Kasaripalstaillaan!! Hjelppiä, montako patteria varaan
taaperon korvalappustereoihin mökkiviikonlopuksi?
Kommentit (960)
Autosta hukkui mun 80-lätkä. Saako siitä sakot, pitääkö ostaako uusi?
Kumpi on parempi pastilli: Stop vai Pastirol?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:25"]
Meinasin ottaa nyt kasille mentäessä valinnaisaineksi atk:n, mutta en mä viitti kun se on varmaan niin turha aine eikä sillä tee aikusena mitään.
[/quote]Mitä enää vois tulla uutta jossa tarvis atk taiyoo. Onhan meillä kirjoituskoneet.
[/quote]
Mä otan konekirjotuksen ja taloustiedon.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:31"]
Kyllä pojatkin voi meikata, Nipalle sopii kajalkynä tosi hyvin, on tosi miehekäs ja seksikäs.
[/quote]Ne sen hörhelö vaatteet vaan korostaa maskuliinisuutta.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:21"]Kipaisen Kukkura-kaupassa ostamassa tiskiltä lauantaimakkaraa, jätän meidän Jennin ja Minnan kotiin pelaamaan Donkey Kong-elektroniikkapeliä.
[/quote]
Kerääkö teidän perhe Kukkura-merkkejä?
Meillä on kolme vihkoa johon kerätään merkkejä. Lapset tykkää siitä liimailusta.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:31"]Mulla on 29 erilaista hajukumia! Mut ei niitä saa käyttää, mulla on ykx sellanen tavallinen valkonen pyyhkimiseen.
[/quote] mä sain sellasia tarroja joita voi raaputtaa ja siitä irtoaa sitten tuoksua, jos tarrassa on mansikan kuva niin sitten tuoksuu mansikka. Mun kaveri Sanna tunki ussan tunnilla hajukumin nenään kun se hais niin hyvälle. Terkkari sai sen irti jollain piikillä.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:34"]Autosta hukkui mun 80-lätkä. Saako siitä sakot, pitääkö ostaako uusi?
[/quote]
Voi lähtee kortti. Tee ite pahvista.
Peffan saa näyttämään tosi hyvälle, kun laittaa 510:t niin ylös kun mahdollista ja kolitsin sinne alle, ja sit kuroo vyöllä kiinni, et jää semmonen pussi. Henkselit tietty kans.
Miks Dallasin pitää alkaa jo 22.20? Mun pitää tulla perjantaisin Dallasille kotiin, kaikki muut saa jäädä nuopparille discoilee. Ihan paskaa!
Luetteko te Hesarin kirjeenvaihtoilmoituksia?
Vai Maaseudun Tulevaisuuden ilmoituksia?
Ajattelin vastata.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:34"]
Autosta hukkui mun 80-lätkä. Saako siitä sakot, pitääkö ostaako uusi?
[/quote]Minä en koskaan varmaan opi käyttämään meidän auton ryyppyä :(
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:32"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:24"]Onko kuukautissiteiden pakko olla noin paksuja? On varmaan, ne rapisee vaan niin kovaa, tuntuu et kaikki huomaa. [/quote] Mieti jos niissä olis vaikka siivekkeet tai jotain, että pysyisivät paremmin paikallaa.
[/quote]Tai jos ne hajustettais jotenki ,ei kai sentään?
Uskovaiset! Uskallatteko ostaa viivakoodillisia tuotteita? Tuttavaperheen äiti kertoi, että niistä koodeista saa aina jollain tapaa laskemalla luvun 666.
Me otetaan mökille aina Pommacia ja Porellaa, helppo kantaa Lahtikko-telineessä.
Dingo on paljon parempi kuin Yö!
Help! Tietääkö kukaan, voiko Kukka ja mehiläinen -kondomeja tilata postimyynnistä nimettömästi?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:36"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:32"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:24"]Onko kuukautissiteiden pakko olla noin paksuja? On varmaan, ne rapisee vaan niin kovaa, tuntuu et kaikki huomaa. [/quote] Mieti jos niissä olis vaikka siivekkeet tai jotain, että pysyisivät paremmin paikallaa.
[/quote]Tai jos ne hajustettais jotenki ,ei kai sentään?
[/quote]Luokkakaveri on Amerikassa vaihto-oppilaana. Siellä myydään hajustettuja siteitä ja tamponeja. Ihme juttu, kuka niitä nyt haistelee?
Mä en mitään muuta tässä maailmassa toivo enää koskaan, jos saan kreppiraudan.
Jakakaa parhaat hyytelöreseptinne!
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:59"]Katsoitteko eilen illalla Miami Vicen?
[/quote]
Ei. Kattokaa te vaan sitä landella. Meillä näkyy Sky Channel.
[/quote]
Pat Sharp on ihana!