Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet kun näet aidon kananpersetukan?

Vierailija
27.07.2015 |

Itse aina lievästi järkytyn kun sellaisen näen, on vaan niin ruma ja hirveä malli! Yksi päivä näin kauppakeskuksessa muhkean kananperseen ja oli vielä punaiseksi värjätty, tuli heti av mieleen.

Kommentit (129)

Vierailija
61/129 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman av:ta pitäisin vain piristävän näköisenä. Nyt se näyttää myös keskisormen heristykseltä palstamammoille :) Itse asiassa leikkautin juuri omankin tukkani lyhyehköksi, tästä saisi pienellä laittamisella kunnon kp:n!

Vierailija
62/129 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:44"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:42"]Sanokaa mitä sanotte, mutta mua miehenä kiihottaa just sellaisen hieman rehevät punapäänaiset. Jotenkin ihanan kypsiä ja räväköitä naiuttimaan elämästä ja miksei myös hyvistä panoista ;) Kai mä sitten olen isukki-iässä ja lapsia olisi mukava saada, jos sopiva kananperse löytyy.
[/quote]

Kuljetko salihousuissa ja lippis päässä? Kiitos- paita päällä?
[/quote]

Olen varakas,akateeminen ja siisti herrasmies, jolla luksushuvila Fuengirolassa ja kolme jahtia Monacon satamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/129 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:44"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:42"]Sanokaa mitä sanotte, mutta mua miehenä kiihottaa just sellaisen hieman rehevät punapäänaiset. Jotenkin ihanan kypsiä ja räväköitä naiuttimaan elämästä ja miksei myös hyvistä panoista ;) Kai mä sitten olen isukki-iässä ja lapsia olisi mukava saada, jos sopiva kananperse löytyy. [/quote] Kuljetko salihousuissa ja lippis päässä? Kiitos- paita päällä?

[/quote]

En kulje vaan ihan remonttireiskan työkamppeissa päivisin. Iltaisin voin pukeutua vaikka farkkuihin ja kauluspaitaan. Puvunkin voin päälleni laittaa, jos lähden illalla klubille. Tekisikö se minusta vähäarvoisemman ihmisen, jos kulkisin salihousuissa ja lippis päässä?

Vierailija
64/129 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sama kuin tehy-tukka?

Vierailija
65/129 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:48"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:44"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:42"]Sanokaa mitä sanotte, mutta mua miehenä kiihottaa just sellaisen hieman rehevät punapäänaiset. Jotenkin ihanan kypsiä ja räväköitä naiuttimaan elämästä ja miksei myös hyvistä panoista ;) Kai mä sitten olen isukki-iässä ja lapsia olisi mukava saada, jos sopiva kananperse löytyy. [/quote] Kuljetko salihousuissa ja lippis päässä? Kiitos- paita päällä?

[/quote]

En kulje vaan ihan remonttireiskan työkamppeissa päivisin. Iltaisin voin pukeutua vaikka farkkuihin ja kauluspaitaan. Puvunkin voin päälleni laittaa, jos lähden illalla klubille. Tekisikö se minusta vähäarvoisemman ihmisen, jos kulkisin salihousuissa ja lippis päässä?
[/quote]

Olet wt. Kukaan siisti ja komea mies ei pidä kananpersetukkaisista naisista.

Vierailija
66/129 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen kaikista lyhyttykkaisista naisista, että onpa rumat hiukset, eikä tuo itse ymmärrä sitä lainkaan.

Vierailija
67/129 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mutta päässä alkaa pyöriä "WEE-TEE VAROITUS!" :D

Yleensä semmoinen kananpersaus on sellaisessa leuattomassa Muppet show-mallisessa päässä jossa vielä lyhyt kaula ja kaiken kruunaa sellainen ärsyttävä pieni viivasuu joka näyttää siltä että sieltä tulee kirosana tai kaksi ilman tilaustakin. Räikeän kananpersetukan omistaja pitää itseään niiiiin räväkkänä että oksat pois.

Vierailija
68/129 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:50"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:48"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:44"] [quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:42"]Sanokaa mitä sanotte, mutta mua miehenä kiihottaa just sellaisen hieman rehevät punapäänaiset. Jotenkin ihanan kypsiä ja räväköitä naiuttimaan elämästä ja miksei myös hyvistä panoista ;) Kai mä sitten olen isukki-iässä ja lapsia olisi mukava saada, jos sopiva kananperse löytyy. [/quote] Kuljetko salihousuissa ja lippis päässä? Kiitos- paita päällä? [/quote] En kulje vaan ihan remonttireiskan työkamppeissa päivisin. Iltaisin voin pukeutua vaikka farkkuihin ja kauluspaitaan. Puvunkin voin päälleni laittaa, jos lähden illalla klubille. Tekisikö se minusta vähäarvoisemman ihmisen, jos kulkisin salihousuissa ja lippis päässä? [/quote] Olet wt. Kukaan siisti ja komea mies ei pidä kananpersetukkaisista naisista.

[/quote]

Ja kaikki miehet ovat oikeasti homoja.

Vierailija
69/129 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:48"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:44"] [quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:42"]Sanokaa mitä sanotte, mutta mua miehenä kiihottaa just sellaisen hieman rehevät punapäänaiset. Jotenkin ihanan kypsiä ja räväköitä naiuttimaan elämästä ja miksei myös hyvistä panoista ;) Kai mä sitten olen isukki-iässä ja lapsia olisi mukava saada, jos sopiva kananperse löytyy. [/quote] Kuljetko salihousuissa ja lippis päässä? Kiitos- paita päällä? [/quote] En kulje vaan ihan remonttireiskan työkamppeissa päivisin. Iltaisin voin pukeutua vaikka farkkuihin ja kauluspaitaan. Puvunkin voin päälleni laittaa, jos lähden illalla klubille. Tekisikö se minusta vähäarvoisemman ihmisen, jos kulkisin salihousuissa ja lippis päässä? [/quote] Olet wt. Kukaan siisti ja komea mies ei pidä kananpersetukkaisista naisista.

[/quote]

No sä et ole yhtään mitään.

Vierailija
70/129 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, löytyy yksi asia josta täällä vallitsee konsensus. Kananperse on saatanasta. No onhan se jotain.

Vierailija
71/129 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt letti sopii mainiosti naisille joilla erityisen kauniit tai näyttävät kasvonpiirteet; Halle Berry, Charlize Theron, Audrey Hepburn (RIP), Audrey Tatou, Natalie Portman jne. Miksi sellaisia kasvoja pitäisi piilottaa hiusten ja älyttömien hiuslisäkkeiden alle, kuten esim. monet bloggaajat taas näyttää tekevän....

Vierailija
72/129 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:58"]

[/quote]

No sä et ole yhtään mitään.

[/quote]

Paitsi katkera trollim joka ei ole pillua nähnyt ainakaan pariin vuoteen, ja edelliset pakit taisit provoamisesta päätelle saada nimenomaan kananpersetukalta, kun muutakaan ei ollut pilkun jälkeen tarjolla.

Vierailija
73/129 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan oikeesti fiksu ei käytä toisesta ihmisesta nimitystä white trash. Antakaa kukkien kukkia. Kandee pysyä siellä omissa kerroksissa, jos erilaisuus vituttaa noin paljon ;D

Vierailija
74/129 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen mies seurustelee kananpersetukkamuijan kanssa? Joku kouluttamaton viinaanmenevä juntti? Yök.

Vierailija
75/129 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele muuta kuin, et olen kateellinen kun mulla ei ole rahaa mennä parturii. Haluaisin taas lyhyen tukan, mut eipä ole varaa. :(

Vierailija
76/129 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin punainen kananperse kuin mustaksi värjätyt hiukset.

Vierailija
77/129 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhythiuksisuus on sairaus.

Vierailija
78/129 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että HYI SAATANA miten ruma nainen.

Vierailija
79/129 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:59"]Lyhyt letti sopii mainiosti naisille joilla erityisen kauniit tai näyttävät kasvonpiirteet; Halle Berry, Charlize Theron, Audrey Hepburn (RIP), Audrey Tatou, Natalie Portman jne. Miksi sellaisia kasvoja pitäisi piilottaa hiusten ja älyttömien hiuslisäkkeiden alle, kuten esim. monet bloggaajat taas näyttää tekevän....
[/quote]

Ja sitten taas se ei sovi lievästi tai reilustikin ylipainoiselle suomalaismammalle, joka juo sisukkaasti mustassa narutopissa ja vaaleissa aavistuksen liian pienissä farkuissa terassilla ihokin vielä auringosta punoittaen.

Vierailija
80/129 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekkalesbo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi