Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita kolmekymppisiä, ensimmäistä lasta yrittäviä?

26.07.2015 |

Onko täällä muita kohtalotovereita jotka ovat aloittaneet esikoisen yrittämisen vasta kolmekymppisenä? Täällä kaikki vaikuttavat olevan niin nuoria että tulee orpo olo. Miten teillä on lähtenyt yritys sujumaan? Jouduitteko lapsettomuushoitoon vai onnistuiko piankin? Itse  olen 31 ja yritän ensimmäistä lasta samanikäisen miehen kanssa. (mies tosin täyttää jo kohta 32). Yritystä takana jo joulukuusta 2014 saakka.

Miksi näin myöhään? No, opiskelu ja työt kiinostivat enemmän. Nyt kun opiskelen taas, päätin että aika olisi oikea. 

Kommentit (188)

Vierailija
101/188 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

Laitoin myös liittymispyynnön ryhmään. Olen 32v ja yritystä takana reilu 3 vuotta.

Vierailija
102/188 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluun takas meidän salaiseen ryhmään..!! Paniikki..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/188 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää täälläkin 31 ja loppuvuodesta 32. Mies 38. Aloitettiin yritys helmikuussa ja tulinkin heti raskaaksi mutta se todettiin tuulimunaksi kun meni kesäkuussa kesken rv11. Kolme kuukautta oli välissä ja nyt taas raskaana viikolla 7. Täytyy toivoa että pysyy nyt mukana :)

104/188 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiskuneiti kirjoitti:

Haluun takas meidän salaiseen ryhmään..!! Paniikki..

mä pon siellä ryhmässä mutta ei voi kommentoida mitään!!! On niin paska tää uudistus 😜

Vierailija
105/188 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en enää pääse siihen ryhmään, vaikka olin sen "ylläpitäjä". On kyllä joo ihan uskomattoman paska tämä uudistus. Ja että se ryhmä oli mooooonta tuntia täysin julkinen!?! Ikävä tulee teitä tytöt, mut en kyllä enää halua mihinkään ryhmään mitään yksityistä kirjoitella kun näköjään sen voi välillä käydä lukemassa kuka vaan.. :/ Onnea meille kaikille matkaan!

Vierailija
106/188 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä. Heti raskauduin kun juuri päätettiin yrittää. Ei se ikä tarkota, että hoidoissa pitäs käydä. Vai miten ap sen ajatteli kysymystä muotoillessa?

Vierailija
107/188 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ei CANDYK aijotko jättää meidät?

entäs muut..?? menee varmaan tää viikko et alkaa nää sivut toimia. mut AIVAN PERSEESTÄ KOKO JUTTU.

vaikka siis kännykäl helpompi käyttää nyt ku ennen mut silti.. yhyyyyy

108/188 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kyllä tää et ne ryhmät ei oo toiminnassa ja se oli kyllä kumma et kaikki oli yhtäkkiä julkista pitkän aikaa! Toivottavasti ryhmät kuitenkin alkaa toimimaan uudestaan, vieroitusoireita ku ei pääse sinne :D
Pääsettekö ryhmän sivulle enää ollenkaan, mulla tulee vaan et access denied.. :/

109/188 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiiiiii, Candy, SS82, Niiskuneiti, Eloisa ja kaikki! Tosiaan ei oo päässy ryhmään, olen muka jäsen, mutta tulee vaan access denied, en oo päässy ollenkaan, paitsi hetken ku se oli yhtäkkiä julkinen... Hitto ku ei tälläset uudistukset onnistu koskaan! 

No, eniveis, mun tilanteessa ei ole muutoksia, eli ei menkkoja, mut aika ajoin sellanen olo, et ne alkaa koska vaan. En oo testaillu! En uskalla! Testaan, jos menkkoja ei kuulu perjantainakaan. Sillon on kp33 ja menkat virallisesti myöhässä.

Toivottavasti kohta pääsis ryhmään kirjottelee. Siihen asti tsemppiä kaikille yritykseen ja kaikkeen muuhunkin!

Vierailija
110/188 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkää en päässy eka sinne ryhmään mut nyt pääsinkin..

kärsivällisyyttä! 

Mua niin naurattaa ku en voi kellekkää oikeelle ihmiselle raivoo siitä et VAUVAPALSTA EI TOIMI!!

Jos kyse olis fbstä ni kaikki puhuis et fb ei toimi, mut täst ei voi puhuu kellekkää !!! 

Ja hirvee paniikki ku tänne ei oo päässy.  Kertonee et ei oo elämää..

ihmettelen kyl et kukahan ton ryhmän ylläpitäjä on ku kumminki siin keskustelus lukee et 25 jäsentä mut nimilistas on 4 vai 5 nimee..

Vierailija
111/188 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun piti laittaa yks pv sinne pyyntö ihan ja kirjottaa kommenttikenttään miks haluun ryhmään..

lisäks jos olisinki vaik ylläpitäjä ni missää ei oo semmost et "hyväksy" nää tyypit..

112/188 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu. Ryhmä näkyy mulla mutta sit kun koitan mennä ryhmään sisään tulee vaan Access denied. Tosi huonosti kyllä tehty tää uudistus. 

113/188 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma täällä ku stargazerilla. Ärsyttävää!

Vierailija
114/188 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama "access denied"... Hiton harmi.. Harmittaa kun meillä oli niin kiva porukka siellä ja oli kiva jakaa fiiliksiä ja kokemuksia.

115/188 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti hetken aikaa et pääsen ryhmään. Te jotka ette ole siellä vielä niin pääsetteko laittamaan sen liittymispyynnön? Mulla sit seuraavana päivänä näky kun sen laitoin...

116/188 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirpunparpun kirjoitti:

Mulla kesti hetken aikaa et pääsen ryhmään. Te jotka ette ole siellä vielä niin pääsetteko laittamaan sen liittymispyynnön? Mulla sit seuraavana päivänä näky kun sen laitoin...

Kyllä pääsin laittamaan liittymispyynnön, muuta yhä edelleen, kun klikkaan ryhmän nimeä, tulee "access denied"... Pääsitkö sä Pirpunparpun ihan siis sisään sinne? Voikohan täällä laittaa viestiä ylläpidolle tms. että fiksaisivat noi ryhmiin liittymiset vielä...

Vierailija
117/188 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä yritin ettii paniikissa jotain sähköpostiosotetta minne laitan kasan kirosanoja menemään. Mut en löytäny.

eilen viel oli esim. Sillee et 25 jäsentä ni nyt on et 26. 

Ja ei siel oo juurikaa kukaa käyny kommentoimassa et ei sinne kai sit niin kovin moni pääse!!

pitiks teijä laittaa joku viesti sinne et miks haluutte siihen ryhmään?

118/188 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm ompas hankalaa ja prkl tätä uudistusta! Joo laitoin liittymis pyynnön ja seuraavana päivänä pääsin kattoo keskustelut yms. Mutta itselläkin epäselvää kuka ylläpitäjä ja onko niitä edes enää. Joo ja itsellä ilmoitti tuota samaa silloin kun ekan kerran koitin sisään päästä, se taisi olla muutos päivä. Koitetaan laittaa viestiä sivun ylläpitäjille. Älkää viel luovuttako! 

119/188 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin tänne palautetta: http://www.vauva.fi/artikkeli/vauva_lehti/vauvan_ja_meidan_perheen_toim… ois sähköpostilinkkikin.

Vierailija
120/188 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

stargazer kirjoitti:

Mä laitoin tänne palautetta: http://www.vauva.fi/artikkeli/vauva_lehti/vauvan_ja_meidan_perheen_toimi...ä ois sähköpostilinkkikin.

ei löytäny tommosta..

ps. Näin unta tästä saakelin uudistuksesta.. Et oli tullu semmonen kommnttikenttä et lisää jäseniä. Ni tulin tästä keskustelusta kaivaa niit nimiä xD haha hyin on unissa myös mielessä vauvapalstat..