta. No, minä ihmettelen miksi syödä nautaeläimen tai minkään muunkaan eläimen lihasta. Tai vielä pahempaa kuten syödä toisen nisäkkän maksaa, munuaista tms. 

Vierailija
28/110 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni 45v on koko elämänsä juonut ruokajuomana maitoa. Minä en ikinä, maistuu niin pahalle, mutta juon pähkinä"maitoa" :)

Vierailija
29/110 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Eikä hävetä yhtään. Viinin mausta en pidä, en edes niiden "parempien". Jos olen sillä perusteella wt ja juntti, että juon maitoa, niin sitten olen. Ei haittaa yhtään muiden mielipiteet.

Ja juon vielä maitoa runsaasti, myös janoon. Minulle on aivan sama onko se terveellistä vai ei, juon maitoa maun takia. Aivan kuten käytän ruuan laitossa oikeaa voita ja rasvaisinta kermaa. Ja ennen, kun joku vetää ylipainokortin kehiin, painoa tässä 164 senttisessä ruumiissa on huikeat 49kg.

Vierailija
30/110 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilja maitotyttö ja Ari Vatanen

Vierailija
31/110 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, aikuinen, akateemisesti koulutettu (tai siis enää en pysty juomaan maitoa, mutta se olisi aivan ykkösvaihtoehto jos pystyisin juomaan). Aivan parasta, raikas, neutraali maku ja kylmä viilentää suun kuuman ruoan jäljiltä. Myös ranskalaisiini haluan aina ketsuppia. Ja sekös sinua harmittaa :)

Vierailija
32/110 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täällä jo haukutaan omia :D ensin kritisoidaan immosta, sitten jihad hussen saa sanoa mitä haluaa ja se menee niinkuin makaroni lavuaarista läpi. Hankalaa mutta meni se! Nyt maitoa juovat suomalaiset ovat juntteja kun mamueliitti tulee, valtaa ja kaataa tämän hyvinvointivaltion :)))

Vierailija
33/110 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 13:14"]Fiksu ihminen, joka tykkää maidosta ja jolla ei ole laktoosi-intoleranssia.
[/quote]

Nykyään tehdään laktoositontakin... t. maitoa litkivä laktoosilerantikko

Vierailija
34/110 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai? Onko ruokajuomakin jo jokin ihmisarvon/yhteiskuntaluokan mittari?

Vierailija
35/110 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon AINA lasin maitoa jos syön jotain. :D Oli se sitten lounas töissä tai välipala banaani - maitoa on saatava. :P Jos maitoa ei ole tarjolla (esim hieno ravintola) niin en sitä erikseen edes pyydä. Mutta perus lounasruokaloissa on joten juon silloin - ja kotona. :)

Vierailija
36/110 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 13:07"]Tunnetteko ketään noin junttia?
[/quote]
En tunne muita maitoa juovia kuin ne jotka juovat äidin maitoa.
Maito ei sovi vaikka pystyisi sitä juomaan ruokajuomaksi, sama kuin joku idiootti jenkki tilaa ruuan kanssa kokiksen sokeroidussa kolassa on paljo enemmän kaloreita kuin oluessa jopa maitoa tai appelsiinimehua enemmän.

Vierailija
37/110 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella omituista, jos aikuinen ei osaa juoda vettä janoonsa, vaan pitää pelkkää maitoa lipittää.

Vierailija
38/110 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 14:40"]Ravintolassa on niin noloa kun näkee että joku syö pihvin ja sitten juomana on coca cola.tää jos mikä kertoo junttiudesta.olis edes kivennäisvesi jos viini ei käy mutta limu,niin wt.
[/quote]No voi vitun Ääliö!
Moni maailmanluokan kokki on pitänyt Coca-Colaa yhtenä parhaista ruokajuomista. Myös Harri Syrjänen on maininnut asian.

Vierailija
39/110 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 16:56"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 14:40"]Ravintolassa on niin noloa kun näkee että joku syö pihvin ja sitten juomana on coca cola.tää jos mikä kertoo junttiudesta.olis edes kivennäisvesi jos viini ei käy mutta limu,niin wt. [/quote]No voi vitun Ääliö! Moni maailmanluokan kokki on pitänyt Coca-Colaa yhtenä parhaista ruokajuomista. Myös Harri Syrjänen on maininnut asian.

[/quote]

On se hyvvee myös kun pikkusen lantroo koskenkorvalla.

Vierailija
40/110 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 16:56"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 14:40"]Ravintolassa on niin noloa kun näkee että joku syö pihvin ja sitten juomana on coca cola.tää jos mikä kertoo junttiudesta.olis edes kivennäisvesi jos viini ei käy mutta limu,niin wt.
[/quote]No voi vitun Ääliö!
Moni maailmanluokan kokki on pitänyt Coca-Colaa yhtenä parhaista ruokajuomista. Myös Harri Syrjänen on maininnut asian.
[/quote]

En ole tuo jolle vastasit, mutta jos joku oikeasti pitää colaa "yhtenä parhaista ruokajuomista", niin kyseenalaistan hänen makuaistinsa. Kas kun ei jotain yrttilikööriä. Ihan eri juttu jos krapulapizzan kanssa vetää cokista kuin jos haluaisi sitä kuhafileen ja parsan kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi