Mitä ajattelet kun näet aidon kananpersetukan?
Itse aina lievästi järkytyn kun sellaisen näen, on vaan niin ruma ja hirveä malli! Yksi päivä näin kauppakeskuksessa muhkean kananperseen ja oli vielä punaiseksi värjätty, tuli heti av mieleen.
Kommentit (129)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:44"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:42"]Sanokaa mitä sanotte, mutta mua miehenä kiihottaa just sellaisen hieman rehevät punapäänaiset. Jotenkin ihanan kypsiä ja räväköitä naiuttimaan elämästä ja miksei myös hyvistä panoista ;) Kai mä sitten olen isukki-iässä ja lapsia olisi mukava saada, jos sopiva kananperse löytyy.
[/quote]
Kuljetko salihousuissa ja lippis päässä? Kiitos- paita päällä?
[/quote]
Olen varakas,akateeminen ja siisti herrasmies, jolla luksushuvila Fuengirolassa ja kolme jahtia Monacon satamassa.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:44"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:42"]Sanokaa mitä sanotte, mutta mua miehenä kiihottaa just sellaisen hieman rehevät punapäänaiset. Jotenkin ihanan kypsiä ja räväköitä naiuttimaan elämästä ja miksei myös hyvistä panoista ;) Kai mä sitten olen isukki-iässä ja lapsia olisi mukava saada, jos sopiva kananperse löytyy. [/quote] Kuljetko salihousuissa ja lippis päässä? Kiitos- paita päällä?
[/quote]
En kulje vaan ihan remonttireiskan työkamppeissa päivisin. Iltaisin voin pukeutua vaikka farkkuihin ja kauluspaitaan. Puvunkin voin päälleni laittaa, jos lähden illalla klubille. Tekisikö se minusta vähäarvoisemman ihmisen, jos kulkisin salihousuissa ja lippis päässä?
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:48"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:44"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:42"]Sanokaa mitä sanotte, mutta mua miehenä kiihottaa just sellaisen hieman rehevät punapäänaiset. Jotenkin ihanan kypsiä ja räväköitä naiuttimaan elämästä ja miksei myös hyvistä panoista ;) Kai mä sitten olen isukki-iässä ja lapsia olisi mukava saada, jos sopiva kananperse löytyy. [/quote] Kuljetko salihousuissa ja lippis päässä? Kiitos- paita päällä?
[/quote]
En kulje vaan ihan remonttireiskan työkamppeissa päivisin. Iltaisin voin pukeutua vaikka farkkuihin ja kauluspaitaan. Puvunkin voin päälleni laittaa, jos lähden illalla klubille. Tekisikö se minusta vähäarvoisemman ihmisen, jos kulkisin salihousuissa ja lippis päässä?
[/quote]
Olet wt. Kukaan siisti ja komea mies ei pidä kananpersetukkaisista naisista.
Ajattelen kaikista lyhyttykkaisista naisista, että onpa rumat hiukset, eikä tuo itse ymmärrä sitä lainkaan.
Sori mutta päässä alkaa pyöriä "WEE-TEE VAROITUS!" :D
Yleensä semmoinen kananpersaus on sellaisessa leuattomassa Muppet show-mallisessa päässä jossa vielä lyhyt kaula ja kaiken kruunaa sellainen ärsyttävä pieni viivasuu joka näyttää siltä että sieltä tulee kirosana tai kaksi ilman tilaustakin. Räikeän kananpersetukan omistaja pitää itseään niiiiin räväkkänä että oksat pois.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:50"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:48"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:44"] [quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:42"]Sanokaa mitä sanotte, mutta mua miehenä kiihottaa just sellaisen hieman rehevät punapäänaiset. Jotenkin ihanan kypsiä ja räväköitä naiuttimaan elämästä ja miksei myös hyvistä panoista ;) Kai mä sitten olen isukki-iässä ja lapsia olisi mukava saada, jos sopiva kananperse löytyy. [/quote] Kuljetko salihousuissa ja lippis päässä? Kiitos- paita päällä? [/quote] En kulje vaan ihan remonttireiskan työkamppeissa päivisin. Iltaisin voin pukeutua vaikka farkkuihin ja kauluspaitaan. Puvunkin voin päälleni laittaa, jos lähden illalla klubille. Tekisikö se minusta vähäarvoisemman ihmisen, jos kulkisin salihousuissa ja lippis päässä? [/quote] Olet wt. Kukaan siisti ja komea mies ei pidä kananpersetukkaisista naisista.
[/quote]
Ja kaikki miehet ovat oikeasti homoja.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:48"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:44"] [quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:42"]Sanokaa mitä sanotte, mutta mua miehenä kiihottaa just sellaisen hieman rehevät punapäänaiset. Jotenkin ihanan kypsiä ja räväköitä naiuttimaan elämästä ja miksei myös hyvistä panoista ;) Kai mä sitten olen isukki-iässä ja lapsia olisi mukava saada, jos sopiva kananperse löytyy. [/quote] Kuljetko salihousuissa ja lippis päässä? Kiitos- paita päällä? [/quote] En kulje vaan ihan remonttireiskan työkamppeissa päivisin. Iltaisin voin pukeutua vaikka farkkuihin ja kauluspaitaan. Puvunkin voin päälleni laittaa, jos lähden illalla klubille. Tekisikö se minusta vähäarvoisemman ihmisen, jos kulkisin salihousuissa ja lippis päässä? [/quote] Olet wt. Kukaan siisti ja komea mies ei pidä kananpersetukkaisista naisista.
[/quote]
No sä et ole yhtään mitään.
Ahaa, löytyy yksi asia josta täällä vallitsee konsensus. Kananperse on saatanasta. No onhan se jotain.
Lyhyt letti sopii mainiosti naisille joilla erityisen kauniit tai näyttävät kasvonpiirteet; Halle Berry, Charlize Theron, Audrey Hepburn (RIP), Audrey Tatou, Natalie Portman jne. Miksi sellaisia kasvoja pitäisi piilottaa hiusten ja älyttömien hiuslisäkkeiden alle, kuten esim. monet bloggaajat taas näyttää tekevän....
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:58"]
[/quote]
No sä et ole yhtään mitään.
[/quote]
Paitsi katkera trollim joka ei ole pillua nähnyt ainakaan pariin vuoteen, ja edelliset pakit taisit provoamisesta päätelle saada nimenomaan kananpersetukalta, kun muutakaan ei ollut pilkun jälkeen tarjolla.
Kukaan oikeesti fiksu ei käytä toisesta ihmisesta nimitystä white trash. Antakaa kukkien kukkia. Kandee pysyä siellä omissa kerroksissa, jos erilaisuus vituttaa noin paljon ;D
Minkälainen mies seurustelee kananpersetukkamuijan kanssa? Joku kouluttamaton viinaanmenevä juntti? Yök.
En ajattele muuta kuin, et olen kateellinen kun mulla ei ole rahaa mennä parturii. Haluaisin taas lyhyen tukan, mut eipä ole varaa. :(
Mielummin punainen kananperse kuin mustaksi värjätyt hiukset.
Ajattelen, että HYI SAATANA miten ruma nainen.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:59"]Lyhyt letti sopii mainiosti naisille joilla erityisen kauniit tai näyttävät kasvonpiirteet; Halle Berry, Charlize Theron, Audrey Hepburn (RIP), Audrey Tatou, Natalie Portman jne. Miksi sellaisia kasvoja pitäisi piilottaa hiusten ja älyttömien hiuslisäkkeiden alle, kuten esim. monet bloggaajat taas näyttää tekevän....
[/quote]
Ja sitten taas se ei sovi lievästi tai reilustikin ylipainoiselle suomalaismammalle, joka juo sisukkaasti mustassa narutopissa ja vaaleissa aavistuksen liian pienissä farkuissa terassilla ihokin vielä auringosta punoittaen.
Ilman av:ta pitäisin vain piristävän näköisenä. Nyt se näyttää myös keskisormen heristykseltä palstamammoille :) Itse asiassa leikkautin juuri omankin tukkani lyhyehköksi, tästä saisi pienellä laittamisella kunnon kp:n!