Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko baarikuskin muka odottaa autossa kun muu seurue juhlii?

Vierailija
25.09.2024 |

Minua pyydettiin baarikuskiksi kun eräs kolmen hengen porukka nuoria naisia halusi lähteä viereiseen kaupunkiin tapaamaan tuttuja. Baari on ehkä väärä sana vaan ne oli viettämässä ravintolaillallista mihin kuului viini. Saatiin sovittua niin ettei minulle makseta mitään mutta olen mukana samassa pöydässä syömässä näiden kolmen piikkiin enkä tietenkään juo mitään.
Kaikki sujui hyvin ja päästiin ravintolaan. Muusta seurueesta kolme oli varsin täsmällisiä ja saapui paikalle ajoissa mutta neljäs oli 20 minuuttia myöhässä. Laskin että kolmen viinilasillisen jälkeen tämä henkilö vihjaili minulle että Wolt toimii ja myös autossa olisi tilaa syödä. Vastasin että olen kyllä ihan kutsusta täällä ja hän sanoi että tämä on enemmän heidän oma tilaisuus. Ymmärsin yskän ja lähdin ravintolasta sanomatta mitään. Nyt siinä on vaan se että nämä kolme joutui keksimään muun keinon päästä kotiin. En tiedä miten siinä lopulta kävi enkä tiedä miten loppuilta meni. Mikä tässä meni pieleen teidän mielestä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ehdit edes syömään hyvin noiden piikkiin ennen lähtöäsi. Eikö tuolle yhdelle ollut etukäteen kerrottu, että sinutkin on kutsuttu, vai päättikö muuten vain alkaa tökeröksi kesken illan?

Vierailija
2/19 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurueesi jäsenet olivat moukkia ja käyttivät sinua hyväkseen. Ihan oikein teit kun liukenit paikalta. Älä enää koskaan lähde heille kuskiksi. Syynkin voit sanoa ihan suoraan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan aika yksimielisiä ollaan että teit oikein kun lähdit.

Vierailija
4/19 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ikäviä ihmisiä. Saitko kuitenkin ruokaa?

Vierailija
5/19 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista heidät kontakteistasi. Törkeää porukkaa.

Vierailija
6/19 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa ikäviä ihmisiä. Saitko kuitenkin ruokaa?

Sain vähän mutta jätin sen kesken kun lähdin.

Vierailija
7/19 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkemmin ottaen se yksi oli törkeä.

Vierailija
8/19 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppokuskille maksetaan vähintäänkin bensat, alkoholittomat juomat ja sapuskat, mahdollisesti myös tippiä. Missä on noin moukkamaisia ihmisiä? Hyvä ratkaisu Sulta lähtee meneen! Ja bensoista voit lähettää 594ko porukalle laskun!

Vierailija
9/19 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti tuollaisia "ystäviä". Olen ollut kännikuskina monet kerrat, mutta ei minun sentään ole tarvinnut autossa odottaa.

Vierailija
10/19 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoppokuskille maksetaan vähintäänkin bensat, alkoholittomat juomat ja sapuskat, mahdollisesti myös tippiä. Missä on noin moukkamaisia ihmisiä? Hyvä ratkaisu Sulta lähtee meneen! Ja bensoista voit lähettää 594ko porukalle laskun!

Ap:n diili oli olla siellä ruokapalkalla. Minäkin suostuisin siihen jos kaveri haluaa ruokaravintolaan ja juo enintään maltillisesti.

Vierailija
11/19 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena miehenä kerran suostuin tuntemattomille naisille(tuttavan tuttuja) kuskiksi.  

Sain pelkkää paskaa niskaani koko illan ja yön.

Ei ikinä enää 

Vierailija
12/19 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena miehenä kerran suostuin tuntemattomille naisille(tuttavan tuttuja) kuskiksi.  

Sain pelkkää paskaa niskaani koko illan ja yön.

Ei ikinä enää 

Mikset lähtenyt pois?

Vierailija
13/19 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä aina ravintolan edessä odottaa takaovi auki.  Joskus on kiire kyytiin kun isompi tappelu tulee sisällä.

Vierailija
14/19 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten kavereillesi kävi? Ottivatko yhteyttä, pahoittelivatko, haukkuivatko? Pyysivätkö uudestaan?

En olisi tuollaisten kanssa enää ikinä missään tekemisissä.

Vierailija
15/19 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ainakin sääntö että muut maksaa kännikuskin syömiset ja juomiset. Paitsi alkoholia tietysti.

Vierailija
16/19 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, tuo 594 oli se numero mikä piti napsutella että saa viestin liikkeelle, miten ihmeessä se tonne väliin pomppaskin?

Vierailija
17/19 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinaan usein juoppokuskina. Kävelin bileisiin ja oltiin etkoilla. Sieltä lähdettiin baariin. Sain niin paljon kokista, kuin halusin, maksettiin sisään ja sovittuna aikana lähdettiin pois.

Autossa oli aina 5, minä, auton omistaja ja 3 muuta. Vietiin jokainen kotiin ja sain mennä autolla kotiin. Aamulla vein auton ja tiputin avaimet postiluukusta. 

Tämä loppui, kun joku kyydissä olevista oksensi autoon ja mä en suostunut pesemään

Vierailija
18/19 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten moni on jo sanonut, oikein teit, etkä toista kertaa lähde kuskiksi.

Minä aikoinani olin muutaman kerran juoppokuskina, mutta ilmeisesti olin niin tylsää seuraa, että minulle lopulta ilmoitettiin ravintolalle tultaessa, että voisin mennä kotiin ja hakea heidät sitten, kun ilmoitetaan. Eivät vielä tienneet, jatkaisivatko vielä johonkin baariin, eli kai oli tarkoitus jättää minut autoon odottamaan toiselle etapille.

Juopuneilta tuollaisen vielä ymmärtäisi (ja silti olisi viimeinen kerta), mutta kun selvin päin keksitään ja ääneen sanotaan, on jo kaveruuden katkaisemisen paikka.

Vierailija
19/19 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkemmin ottaen se yksi oli törkeä.

Olivat muutkin jos vain istuivat vieressä toljottamassa eivätkä sanoneet mitään.