Kasaripalstaillaan!! Hjelppiä, montako patteria varaan
taaperon korvalappustereoihin mökkiviikonlopuksi?
Kommentit (960)
Me saatiin uusi telkku, siinä on teksti-TV, se on tosi hyvä.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:41"]
Löysin mun miehelle lahjaksi aivan älyttömän hyvän tuoksuisen partaveden! Kouros!
[/quote]Joo mä tiedän sellanen valkonen litteä pullo.Mun poikkis sai sellasen tuliaisiks Kreetalta. Se on ihan tax free.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:43"]
Löysin mun miehelle lahjaksi aivan älyttömän hyvän tuoksuisen partaveden! Kouros!
[/quote]Paco Rabanne Pour Homme on kans ihanaa.
[/quote]
Onx se Pour Homme niinku joku köyhä koti?
Mikä on teidän lasten lempipihaleikit? Meillä tykkäävät hypätä twistiä ja hyppistä tai sitten jos on enemmän porukkaa niin leikkivät tervapataa, hailiihailoota, keinupalloa tai 10 tikkua laudalla. Sisällä yx lempileikeistä on Monopolin pelaaminen.
Kumpi LA-puhelin on parempi, Mocoma 27 vai 45?
Tulin tänne mummolaan Ouluun lentokoneella, vähän pää kipeänä kun istuin piipunpolttajan ja sikarinpolttajien välissä.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:47"]
[/quote]
[/quote]Ei kun ilman hometta, siis terveellistä.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:47"]Vinnie vai Ressu?
[/quote] miten vinnie saa ne hiuxet niin ihanasti??
Käytiin eilen boyfrendin kans ostamassa Vikkulasta melliä ja mentiin Adamsiin kattoon Kadonneen aarteen metsästäjät, oli kyllä tosi hyvä, vaikka se käärmekohtaus olikin yököttävä, koska mä inhoon käärmeitä!!! Ootteko jo käyny kattomassa? Kantsii mennä.
Ensin meinattiin mennä leffan jälkeen Tunneliin, mut ei viittitty jonottaa, joten käytiin vaan siinä uudessa Melissa kahvilassa syömässä jäätelöannokset. On muuten tosi makee paikka, ootteko käyny? Onneks tuli sen väsyneen Kultasen Ilveksen tilalle noin makee kahvila, varsinkin kun se dj Lefa soitti niin paskaa musaa.
Ai niin ja piti vielä hehkuttaa, että Banaaniunelma on ehdottomasti paras jätskiannos mitä olen koskaan syönyt!
Mitä keittokirjaa teillä käytetään?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:48"]
[/quote]
[/quote]
Dänks! Kliffaa tietää!
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:49"]
Käytiin eilen boyfrendin kans ostamassa Vikkulasta melliä ja mentiin Adamsiin kattoon Kadonneen aarteen metsästäjät, oli kyllä tosi hyvä, vaikka se käärmekohtaus olikin yököttävä, koska mä inhoon käärmeitä!!! Ootteko jo käyny kattomassa? Kantsii mennä. Ensin meinattiin mennä leffan jälkeen Tunneliin, mut ei viittitty jonottaa, joten käytiin vaan siinä uudessa Melissa kahvilassa syömässä jäätelöannokset. On muuten tosi makee paikka, ootteko käyny? Onneks tuli sen väsyneen Kultasen Ilveksen tilalle noin makee kahvila, varsinkin kun se dj Lefa soitti niin paskaa musaa. Ai niin ja piti vielä hehkuttaa, että Banaaniunelma on ehdottomasti paras jätskiannos mitä olen koskaan syönyt!
[/quote]Ei se Kadonneen aarteen metsästäjä tule tänne Kinokulmaan ennen joulua kumminkaan.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:55"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:51"]
Mä vuokrasin viikonlopuksi salkun, josta löytyy VHS-videolaite ja muutaman leffan. Tais olla moviebox.
[/quote]Tosi kätevä, meidän videovuokraamossa maksaa movieboxi markan.
[/quote]
En usko. Pelkkä VHS-leffa maksaa 42 markkaa vuorokaudessa!
Vinnie vai Ressu?
[/quote]Ressu on komeempi.Vaikuttaa että jos sen sais niin se ei ikään jättäis eikä eroais.
Voi ei, laskin mun ja poikaystävän Petrin nimien rakkausprosentit ja tuli vain 16! En silti lakkaa rakastamasta sitä koskaan!
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:50"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:48"]
[/quote]
[/quote]
Dänks! Kliffaa tietää!
[/quote]Joo, oon lukenut lyhyen Saksan niin tiedän.
Mutta oppispa joskus tanssimaan moonwalkia yhtä ihanasti kuin Michael Jackson! Yks meidänluokkalainen Jarkko melkein osaa, se on diskossa näyttäny.
Fleur de santella on paljon laadukkaammat tuotteet kuin rocherilla, tilaan aina sieltä.