Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet kun näet aidon kananpersetukan?

Vierailija
27.07.2015 |

Itse aina lievästi järkytyn kun sellaisen näen, on vaan niin ruma ja hirveä malli! Yksi päivä näin kauppakeskuksessa muhkean kananperseen ja oli vielä punaiseksi värjätty, tuli heti av mieleen.

Kommentit (129)

Vierailija
21/129 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:42"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:41"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:38"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:38"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:36"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:35"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:34"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:31"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:18"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:16"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:05"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:03"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:02"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:59"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:55"]Entäs, jos on hoikka platinablondi ja pukeutuu pillifarkkuihin sekä korkkareihin? Saako tämän sähäkän rokkitukan, korjaan kananperseen, silloin anteeksi?

En pidä hiuksiani pitkinä, koska sellainen liiru hiitenhäntä ei näytä miltään!
[/quote] Sähäkkä rokkitukka =WT
[/quote]

Opetteles nyt ensin termi wt kunnolla ja viljele vasta sitten sitä OIKEISSA paikoissa. Nyt vaan nolaat itsesi tietämättömänä.
[/quote] Hiekkapillu ei taida nyt hyväksyä sitä, mitä se wt oikeasti tarkoittaa, kun on itse sellainen rähjäisen näköinen rokkari :D
[/quote]

Et siis tiedä mitä et tarkottaa. :D
NOLOA!
[/quote] Sinä tässä nolaat itsesi sähäkän kananperseesi kanssa. ;)
[/quote]

Mitenkä?
Mä en sentää viljele vieraita termejä väärissä kohissa. ;)
[/quote] Rock-tyyli on wt, hyväksy se.
[/quote]
Ei ole.
[/quote] On.
[/quote]
Ei ole.
[/quote] On.
[/quote]
Ei ole.
[/quote] On. Tekeekö vaikeeta hyväksyä tosiasia?
[/quote]
Ei ole. Eikä tuo ole mikään tosiasia vaan jotain mitä sä olet keksinyt omasta päästäsi ja nyt yrität pönkittää omaa heikkoa itsetuntoasi.
Wt-tyyli periytyy, rock-tyyli valitaan.
[/quote] Rähjäinen rock-tyyli on white trashia pahimmillaan.
[/quote]
Ei ole.

Vierailija
22/129 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:44"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:42"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:41"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:38"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:38"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:36"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:35"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:34"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:31"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:18"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:16"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:05"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:03"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:02"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:59"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:55"]Entäs, jos on hoikka platinablondi ja pukeutuu pillifarkkuihin sekä korkkareihin? Saako tämän sähäkän rokkitukan, korjaan kananperseen, silloin anteeksi?

[/quote]

Opetteles nyt ensin termi wt kunnolla ja viljele vasta sitten sitä OIKEISSA paikoissa. Nyt vaan nolaat itsesi tietämättömänä.
[/quote] Hiekkapillu ei taida nyt hyväksyä sitä, mitä se wt oikeasti tarkoittaa, kun on itse sellainen rähjäisen näköinen rokkari :D
[/quote]

NOLOA!
[/quote]

Mitenkä?
[/quote]
Ei ole.
[/quote] On.
[/quote]
Ei ole.
[/quote] On.
[/quote]
Ei ole.
[/quote]
Ei ole. Eikä tuo ole mikään tosiasia vaan jotain mitä sä olet keksinyt omasta päästäsi ja nyt yrität pönkittää omaa heikkoa itsetuntoasi.
[/quote]
Ei ole.
[/quote] On se, usko pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/129 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:37"]

Lähihoitajilla on yleensä sellainen lyhyt lesbotukka. *oks*

[/quote]

Mun tuntemilla lähäreillä on pitkät hiukset.

Vierailija
24/129 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se tehy-tukka oli mitä joku sanoi? Meinaako sellasta hoitsutukkaa, lyhyt ja punainen muttei kananperseen asteelle sähäköitynyt?

Vierailija
25/129 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:45"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:44"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:42"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:41"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:38"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:38"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:36"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:35"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:34"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:31"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:18"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:16"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:05"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:03"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:02"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:59"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:55"]Entäs, jos on hoikka platinablondi ja pukeutuu pillifarkkuihin sekä korkkareihin? Saako tämän sähäkän rokkitukan, korjaan kananperseen, silloin anteeksi?

[/quote]

[/quote]

NOLOA!
[/quote]

Mitenkä?
[/quote]
Ei ole.
[/quote] On.
[/quote]
Ei ole.
[/quote] On.
[/quote]
Ei ole.
[/quote]
[/quote]
Ei ole.
[/quote] On se, usko pois.
[/quote]
Ei ole. Eikä tosiaan paljoa paina katkeroituneen ja elämäänsä kyllästyneen aikaisin mammautuneen av-mamman sana.

Vierailija
26/129 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:24"]

No niin lyhyt tukka on siis naisella ruma, ok. Kertokaapa miehet kumpi on parempi ohut hiuksiselle, jonka hiukset ei kerta kaikkiaan kasva kuin korkeintaan olkapäille asti ja ovat siis ohkaiset hapsut, niin lyhyet hyvin leikatut vai sitten ne pidemmät hapsut? Vai pitäisikö laittaa peruukki?

[/quote] No nyt kun kysyit, niin kyllä pidemmät hapsut on seksikkäämmät. Ei ole pakko olla mikään liehuletti näyttääkseen naiselliselta, jo tuollaiset olkapäitä hipovat hapsut näyttävät viehättävämmiltä kuin kananperse. Ja väri mieluiten vaalea, ruskea tai joku kuparinpunainen (tai luonnollisen punainen), ei mustaa (paitsi aasialaiset, latinot, mustat), kusenkeltaista tai tulenpunaista.

http://www.beautifulhairstyle.net/wp-content/uploads/2014/01/Hairstyles-For-Medium-Thin-Hair.jpg

Ja huom! Ylläoleva ei ollut mikään käskyjulistus tai kannanotto siihen, miten kaikkien pitää ehdottomasti tehdä, vaan vain mielipide lainaamassani viestissä tiedusteltuun kysymykseen. Eli sanon jo etukäteen niille, jotka meinaavat tämän viestiin kommentoida ja raivota siitä, kuinka ei välitä muiden mielipiteistä hiuksistaan, vaan omastaan jne., että hieno juttu teille!

Vierailija
27/129 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt mikä on kananpersetukka!!! Haluan tietää onko mulla sellainen.

Vierailija
28/129 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen päivittäin niin monia kananperseitä, etten enää niihin paljoa huomiota kiinnitä. Ei tartte mennä kuin lähiostarille, siellä on kassoilla kananperseitä, samoin lähipubin terassilla istuvilla, 3 naapurillakin on.

Vierailija
29/129 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen kananpersetukka on oksettavinta mitä on ikinä keksitty. Ihan oikein että nämä menevät sinne Ghanaan mustan munan perässä, koska kukaan täysijärkinen suomalainen ei näihin lorttoihin koske.

Vierailija
30/129 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä lukiessaan ei voi ihmetellä onko suljetullakin osastolla nykyään internetti ja ATK potilailla käytössä ;)

Vierailija
31/129 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 12:34"]Punainen kananpersetukka on oksettavinta mitä on ikinä keksitty. Ihan oikein että nämä menevät sinne Ghanaan mustan munan perässä, koska kukaan täysijärkinen suomalainen ei näihin lorttoihin koske.
[/quote]

No voih, etkö saanut haluamaasi miestä vaikka mitä yritit?
Sääli, mun mies rakastaa punasta tukkaa ja haluaisi mullekin sellaisen. Samoin rakastaa mun lyhyttä tukkaani ylikaiken.
Mut toisaalta, mieheni rakastaa mua vaikka olisin kalju. Hänelle kun hiukseni ovat samantekevät, luonteeni kuulemma ratkaisee enemmän.

Vierailija
32/129 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihmiset joiden mielestä vain tietty hiusmalli on ok ovat itse niitä kouluttamattomia wt-ihmisiä. Näen työpaikallani akateemisesti koulutetuilla naisilla erilaisia hiusmalleja ja itseasiassa vähemmistössä on pitkät ns. luonnolliset hiukset. Nuorilla naisilla on enemmän pitkiä hiuksia. Mutta kun ikä alkaa lähestyä 40 ja yli niin hiusmallitkin lyhenevät.. Onneksi sanon näin koska tosiasia on se että vanhemmilla leireillä pitkät hiukset vanhentavat ja venyttävät kasvoja väsyneen näköisiksi. Näin se vain on.

Itse en tykkää ns. kananpersemallista yhtään. Mutta näen kyllä pahin hyvässä ammatissa olevia koulutettuja naisia sellaisella tukalla ja joillekin se sopiikin. Ei kyllä kaikille...

Mutta pitkien hiusten ja lyhyeiden hiusten väliltä löytyy paljon eri variaatioita hiusmalleista. Tärkeintä minusta on se että ihminen ymmärtää vanhenevansa ja tajuaa muuttaa tyyliänsä sen mukaan. Valitettavasti kukaan ei pysy kasvoistaan nuorena. Maan vetovoima vain kasvaa ja posket alkavat roikkua ihan kaikilla. Silloin hiustyylillä voi saada paljon aikaiseksi.

Vierailija
33/129 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:58"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:24"]

No niin lyhyt tukka on siis naisella ruma, ok. Kertokaapa miehet kumpi on parempi ohut hiuksiselle, jonka hiukset ei kerta kaikkiaan kasva kuin korkeintaan olkapäille asti ja ovat siis ohkaiset hapsut, niin lyhyet hyvin leikatut vai sitten ne pidemmät hapsut? Vai pitäisikö laittaa peruukki?

[/quote] No nyt kun kysyit, niin kyllä pidemmät hapsut on seksikkäämmät. Ei ole pakko olla mikään liehuletti näyttääkseen naiselliselta, jo tuollaiset olkapäitä hipovat hapsut näyttävät viehättävämmiltä kuin kananperse. Ja väri mieluiten vaalea, ruskea tai joku kuparinpunainen (tai luonnollisen punainen), ei mustaa (paitsi aasialaiset, latinot, mustat), kusenkeltaista tai tulenpunaista.

http://www.beautifulhairstyle.net/wp-content/uploads/2014/01/Hairstyles-For-Medium-Thin-Hair.jpg

Ja huom! Ylläoleva ei ollut mikään käskyjulistus tai kannanotto siihen, miten kaikkien pitää ehdottomasti tehdä, vaan vain mielipide lainaamassani viestissä tiedusteltuun kysymykseen. Eli sanon jo etukäteen niille, jotka meinaavat tämän viestiin kommentoida ja raivota siitä, kuinka ei välitä muiden mielipiteistä hiuksistaan, vaan omastaan jne., että hieno juttu teille!
[/quote]
Tuossa kuvassa ei edes ole ohuet hiukset. Suomalaisittain noi olis jo paksuhkot hiukset.

Vierailija
34/129 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:28"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:04"]Mielummin punainen kananperse kuin mustaksi värjätyt hiukset.
[/quote]
Jaaha, mustatukkaiset alapeukuttaa :D Sori vaan mutta se on oikeesti paljon rumempaa kuin kananperse.
[/quote]

Itseasiassa mulle sopii erittäin hyvin musta tukka. Luonnostaan hiukseni ovat todella tummanruskeat ja nonesti niitä värjäilin mustaksikin.
Kunnes sain lieviä allergiaoireita mustasta väristä niin lopetin koko värjäämisen siihen.
Nyt siis menen tällä omalla luonnollisella värilläni hautaan saakka, harmitta vain, koska tykkäsin mustasta tukasta todella paljon! :(

Vierailija
35/129 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva av-mamma tietää millainen on kananperse. Kaikki lyhyet hiukset kun eivät ole kananperseitä.
Mulla oli musta kananperse, kun mulla oli emokausi. Edestä pitkät ja takaa lyhyet ja pörrötetty kananperseestä. Voin kertoa, että olin tosi söpö silloinkin. Olen myös kokeillut muitakin lyhyitä malleja ja erivärisiä hiuksia. Nyt on pitkät blondit hiukset vaihtelun vuoksi, mutta kunhan kyllästyn tähän vedän varmaan hiukset taas lyhyeksi ja joksikin toisen väriseksi.

Vierailija
36/129 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:58"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:24"]

[/quote]

Varmasti mikä tahansa tukka näyttää hyvältä kauniilla nuorella naisella. Laita jonkun 50 naisen naama tuohon niin huomaat että hieman lyhyempi malli (ei mikään lyhyt tukka kuitenkaan) tekee ihmeitä.

Vierailija
37/129 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet hiukset voivat olla tosi kauniit ja sopia kantajalleen. Mielestäni lyhyt look vaatii hoikkaa kroppaa ja siroja kasvoja näyttääkseen hyvältä. Myös kaulan mallilla on lyhyen tukan kanssa merkitystä. Parhaimmalta lyhyt tukka näyttää hieman sotkuisena ja luonnollisen värisenä.
https://www.google.fi/search?q=lyhyet+hiukset&client=ms-android-samsung&source=lnms&prmd=iv&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMI-oz67If7xgIVRoFyCh1xPgr3&biw=360&bih=640#imgrc=FTOPd-wc0kqlEM%3A

Pystyyn nostettu kananpersetukka harvemmin on kaunis eli monesti lyhyt tukka pilataan vasta muotoiltaessa se eikä leikkausvaiheessa.

Vierailija
38/129 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ite kyllä voisinkin tuollaisen kuvan mukaisen mallin ottaa hiuksiini, mutta se ei sovi mulle.
Mun hiukset on todella raskaat ja hankalat. Niitä ei pitkänä saa laitettua mitenkään kivasti, vaan ne on menee kokoajan päätä myöten. Jolloin näytän vielä läskimmältä, pitkä tukka myös kadottaa pitkän kaulani, jolloin näytän aivan kamalalta.
Vaikka palatalaiset suureen ääneen vihaavatkin lyhyttä tukkaa läskillä naisella, niin silti pidän tukkani lyhyenä, jotta saan siihen edes jotain muotoa ja ilmavuutta.
Se ei ole mun ongelmani, jos joku oksentaa mut nähdessään. Siihen ei pelkällä tukalla ole vaikutusta. Eiköhän tuommoinen ihminen muutenkin pidä mua sitten etovana. Ja se on hänelle suotava mielipide.
En mä voi vaikuttaa siihen, jos joku jolla ei ole käytöstapoja ollenkaan nauraa mulle julkisesti kovaan ääneen kun läskinä ja lyhyt hiuksisena lyllerrän hänen ohitseen vaikkapa kaupassa.
Mulle on tärkeintä mun elämässäni se, et olen onnellinen ja tyytyväinen itseeni. Toki, painoa voisin pudottaa ja eiköhän sekin ajan kanssa tapahdu vielä kun olen joutunut ruokavaliotani muuttamaan reilusti. Se, että joku kuvittelee olevansa mua parempi ulkoisen olemuksen takia on yksin hänen häpeänsä. Mulle merkkaa ihmisissä enemmän luonne kuin ulkonäkö. Miksi ei muillakin voisi olla näin?

Vierailija
39/129 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:37"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:34"]En ole koskaan eläessäni nähnyt kauniilla naisella kyseistä tyyliä. Yleensä ovat junttimaisia, pyyleviä ja röökaavia rähjäliisoja. Porsaan näköisiä.
[/quote]

Kauneus on katsojan silmissä. Se mikä sun silmääa on kaunista, voi toiselle olla rumaa.
Eli sun yksittäinen mielipitees tässä on ihan yhtä arvokas kuin raatokärpäsen paskakikkare.
[/quote]Oho. Kaikki ei ole kaunista, esimerkiksi kakka tuvan lattialla ei ole kaunis katsojan silmässä.

Vierailija
40/129 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 13:40"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:37"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:34"]En ole koskaan eläessäni nähnyt kauniilla naisella kyseistä tyyliä. Yleensä ovat junttimaisia, pyyleviä ja röökaavia rähjäliisoja. Porsaan näköisiä.
[/quote]

Kauneus on katsojan silmissä. Se mikä sun silmääa on kaunista, voi toiselle olla rumaa.
Eli sun yksittäinen mielipitees tässä on ihan yhtä arvokas kuin raatokärpäsen paskakikkare.
[/quote]Oho. Kaikki ei ole kaunista, esimerkiksi kakka tuvan lattialla ei ole kaunis katsojan silmässä.
[/quote]

Kuvittelet olevasi hauskakin?
Sun silmissä kananpersetukka on kamalan ruma,mun silmissä se on hieno.
Toki, täähän on sun mielestä ihan yhtä vertailukelpoinen asia kuin paska tuvan lattialla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä