Etätöiden parhaita puolia
Ajansäästö ja työrauha ovat niitä useimmin mainittuja, mutta minulle nämäkin ovat tärkeitä syitä jäädä etätöihin.
Ei tarvitse miettiä eväitä, raahata eväitä ja eväsrasioita edestakaisin tai tuhlata jäätäviä summia lounasravintoloihin
Voi käydä työpäivän aikana rauhassa vessassa eikä tarvitse miettiä kuuliko joku äskeistä vahinkopierua tai pissan lorotusta.
Ei tarvitse pelätä työkavereiden huonoa hygieniaa yhteisissä tiloissa (hyvin suuri osa miehistä jättää kädet pesemättä pissaamisen jälkeen).
Kotona voi kuunnella juuri sitä musiikkia tai radiokanavaa mitä haluaa häiritsemättä työkavereita.
Mitä teille tulee mieleen?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Jaa, työn sankarit täällä taas kertomassa pyykin pesusta työajalla.
Vastineeksi keitän kahvia ja käyn vessassa palaverin aikana. Lähitöissä ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on työturvallisuuden laita jos vaikka putoaa portaista? Olen kuullut siihen suuntaan, että vakuutus ei korvaa työtapaturmana. En minä uskaltaisi lähteä mihinkään. Ja sitten tuleeko niitä töitä sitten tehtyä ne vaadittavat viikkotunnit?
Kyllä rahoittaja nopeasti puuttuu asiaan, ellei tulosta synny. Ei häntä kiinnosta tunnit vaan tulos.
t. Projektipäällikkö
Juurikin näin. Etätöissä tulee tehtyä itseasiassa enemmän kuin toimistolla, koska kaikki se kahvihuoneessa tai kopiokoneella työkavereiden kanssa hengailu ja paskanjauhaminen jää pois. Ja meillä työnantajan vakuutus kattaa myös etätyössä tapahtuneet haaverit.
Voi n*ssia vaimoa tai naapurin isotissi-Tiinaa ihan työajalla.