Mitä syötte huomenna?
Kommentit (24)
spagettia ja jauhelihakastiketta, eli samaa mitä tänään ja ylihuomenna.
Aamupalat: leipä, kahvi, kreikkalainen jogurtti, mansikat
Lounas: itse tehdyt hampurilaiset
Illallinen: grillissä possun sisäfilettä, uusia perunoita, salaattia, lohta ja jälkkäriks kuohuviiniä ja mansikkakakku
Iltapala: jos jollain on nälkä niin leipää
Pasta bolognese. Ja illalla grillataan.
En varmaan mitään. Iski kunnon flunssa eikä oikeen maistu. Kahvia kyllä menee..
Mäkin ajattelin laittaa kasvissosekeittoa. Ison kattilallisen niin ei tarvitse kokata taas kolmeen päivään.
Lounaaksi syödään jämiä tämänpäiväisistä ribseistä ja marinoituja lohkoperunoita jotka joudun ikävä kyllä tekemään alusta asti, niitä ei ole jäminä.
Illallisen syömme melkein varmasti ravintolassa, koska olen kurkkuani myöten täynnä ruuanlaittoa tässä vaiheessa kesälomaa. Ehkä sushia?
Aamiainen:
- Kahvi, tee, maito. Ruisleipää, juustoa, kurkkua, tomaattia, salaattia. Jugurttia ja mysliä.
Lounas:
- Kirkas kuhasoppa, isä toi vähän aikaa sitten ihan itse pyytämänsä kuhan. Jos viitsin, niin ehkä leivon sämpylät, ei varmaa... Voi olla että ihan kaupan ruisleivillä mennään. Jällkkäriksi mansikoita.
Iltasapuskat ihan hakusessa. Saattaapi olla kiinalaista noutoruokaa.
Jotain kananmunista. Rahat finito, tilipäivä ma.
Kanaa ja wokkivihanneksi punaisella currykastikkeella ja lisukkeena riisiä.
keväkääryleitä kaupan tiskiltä ja salaattia
En ollenkaan tiedä. Ehkä possupihvejä ja pottuja, tai hamppareita= einespihvejä ja itse leivottuja rukiisia sämpylöitä. Tai jotain. Ehkä lounaaksi kylmäsavulohileipiä.
Maksalaatikkoa ja jos grillissä lämmittäisi maissia?
Tortillat jauhelihalla + lisukkeet.
Amarillon Hot Burger, eli ihan samaa kuin tänäänkin.
Kanaa kookosmaidossa ja riisiä+salaatti. En tee kun yhden ruoan päivässä viikonloppuisin.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:39"]
Kanaa kookosmaidossa ja riisiä+salaatti. En tee kun yhden ruoan päivässä viikonloppuisin.
[/quote]
Lapsia?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:32"]
Amarillon Hot Burger, eli ihan samaa kuin tänäänkin.
[/quote]
Lapsia?
Lihapullia, sienikastike ja perunamuusia lounaaksi. Muusta en vielä tiedä.