Mitä ajattelet kun näet aidon kananpersetukan?
Itse aina lievästi järkytyn kun sellaisen näen, on vaan niin ruma ja hirveä malli! Yksi päivä näin kauppakeskuksessa muhkean kananperseen ja oli vielä punaiseksi värjätty, tuli heti av mieleen.
Kommentit (129)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:07"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:59"]Lyhyt letti sopii mainiosti naisille joilla erityisen kauniit tai näyttävät kasvonpiirteet; Halle Berry, Charlize Theron, Audrey Hepburn (RIP), Audrey Tatou, Natalie Portman jne. Miksi sellaisia kasvoja pitäisi piilottaa hiusten ja älyttömien hiuslisäkkeiden alle, kuten esim. monet bloggaajat taas näyttää tekevän.... [/quote] Ja sitten taas se ei sovi lievästi tai reilustikin ylipainoiselle suomalaismammalle, joka juo sisukkaasti mustassa narutopissa ja vaaleissa aavistuksen liian pienissä farkuissa terassilla ihokin vielä auringosta punoittaen.
[/quote]Millainen tukka hänelle sopii?
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:08"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:02"]Minkälainen mies seurustelee kananpersetukkamuijan kanssa? Joku kouluttamaton viinaanmenevä juntti? Yök.
[/quote]
Ukkos pettäny sua "kananpersetukkamuijan" kanssa?
[/quote]
Sulla on siis ruma kananpersemalli pehkossa ja otit nyt itseesi? Mene kampaajalle hyvä ihminen ja äkkiä!
Ei kananpersetukka voi olla muhkea.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:04"]
Mielummin punainen kananperse kuin mustaksi värjätyt hiukset.
[/quote]
Näin on. Jenni Vartiaisia on jo aivan tarpeeksi. Pitäisitte värinne luonnollisena oli hiusmalli minkälainen tahansa.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:10"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:07"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:59"]Lyhyt letti sopii mainiosti naisille joilla erityisen kauniit tai näyttävät kasvonpiirteet; Halle Berry, Charlize Theron, Audrey Hepburn (RIP), Audrey Tatou, Natalie Portman jne. Miksi sellaisia kasvoja pitäisi piilottaa hiusten ja älyttömien hiuslisäkkeiden alle, kuten esim. monet bloggaajat taas näyttää tekevän.... [/quote] Ja sitten taas se ei sovi lievästi tai reilustikin ylipainoiselle suomalaismammalle, joka juo sisukkaasti mustassa narutopissa ja vaaleissa aavistuksen liian pienissä farkuissa terassilla ihokin vielä auringosta punoittaen.
[/quote]Millainen tukka hänelle sopii?
[/quote]
No sellaisen päässä ei mikään malli näytä hyvältä.
Onneks saan leikata tukkani millaiseksi haluan. :) Mieheni rakasta lyhyttä tukkaani eikä elämäni mene pilalle jos joku av-mamma pitää mua rumana. :D
Ite RAKASTAN lyhyttä tukkaa helpon laitettavuuden ja huolettomuuden takia. :)
Ja sitä tulen jatkossakin pitämään.
Ja kyllä arvon täydelliset mammat, mulla on ehta aito kananpersetukka!!! Ja rakastan sitä ylikaiken!!! :)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:10"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:08"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:02"]Minkälainen mies seurustelee kananpersetukkamuijan kanssa? Joku kouluttamaton viinaanmenevä juntti? Yök.
[/quote]
[/quote]
Sulla on siis ruma kananpersemalli pehkossa ja otit nyt itseesi? Mene kampaajalle hyvä ihminen ja äkkiä!
[/quote]
En ottanut, enkä mene. :)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:12"]Onneks saan leikata tukkani millaiseksi haluan. :) Mieheni rakasta lyhyttä tukkaani eikä elämäni mene pilalle jos joku av-mamma pitää mua rumana. :D
Ja kyllä arvon täydelliset mammat, mulla on ehta aito kananpersetukka!!! Ja rakastan sitä ylikaiken!!! :)
[/quote]
Ei helvetti. :D Hävettää sun puolesta ja myös wt-miehesi puolesta.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:14"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:12"]Onneks saan leikata tukkani millaiseksi haluan. :) Mieheni rakasta lyhyttä tukkaani eikä elämäni mene pilalle jos joku av-mamma pitää mua rumana. :D
[/quote]
Ei helvetti. :D Hävettää sun puolesta ja myös wt-miehesi puolesta.
[/quote]
Ei se mitään!! :D
Heikolla itsetunnolla varustetut häpeilee tommosia asioita, mun taas ei tarvii hävetä mitään. ;)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:12"]
Onneks saan leikata tukkani millaiseksi haluan. :) Mieheni rakasta lyhyttä tukkaani eikä elämäni mene pilalle jos joku av-mamma pitää mua rumana. :D Ite RAKASTAN lyhyttä tukkaa helpon laitettavuuden ja huolettomuuden takia. :) Ja sitä tulen jatkossakin pitämään. Ja kyllä arvon täydelliset mammat, mulla on ehta aito kananpersetukka!!! Ja rakastan sitä ylikaiken!!! :)
[/quote]
Ei sua vain "joku av-mamma" pidä rumana, vaan myös me kaikki miehet, jotka näemme tukkasi.
Kerran näin naisen jolle oikeasti sopi kyseinen hiustyyli ihan heeelvetin hyvin! Oli hoikka ja tosi kauniit kasvot, jotka olisi vaan näyttänyt tylsiltä pitkien hiusten kanssa. Harmi vaan että yleensä kananpersetukan omistajat ovat ylipainoisia ja muutenkin ehkä epähygieenisiä tai sitten vaan rumia.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:12"]Onneks saan leikata tukkani millaiseksi haluan. :) Mieheni rakasta lyhyttä tukkaani eikä elämäni mene pilalle jos joku av-mamma pitää mua rumana. :D
[/quote]
Koska olet ajatellut laihduttaa?
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:18"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:12"]
Onneks saan leikata tukkani millaiseksi haluan. :) Mieheni rakasta lyhyttä tukkaani eikä elämäni mene pilalle jos joku av-mamma pitää mua rumana. :D Ite RAKASTAN lyhyttä tukkaa helpon laitettavuuden ja huolettomuuden takia. :) Ja sitä tulen jatkossakin pitämään. Ja kyllä arvon täydelliset mammat, mulla on ehta aito kananpersetukka!!! Ja rakastan sitä ylikaiken!!! :)
[/quote]
Ei sua vain "joku av-mamma" pidä rumana, vaan myös me kaikki miehet, jotka näemme tukkasi.
[/quote]
"Kaikki miehet"?? Kumma miten moni kehunut tukkaani, mut kuten jo äsken sanoin, niin heikolla itsetunnolla varustetu häpeilee tommosia asioita. ;)
Ja mun ei tarvitse miellyttää "kaikkia miehiä" riittää, että omani rakastaa mua just tämmösenään. Sun mielipiteelläs kun mä voin pyyhkiä perseeni. ;)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:19"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:12"]Onneks saan leikata tukkani millaiseksi haluan. :) Mieheni rakasta lyhyttä tukkaani eikä elämäni mene pilalle jos joku av-mamma pitää mua rumana. :D
[/quote]
[/quote]
Ja se kuuluu sulle mitenkä?
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:20"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:19"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:12"]Onneks saan leikata tukkani millaiseksi haluan. :) Mieheni rakasta lyhyttä tukkaani eikä elämäni mene pilalle jos joku av-mamma pitää mua rumana. :D
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Eli olet siis lihava. Eikun anteeksi, REHEVÄ! Sidukkaa kuluu...?
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:23"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:20"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:19"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:12"]Onneks saan leikata tukkani millaiseksi haluan. :) Mieheni rakasta lyhyttä tukkaani eikä elämäni mene pilalle jos joku av-mamma pitää mua rumana. :D
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Eli olet siis lihava. Eikun anteeksi, REHEVÄ! Sidukkaa kuluu...?
[/quote]
Ei, en ole rehevä vaan olen LÄSKI!!! :D
Sidukkaa (teinikä olet??) en käytä, sori nyt vaan. Valkkaria otan lasillisen ehkä kerran pari vuodessa.
Hehheh, kananpersetukka bongattu palstalta.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:28"]Hehheh, kananpersetukka bongattu palstalta.
[/quote]
En sun älynlahjoilla alkais hirveitä lesoileen, kun minä kehtaan sentäa myöntää omistavani ko tukan ja sen suoraan täällä sanonutkin jo. :D
Menikö kauanki tajuta asia?
aito kananpersetukka?? siis ihan höyhenistäkö?
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:02"]Minkälainen mies seurustelee kananpersetukkamuijan kanssa? Joku kouluttamaton viinaanmenevä juntti? Yök.
[/quote]