Mitä ajattelet kun näet aidon kananpersetukan?
Itse aina lievästi järkytyn kun sellaisen näen, on vaan niin ruma ja hirveä malli! Yksi päivä näin kauppakeskuksessa muhkean kananperseen ja oli vielä punaiseksi värjätty, tuli heti av mieleen.
Kommentit (129)
Jos haluaa volyymiä tähän supernopeasti rasvoittuvaan, piikkisuoraan, päätä pitkin lättänänä hippilettinä makavaan tukkaan niin ainut ratkaisu on lyhyt malli ja vaha/hiuspuuteri.
ja kyllä, väri on punainen. Se sopii kalpeaan ihooni ja tekee siitä todella kuulaan näjöisen!
joten värjään, kun en punapääksi syntynyt.
Räväkän punainen kananperse. Hyi pillu.
Ajattelen että tuskin on hiustenpidennystä
Ajattelen, että miten helvetissä se ihminen voi katsoa pokkana peiliin ja pitää sitä hienona lookina.
Itse näin tänään lihavan av-mamman, jolla oli meikit päin vittua ja vaareina crocsit, leggingsit ja kiitos-paita, joka meni ihan ruttuun suurten tissien takia. Vanavedessään tällä 160cm alalla kulki 155cm mies ja kaksi pientä lasta. Akka puhisi ja röhki purjehtiessaan eteenpäin. Ja tättärärää: hänellä oli joka suuntiin varottava vihreä(!!) kananpersetukka, joka oli ihan hikinen. Hyi.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:37"]Itse näin tänään lihavan av-mamman, jolla oli meikit päin vittua ja vaareina crocsit, leggingsit ja kiitos-paita, joka meni ihan ruttuun suurten tissien takia. Vanavedessään tällä 160cm alalla kulki 155cm mies ja kaksi pientä lasta. Akka puhisi ja röhki purjehtiessaan eteenpäin. Ja tättärärää: hänellä oli joka suuntiin varottava vihreä(!!) kananpersetukka, joka oli ihan hikinen. Hyi.
[/quote]
*vaatteina
*harottava
Mulla on punainen kananpersetukka ja en oikeen tajua miksi sitä täällä haukutaan... Miehet ainakin tuntuu tykkäävän koska paljon katseita ainakin saan...
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:40"]Mulla on punainen kananpersetukka ja en oikeen tajua miksi sitä täällä haukutaan... Miehet ainakin tuntuu tykkäävän koska paljon katseita ainakin saan...
[/quote] Kiihottuvat, kun luulevat sua lesboksi.
Sanokaa mitä sanotte, mutta mua miehenä kiihottaa just sellaisen hieman rehevät punapäänaiset. Jotenkin ihanan kypsiä ja räväköitä naiuttimaan elämästä ja miksei myös hyvistä panoista ;) Kai mä sitten olen isukki-iässä ja lapsia olisi mukava saada, jos sopiva kananperse löytyy.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:42"]Sanokaa mitä sanotte, mutta mua miehenä kiihottaa just sellaisen hieman rehevät punapäänaiset. Jotenkin ihanan kypsiä ja räväköitä naiuttimaan elämästä ja miksei myös hyvistä panoista ;) Kai mä sitten olen isukki-iässä ja lapsia olisi mukava saada, jos sopiva kananperse löytyy.
[/quote]
Kuljetko salihousuissa ja lippis päässä? Kiitos- paita päällä?
Voisiko joku laittaa linkin kuvaan kyseisestä hiustyylistä? Ei hajuakaan millaisia hiuksia sanotaan kananperseeksi :D
M20