Millainen ihminen juo hyvän ruoan kanssa MAITOA?
Kommentit (110)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:00"]
Voi suomijuntit.tsekatkaas mitä muualla Euroopassa juodaan ravintolassa hyvän ruoan kanssa..ei ainakaan maitoa eikä limua.
[/quote]
Minä lyön kädet yhteen *läps* Hyppäsitkö?
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 21:16"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 19:37"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 19:34"] Ihmisen ei sovi juoda maitoa julkisilla paikoilla???Ei helvetti mä uuden nousuun justiinsa. Mistä helvetin marssista te oikein olette. [/quote] No onhan se aika lapsellista, sama kuin jois pillimehua. Maito on lasten juoma [/quote] minä ainaki juon pillimehua vaikkapa eväänä olevan leivän kanssa, on muuten hyvää ja sopivan pieni laukkuun tungettavaksi. Olen kai sitten juntti, joka vahingossa on päässy korkekouluun ja kouluttautunut. Ja maitoa ruualla, en juo alkoholia.
[/quote]
Ja ravintolassakin tilaat aina pillimehun ruoan kanssako? :)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 22:45"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 13:16"]
Vaikka minä. Vatsahappojen kanssa ongelmia, maito jotenkin neutraloi tilannetta. Tai ainakin oma havainto on, että kun juon maitoa, en saa vatsanväänteitä vahvoista mausteista.
[/quote]
Samoin. Tuntuu myös siltä että maidon jättäneet viininlipittäjäystävät kärsivät nyt jo alle keski-ikäisinä kaiken maailman luunmurtumista, kun vähänkin johonkin tömähtävät. Lonkkamurtumapotilaiden luvattu sukupolvi.
[/quote]
Hahhah. Itse join maitoa viimeksi alle kouluikäisenä eikä ikinä ole ollut yhtään murtumaa ja olen pian 40.
Tällainen kuin minä.Inhoan alkoholia ja rrrrrrakastan maitoa.Kylmää,rasvatonta maitoa.Maailman paras ruokajuoma.Vesi taas janojuomani.Ulkomailla maito niin eripaksuista,että siellä vettä.T.juntti
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 21:22"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 20:00"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 18:50"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 13:31"]
Käytöstapoihin nyt kuuluu, ettei ravintolassa aikuinen tilaa maitoa... mutta maalaisiahan täälä kaikista aloituksista pääosa.
[/quote]
Oma ulosantisi ja mielipiteesi eivät kyllä vakuuta hienosta taustastasi.
Toki on hyvä osata oikeat ruokailutavat, mutta mitä tekemistä tilatulla ruoalla on käytöstapojen kanssa?
"Tässä seurueessa ei sitten tilata jälkiruokia, ne ovat lapsille! Ehkä nyt seurueen nuorin saa tuon vadelmasorbetin tilata, mutta noita pannareita ei missään nimessä, ei aikuinen ihminen tilaa pannareita ravintolassa. Eikä mitään vettä juomaksi, se on nössöille. Maitoakaan ei saa tilata, vaikka se onkin virheellisesti listattuna tässä menussa."
[/quote]
Millä tasokkaalla ravintolalla on maito juomalistalla? :D :D
[/quote]
Varmaan sellaisella jossa käy myös lapsia, pitäähän niille jotain juotavaa olla.
[/quote]
Sanoit avainsanan: lapset. Lapsille se maito tosiaan siellä listalla on, jos se sinne on viitsitty edes painaa. Ei todellakaan peräkylän Jarmoille ja Johannoille, jotka himoitsevat maitoa ruoan kuin ruoan kanssa.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 13:07"]
Tunnetteko ketään noin junttia?
[/quote]
Millainen ihminen sitä sun tätä? Oletko jotenkin parempi?
Vierailija kirjoitti:
Sanokaas nyt ne, joiden mielestä maito on pahaa, syöttekö koskaan mitään juustoja, kermaan tai voihin tehtyjä ruokia, jäätelöä, rahkaa tms. Ihan samasta tissieritteestä nekin on tehty.
Sanokaas nyt ne, joiden mielestä jauhot on pahaa suoraan pussista syötynä, syöttekö koskaan mitään jotka on tehty jauhoista? Esim. leipä, pasta, pullat, kakut, keksit, leivonnaiset?
Juon maitoa ainoastaan grilliruuan ja mustanmakkaran kanssa. Oikeastaan minkään muun ruuan kanssa ei sovi yhteen.