Onneks tässä ei kiire ole minnekkään. 4 tuntia olen odottanu terveysaseman soittoa.
Onpahan syy pitää puhelin kourassa kokoajan. Ootellaan vielä...
Kommentit (101)
Takaisinsoittojärjestelmä pitäisi kieltää. Mikä siinä siinä on niin vaikeaa palkata riittävästi väkeä vastaamaan puhelimeen?
Vierailija kirjoitti:
Kerran jätin soittopyynnön terveyskeskukseen. Soittivat takaisin n. viikon kuluttua. Asia oli jo hoidettu yksityisellä.
Itse tänne samaan paikkaan yritin soittaa vuosia sitten. Eivät vastanneet, niin menin oven taakse allergisen reaktion saaneen lapsen kanssa. Istuttiin oven takana tunti, ei kukaan ottanu edes hoidontarpeen arviointiin. Selasin netistä vapaan ajan vieressä olevaan yksityiseen ja mentiin sinne. 10min niin lääkärissä oli käyty ja apteekista allergialääkkeet. Ap
Miksi sinun pitää kotona sitä soittoa odottaa? Voithan vastata siihen vaikka kaupassa käydessäsi.
Mulle soitettiin viimeksi takaisin tunnissa, mutta ajan lääkärille sai vasta yli kk.n päähän.
Soitin 2013 vuoden alussa terveyskeskukseen, josta tuli automaattivastaus, että soittavat mahdollisimman pian takaisin.
Mahtaa olla kiire siellä, kun puhelua ei ole vieläkään tullut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun pitää kotona sitä soittoa odottaa? Voithan vastata siihen vaikka kaupassa käydessäsi.
Ei mun tarvii mennä minnekkään. Ap
Kävin erikoislääkärin määräämissä tutkimuksissa. Tulosten ilmoittamisesta sovittiin, että tieto puhelimitse. Tuli sitten kirje Omapostiin, että lääkäri soittaa sanotaan nyt maanantaina 4.3. Ei siis mainintaa kellonajasta.
Takuuvarmasti se soitto tulee, kun istut vessassa.
Mä soitin viime viikolla tiistaina oman terveyskeskuksen ajanvaraukseen, takaisinsoitto tuli n. kolmessa vartissa ja kiireetön toimenpideaika hoitajalle saatiin tämän viikon maanantaille. Ei mitään valittamista palvelun nopeudessa ja laadussa.
Meillä ainakin toi takaisinsoitto muuttui ihan täysin HVAn aloitettua toimintansa. Kun aiemmin soitti kaupungin kiireelliseen terveyskeskusnumeroon, niin useimmiten soittivat takaisin tunnin, max. parin sisään. Nyt pari viikkoa sitten soitin HVAn kiireelliseen th-numeroon tiistaina ja olivat soittaneet sieltä takaisin kerran sunnuntaina, kun en juuri ollut puhelimen ääressä... en nimittäin osannut odottaa, että sunnuntaina soittaisivat... Sen jälkeen ei ole kukaan tavoitellut.
Toki tuon kiireellisen asian hoidin jo muualla, mutta ei kyllä jäänyt tästä mikään hyvä maku suuhun, jos homma toimii nykyään näin.
Täällä soitettu aamupäivällä klo 10.15, takaisinsoitto tuli seuraavana iltana klo 17.50 tienoilla ja aika n. 3 viikon päähän. Että ei kiirettä.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko edes yrittää? Surkea trollaamisen taso täällä
No, miettikääpä tätä: Jäin odottamaan takaisinsoittoa joka tuli seuraavana päivänä klo 18. Lääkäri kysyy puhelun alussa olisiko minulla mahdollisuutta mennä yksityiselle :D T.huolto on romahduspisteessä, tai romahtanut paikoittain jo
Minä jätin eilen kiireisen soittopyynnön. Sain takaisinsoiton kun terveysasema oli jo menossa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Mä soitin viime viikolla tiistaina oman terveyskeskuksen ajanvaraukseen, takaisinsoitto tuli n. kolmessa vartissa ja kiireetön toimenpideaika hoitajalle saatiin tämän viikon maanantaille. Ei mitään valittamista palvelun nopeudessa ja laadussa.
Näitä trolleja ei usko kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Täällä soitettu aamupäivällä klo 10.15, takaisinsoitto tuli seuraavana iltana klo 17.50 tienoilla ja aika n. 3 viikon päähän. Että ei kiirettä.
Täällä 3kk. Sulla se vasta kiire onkin.
Vierailija kirjoitti:
Mulle soitettiin viimeksi takaisin tunnissa, mutta ajan lääkärille sai vasta yli kk.n päähän.
Mikä kiire tuo nyt muka on? Nopea aika.
Vierailija kirjoitti:
Minä jätin eilen kiireisen soittopyynnön. Sain takaisinsoiton kun terveysasema oli jo menossa kiinni.
Mä sain sitten kun makasin sairaalassa. En sattunut olemaan puhelimen päässä niin meni ohi koko soitto.
Jätin Espoossa takaisinsoittopyynnön ennen joulua. Ei ole vielä tähän päivään mennessä soitettu sieltä.
Kerran jätin soittopyynnön terveyskeskukseen. Soittivat takaisin n. viikon kuluttua. Asia oli jo hoidettu yksityisellä.