Mitä ajattelet kun näet aidon kananpersetukan?
Itse aina lievästi järkytyn kun sellaisen näen, on vaan niin ruma ja hirveä malli! Yksi päivä näin kauppakeskuksessa muhkean kananperseen ja oli vielä punaiseksi värjätty, tuli heti av mieleen.
Kommentit (129)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:34"]En ole koskaan eläessäni nähnyt kauniilla naisella kyseistä tyyliä. Yleensä ovat junttimaisia, pyyleviä ja röökaavia rähjäliisoja. Porsaan näköisiä.
[/quote]
Kauneus on katsojan silmissä. Se mikä sun silmääa on kaunista, voi toiselle olla rumaa.
Eli sun yksittäinen mielipitees tässä on ihan yhtä arvokas kuin raatokärpäsen paskakikkare.
Juuri jokunen viikko sitten näin erään puolitutun, jonka olen nähnyt n. 10 vuotta sitten viimeksi. Hänellä oli prikulleen samanlainen kananperse kuin vuosikymmen sitten, liian blondi mustilla raidoilla. Ajattelin vain, että hieman on jämähtänyt paikoilleen siinäkin asiassa, kuten kaikissa muissakin. Pukeutuu yhä samoihin lantiofarkkuihin ja glitterhuppariin ja muistelee kuinka kivaa yläasteella oli. Vähän käy sääliksi.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:39"]Juuri jokunen viikko sitten näin erään puolitutun, jonka olen nähnyt n. 10 vuotta sitten viimeksi. Hänellä oli prikulleen samanlainen kananperse kuin vuosikymmen sitten, liian blondi mustilla raidoilla. Ajattelin vain, että hieman on jämähtänyt paikoilleen siinäkin asiassa, kuten kaikissa muissakin. Pukeutuu yhä samoihin lantiofarkkuihin ja glitterhuppariin ja muistelee kuinka kivaa yläasteella oli. Vähän käy sääliksi.
[/quote]
Sääli on sairautta. Olet siis sairas!
Kananpersepirkot veti herneen nenään.
Mitä ajattelen? Nauran makeasti ääneen. Eihän sitä voi olla nauramatta.
Hassu ketju! Joku lyyli hermostui ja hyökkäilee kananperse sojottaen puolustamaan hiusluomustaan.
Lyhyet hiukset tappavat seksin.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:40"]Kananpersepirkot veti herneen nenään.
[/quote]
Miksi kukaan vetäisi herneitä nenäänsä siitä, että haukutaan mitä erinäisimmillä nimillä? Eihän semmoinen nyt vaan sovi tähän maailman kuvaan. Kaikkien pitää vihata samoja asioita ja rakastaa samoja asioita.
Jos olet erilainen kuin muut, niin johan sut saa haukkua, mut siitä ei saa suuttua.
Jos vihaat lyhyttä hiusmallia niin älä herran jumala leikkaa sellaista itellesi. Älä myöskään arvostele muita pelkän tukan perusteella.
Ite en koskaan kasvata pitkää tukkaa, koska se vaan ei sovi mun kasvoille. Ja siks toisekseen vihaan pitkää tukkaa. Miksi siis hankkisin jotain semmoista mitä vihaan?
Mulle on ihan sama vaikka kaikki te hiirulaiset pitkällä tukallanne nauraisitte mulle päin naamaa. Se kertoo teistä enemmän mitä minusta. Käytästavat on hyvä jokaisen osata, vaikka tämä palsta pelottavuudellaan kertoo sen ettei teistä yksikään niitä handlaa. Ja tämmösillä idiooteilla on vielä lapsia!!!
Ennemmin kananpersetukka ja käytöstavat kuin pitkä ja massaan uppoava ruma tukka ja käytöstavaton.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:44"]Hassu ketju! Joku lyyli hermostui ja hyökkäilee kananperse sojottaen puolustamaan hiusluomustaan.
[/quote]
Noloa jopa sinulta tuo käytös.
Kertokaa nyt, että millainen tukka on kananpersetukka? Sisältääkö se kaikki lyhyet hiukset vai onko se sellainen takaa pystyyn laitettu? Tää on ollut mysteeri koko palstailu-urani ajan.
Lyhyet hiukset tekevät naisesta harmaan varpusen.
Entäs, jos on hoikka platinablondi ja pukeutuu pillifarkkuihin sekä korkkareihin? Saako tämän sähäkän rokkitukan, korjaan kananperseen, silloin anteeksi?
En pidä hiuksiani pitkinä, koska sellainen liiru hiitenhäntä ei näytä miltään!
Vai että tällainen vittuiluketju. Voi lapsia..
Pukeudun mustiin vaatteisiin, kuitenkin lisäämällä kirkkaita värejä esim paidan muodossa vaatteisiini. Hiukseni ovat lyhyet ja palstan halveksima kananpersetukka. Olen iloinen, ulospäin suuntautunut, rauhallinen ja ystävällinen. Autan kun apua pyydetään ja joskus myös silloinkin kun sitä ei pyydetä.
Olen siis kaikkea mitä palstalla vihataan. Palstan mukaan jokaisella tulisi olla pitkä tukka (vaikka se oliai miten ohut tahansa), pukeutua muodin (massan) mukaan, mitään erilaista ei saa olla missään, koska silloin on nolo, wt, yms.
Miksi erilaisuutta halveksitaan täällä näin paljon? Mä olen oma itseni rehellisesti, pukeudun niin että mun on hyvä olla, leikkautan tukkani semmoseks mistä tykkään. Tee sitä mikä tekee mut onnelliseks ja uskallan olla aivan oma itseni. Jos en kelpaa tämmöisenään, niin se on silloin toisen osapuolen ongelma ei mun.
En kaipaa yleistä hyväksyntää, mua saa vihata, mua saa haukkua, mut multa on turha tommosten jälkeen odottaa hyvää kohtelua myöskään.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:55"]Entäs, jos on hoikka platinablondi ja pukeutuu pillifarkkuihin sekä korkkareihin? Saako tämän sähäkän rokkitukan, korjaan kananperseen, silloin anteeksi?
[/quote] Sähäkkä rokkitukka =WT
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:55"]Entäs, jos on hoikka platinablondi ja pukeutuu pillifarkkuihin sekä korkkareihin? Saako tämän sähäkän rokkitukan, korjaan kananperseen, silloin anteeksi?
[/quote] Sähäkkä rokkitukka =WT
[/quote]
Opetteles nyt ensin termi wt kunnolla ja viljele vasta sitten sitä OIKEISSA paikoissa. Nyt vaan nolaat itsesi tietämättömänä.
Ajattelen ihan omia asioitani. En normaalisti kiinnitä mitään huomiota toisten ulkonäköön. Jollei siinä sitten ole jotain todella tavatonta, kuten pyrstöhöyheniä?
En ole koskaan eläessäni nähnyt kauniilla naisella kyseistä tyyliä. Yleensä ovat junttimaisia, pyyleviä ja röökaavia rähjäliisoja. Porsaan näköisiä.