Kasaripalstaillaan!! Hjelppiä, montako patteria varaan
taaperon korvalappustereoihin mökkiviikonlopuksi?
Kommentit (960)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:58"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:55"]
Sain konekirjoituksesta hylätyn kauppiksessa. Kannattaako jatkaa merkonomiksi?
[/quote]
Ei missään nimessä. Kyllä se merkantti riittää, nykyään on töitä kaikille vaikka koulutusta ei niin oliskaan.
[/quote]
Joo. Kämppis valmistuu merkantiksi.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:55"]
[/quote]Ei varmaan konekirjoitustaiyo on aina tarpeen se ei koskaa jää alaltasi pois.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:58"]
Voi miten sydän pakahtuu kun katson tuota Dianan ja Charlesin avio-onnea.
[/quote]
Ja se häämekko oli aivan ihana!!! Aion hankkia samanlaisen niin saa lapset ja lapsenlapset sitten ihailla vielä vuosikymmenien päästä kun katsovat hääkuvaa...
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:52"]Stadiin avataan Pizza Hut!
[/quote]
Ei mitään järkeä käydä pizzeriassa kun mikroaaltouunilla voi tehdä pizzan kotona neljässä minuutissa.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:58"]
[/quote]
Ei missään nimessä. Kyllä se merkantti riittää, nykyään on töitä kaikille vaikka koulutusta ei niin oliskaan.
[/quote]
Joo, varsinkin jos osaa käyttää ATK:ta.
[/quote]
Ei meidän atk-tunneilla oo vielä koskettu koneisiin.
Kirjoitettiin vihkoon vaan basic.
Mä oon rakastunu täysillä yhteen ysiluokkalaiseen pahaan poikaan, ite oon hikari. Voinko mä saada sen itelleni? En oo lauta eikä mulla oo rillejä, käytän micmaceja, keskiarvo 9,2.
Pikkuveli uitti mun walkmania vessan pöntössä.. Se pentu on niin vainaa.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:00"]
[/quote]Ei varmaan konekirjoitustaiyo on aina tarpeen se ei koskaa jää alaltasi pois.
[/quote]
nyt on sellaisi pallokirjoituskoneita, voi korjata helposti. Se kirjoittamasi rivi näkyy siinä pienellä näytöllä. Upeaa. Ja noista puhelinkolikoista, nykyään voi ostaa myös puhelinkortteja. Sellaisia puheöia on jo paljon.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:02"]
Ei meidän atk-tunneilla oo vielä koskettu koneisiin. Kirjoitettiin vihkoon vaan basic.
[/quote]Meidän kouluun ei ole vielä se tietokone tullut, mutta ei me tänä kahtena ekana vuonna sitä vielä tarvitakaan, teoriaa on sen verran. Parempi ensin opiskella kunnolla teoriaa.
Voi miten sydän pakahtuu kun katson tuota Dianan ja Charlesin avio-onnea.
[/
uote]Charlesista näkee kuinka se rakastaa Danaa, eikä vois ikinä ottaa mitään vanhaa hevosnaamaa tilalle.
Heistä tulee kaunis hallitsijapari varmaan joskus v.2000-
Aiettoko osallistua tämän vuoden rauhanmarssille? Tosin noi kommarit on liian äänekkäitä " USA ja Nato, rauhan perikato " , en oikein allekoirjoita.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:03"]
Mä oon rakastunu täysillä yhteen ysiluokkalaiseen pahaan poikaan, ite oon hikari. Voinko mä saada sen itelleni? En oo lauta eikä mulla oo rillejä, käytän micmaceja, keskiarvo 9,2.
[/quote]
Kuulostaa tosi ihanalta kundilta. Dokaakse perjantaisin? Jos et viel polta röökii, kandee alkaa polttaa. Sit voit käydä pyytää silt tulta. Muutenki se voi aatella, et oot ihan nössö, jossä et polta.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:02"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:58"] [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:55"] Sain konekirjoituksesta hylätyn kauppiksessa. Kannattaako jatkaa merkonomiksi? [/quote] Ei missään nimessä. Kyllä se merkantti riittää, nykyään on töitä kaikille vaikka koulutusta ei niin oliskaan. [/quote] Joo, varsinkin jos osaa käyttää ATK:ta. [/quote] Ei meidän atk-tunneilla oo vielä koskettu koneisiin. Kirjoitettiin vihkoon vaan basic.
[/quote]Onko teillä sitten koululla montakin konetta, kun kirjoitat "koneisiin". Meillä on vain yksi tietokone koko koulua kohden, ja se on rehtorin kanslian eteisessä.
Onko kellään suolataikinan reseptiä? Oon reseptikansiosta sen johonkin hukannu..
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:00"]
[/quote]
nyt on sellaisi pallokirjoituskoneita, voi korjata helposti. Se kirjoittamasi rivi näkyy siinä pienellä näytöllä. Upeaa. Ja noista puhelinkolikoista, nykyään voi ostaa myös puhelinkortteja. Sellaisia puheöia on jo paljon.
[/quote]
Ei meidän koululla oo kuin ne vanhanaikaiset koneet jotka rätisee.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:04"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:00"]
[/quote]
[/quote]Ihan sivuhuomautuksena, puhelinkortit tuli vasta -90-luvulla.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:12"]
Meidän kaupunkiin avattiin viime viikolla Suomen ensimmäinen McDonalds!
Mä en kyl tykänny kun Burger Kingin lähti alta pois.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:02"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:58"] [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:55"] Sain konekirjoituksesta hylätyn kauppiksessa. Kannattaako jatkaa merkonomiksi? [/quote] Ei missään nimessä. Kyllä se merkantti riittää, nykyään on töitä kaikille vaikka koulutusta ei niin oliskaan. [/quote] Joo, varsinkin jos osaa käyttää ATK:ta. [/quote] Ei meidän atk-tunneilla oo vielä koskettu koneisiin. Kirjoitettiin vihkoon vaan basic.
[/quote]Onko teillä sitten koululla montakin konetta, kun kirjoitat "koneisiin". Meillä on vain yksi tietokone koko koulua kohden, ja se on rehtorin kanslian eteisessä.
[/quote]
Suunnilleen kolme konetta atk-luokassa.
Kerran jo istuttiin koneen lähellä, meitä oli neljä.
Ei saanu koskea koneeseen.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:05"]Aiettoko osallistua tämän vuoden rauhanmarssille? Tosin noi kommarit on liian äänekkäitä " USA ja Nato, rauhan perikato " , en oikein allekoirjoita.
[/quote]
Mä ainakin menen Suomi-Neuvostoliitto -seuran marssille. Hiukanko hei jengi nauraa neukuille nyt, mut odottakaa vaan kun perestroika etenee niin ysikytluvulla se on paljon suositumpi kun jenkit.
[/quote]
[/quote]
Joo, varsinkin jos osaa käyttää ATK:ta.