Kasaripalstaillaan!! Hjelppiä, montako patteria varaan
Kommentit (960)
Me mietittiin kaverin kanssa miten hassua olisi, jos olisi näköpuhelimet :D Pitäisi kammatakin ja meikata aina, että vois vastata puhelimeen. Ei semmosta meidän elinaikana tule.
Älkää kuunnelko hevirokkia! Se on saatananpalvonaa! Tiesittekö, että KISS on lyhenne sanoista Kids In Satans Service ja että WASP on lyhenne sanoista We Are Sexual Perverts?
Onko munashampoo hyvää? Mun mielestä on.
Käytän sitä lauantaiehtoona.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:38"]
Jakakaa parhaat hyytelöreseptinne!
[/quote]Tein hyytelöä pihlajanmarjoista. Itse laitan pullan päälle. Lapsille ei tahdo kelvata.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:35"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:34"]Autosta hukkui mun 80-lätkä. Saako siitä sakot, pitääkö ostaako uusi? [/quote] Voi lähtee kortti. Tee ite pahvista.
[/quote]Älkää laittako vahingossa ylösalasin sitä ikkunaan, Yks nipo poliisi anyo sakot ku ei saa ajaa 08 km/h.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:35"]
Luetteko te Hesarin kirjeenvaihtoilmoituksia? Vai Maaseudun Tulevaisuuden ilmoituksia? Ajattelin vastata.
[/quote]
Mun kamulla Sussulla on teksti-tv, se on niin makee! Siel on paljon ilmotuksii. Mä aloin kirjottamaan yhen porilaisen giltsin kaa, jos se vaik tuntis Nipan.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:09"]Ootteko tilanneet mitään Yves Rocherin uudesta kuvastosta?
[/quote] joo, ispahan hajuveden, on ihana pullo. Sain kaupanpäälle niitä pieniä huulipunia ainakin viisi!
[/quote]Saaako sieltä vielä niitä pieniä posliinieläimiä kaupanpäälle??
[/quote] siinä voi ite valita sen mitä haluaa tilaajalahjaksi, ne ei ole kaikilla aina samat. Virpi sai valita viimeksi sellaisen sinikeltaisen rantakassin, tosi magee!
Löysin mun miehelle lahjaksi aivan älyttömän hyvän tuoksuisen partaveden! Kouros!
Mitä kuukautissidettä käytät? Minulla on päiväaikaan käytössä Salaiset siniset, yöllä käytän Nainen-siteitä.
Tampereelle kuulemma on tulossa joku uusi hampurilais"ravintola", höh, kuka uuno ny semmoseen syömään menee? Ei tuu menestyyn Tampereella tai missään. Joku vaikee nimikin sillä on, macRonald tai joku.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:09"]Ootteko tilanneet mitään Yves Rocherin uudesta kuvastosta?
[/quote] joo, ispahan hajuveden, on ihana pullo. Sain kaupanpäälle niitä pieniä huulipunia ainakin viisi!
[/quote] siinä voi ite valita sen mitä haluaa tilaajalahjaksi, ne ei ole kaikilla aina samat. Virpi sai valita viimeksi sellaisen sinikeltaisen rantakassin, tosi magee!
[/quote] ok mul on vaan tollanen pikku lokerikko ihan niitä eläimii varten ja mietin et Oisko uusia.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:41"]
Löysin mun miehelle lahjaksi aivan älyttömän hyvän tuoksuisen partaveden! Kouros!
[/quote]Paco Rabanne Pour Homme on kans ihanaa.
Kamalaa millaista esimerkkiä tuo Kike Elomaa näyttää nuorille neidoille. Millainen nainen käyttää aikansa lihasten kasvattamiseen ja sitten vielä kehtaa oikein kaikelle kansalle niitä näytellä? Minne lie luulee pääsevänsä töihin enää kun on tuohon malliin itseään nuorena esitellyt. Ei se urheilu-urakaan kauas kanna, kymmenen vuoden päästä kukaan tuskin edes muistaa...
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:40"]
Älkää kuunnelko hevirokkia! Se on saatananpalvonaa! Tiesittekö, että KISS on lyhenne sanoista Kids In Satans Service ja että WASP on lyhenne sanoista We Are Sexual Perverts?
[/quote]
Ja jos kuuntelee Iron Maidenin älppäriä takaperin, voi kuulla pirun!! Mä en ainakaan uskalla.
Kuuluuko joku jo tohon Home Enter -klubiin kun saa kasetteja suoraan kotiovelle? En oikein tiedä mille kanavalle liittyisin?
Mä tapasin Teneriffalla ihanan kundin, kun olin vanhempien kaa Playa de las Americasissa. Sen nimi on Jesus, ja sillon ihanat ruskeet silmät. Se rakastaa mua ja mä sitä. Me mennään viel joskus naimisii! Se lupas. Se ei kuulemma koskaan oo ollu rakastunut kehenkää muuhun ku muhun!
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:42"]Mitä kuukautissidettä käytät? Minulla on päiväaikaan käytössä Salaiset siniset, yöllä käytän Nainen-siteitä.
[/quote]
Mä käytän Sabaa. Kun se on tehty niin ettei se näy.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:09"]Ootteko tilanneet mitään Yves Rocherin uudesta kuvastosta?