Kasaripalstaillaan!! Hjelppiä, montako patteria varaan
taaperon korvalappustereoihin mökkiviikonlopuksi?
Kommentit (960)
Mä kävin tänään ekaa kertaa aerobicissa Minnan ja Heidin kanssa! Vitsit se oli coolia! Huomenna mennään kaupunkiin ja aiotaan ostaa jumppapuvut, me sovittiin bestisten kanssa et ostetaan kaikki samanlaiset neonpinkit asut ja hikinauhat! Ja sinne on just avautunut se joku uus MacDonald tai joku sellanen, me ollaan niin menossa sinne syömään.
Kävin onnikalla Tampereella ja ostin Poisonia.
Mahtava tuoksu.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:52"]
Stadiin avataan Pizza Hut!
[/quote]
Missä on Stadi, ja mikä ihme on pizza?
Illalla on nuokkarilla limudise. Ostettiin libbistä Sarin kans, ykx alkkis haki sen meille välkällä. Laitan sen mun kivan neonraitasen kolitsin ja tupeeraan etuhiuxet korkeelle. Tiskijukka varmaan soittaa Forever Young ja mä toivon et Jarno tulis hakee hitaille.
Ostaisitko teinille UMAn Murkkuseksi-kirjan?
Meiän kylälle avattiin uus karkkikauppa. Sen nimi on Pauliina ja se on aivan ihana! Paljon enemmän valikoimaa kuin kipsalla. Myyjälle näytetään mitä karkkia halutaan ja miten monella markalla. Mä otan yleensä yhtä laatua aina markalla. Sit sieltä saa ostaa kaikkia kivoja koriste-esineitä ja niitä ihania tarroja mitä myyjä repii siitä isosta rullasta. Niitä tarroja on kiva antaa synttärilahjaksi. Vaikka mä kyllä kerään kiiltokuvia mieluummin. Miten muuten leikkaatteko te kiiltokuvat irti arkusta vai laitatteko kansioon sen arkin kokonaisena?
Sain konekirjoituksesta hylätyn kauppiksessa.
Kannattaako jatkaa merkonomiksi?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:52"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:48"]
Tulin tänne mummolaan Ouluun lentokoneella, vähän pää kipeänä kun istuin piipunpolttajan ja sikarinpolttajien välissä.
[/quote]Ois kyllä hullua jos ei sais tupakoitsevat matkan aikana rentoutua ja sauhutella.
[/quote]
Ajatelkaa jos joskus junassakaan ei sais rauhassa sauhutella tupakkavaunussa. Mut eihän sellaista tuu tapahtuun, johan siinä hermot menis Hesan ja Oulun välillä.
Mä aattelin pyytää yhtä likkaa kattomaan Karate Kidiä leffaan... tykkääx tytöt tollasista?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:54"]
Ostaisitko teinille UMAn Murkkuseksi-kirjan?
[/quote]
Voiko siitä seksistä tulla raskaaksi?
Mä tilasin kirjakerhosta uuden kirjan Jane Fondan jumppaohjeita.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:55"]
Sain konekirjoituksesta hylätyn kauppiksessa. Kannattaako jatkaa merkonomiksi?
[/quote]Vaihda se konekirjotus pikakirjotukseen, sitä oppii helpommin ja se on tulevaisuuden juttu.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:56"]
Mä aattelin pyytää yhtä likkaa kattomaan Karate Kidiä leffaan... tykkääx tytöt tollasista?
[/quote]Joo tykkäisin, muttei sekään tule meidän elokuvateatteriin ennen joulua.
Voi miten sydän pakahtuu kun katson tuota Dianan ja Charlesin avio-onnea.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:56"]
[/quote]
Ei kannata. Se Karate Kidin näyttelijä on niin ihana, et se likka rakastuu siihen eikä suhun!
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:55"]
[/quote]Vaihda se konekirjotus pikakirjotukseen, sitä oppii helpommin ja se on tulevaisuuden juttu.
[/quote]
Hyvä vinkki.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:55"]
[/quote]
Ei missään nimessä. Kyllä se merkantti riittää, nykyään on töitä kaikille vaikka koulutusta ei niin oliskaan.
Mitä tilaatte ravintolassa sen pakollisen iltapalan jälkeen?
Mä tykkään Pinacoladasta.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:58"]
Voi miten sydän pakahtuu kun katson tuota Dianan ja Charlesin avio-onnea.
[/quote]
Ne on niin söpöjä! Ei varmaan koskaan riitele.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:48"]
Tulin tänne mummolaan Ouluun lentokoneella, vähän pää kipeänä kun istuin piipunpolttajan ja sikarinpolttajien välissä.
[/quote]Ois kyllä hullua jos ei sais tupakoitsevat matkan aikana rentoutua ja sauhutella.