Muita kolmekymppisiä, ensimmäistä lasta yrittäviä?
Onko täällä muita kohtalotovereita jotka ovat aloittaneet esikoisen yrittämisen vasta kolmekymppisenä? Täällä kaikki vaikuttavat olevan niin nuoria että tulee orpo olo. Miten teillä on lähtenyt yritys sujumaan? Jouduitteko lapsettomuushoitoon vai onnistuiko piankin? Itse olen 31 ja yritän ensimmäistä lasta samanikäisen miehen kanssa. (mies tosin täyttää jo kohta 32). Yritystä takana jo joulukuusta 2014 saakka.
Miksi näin myöhään? No, opiskelu ja työt kiinostivat enemmän. Nyt kun opiskelen taas, päätin että aika olisi oikea.
Kommentit (188)
Mäkin laitoin liittymispyynnön ryhmään. Jatketaan sitten siellä keskustelua jatkossa :)
Entäs muuten jos uusia haluaa liittyä seuraan?
Liittymispyyntö ryhmään laitettu:) kiitos Sandraeleonooralle ryhmän perustamisesta.
Kiitos ryhmän perustamisesta, laitanpa liittymispyynnön! Hox myös STARGAZER, PIRPUNPARPUN ja muut kuumeilijat! Tulkaa mukaan! :)
Ja minusta pitäisi ihan uudetkin jäsenet hyväksyä, ihan kuten CANDYK sanoi :)
Hei! Minäkin laitoin liittymispyynnön suljettuun ryhmään ja olisi kiva, jos pääsisin mukaan. :) Olen seuraillut tätä keskustelua, mutten vielä rohjennut julkisesti alkaa kirjoitella.
Kiitos Sandraeleonoora. Laitoin liittymiskutsun.
Minäkin haluaisin liittyä mukaan, liittymispyyntö laitettu suljettuun ryhmään :)
Minä kanssa liittyisin mielelläni ryhmään, laitan liittymispyynnön :)
Minäkin haluaisin mukaan, laitoin liittymispyynnön! Löysin tänään tämän ketjun ja piti oikein rekisteröityä näille sivuille kun tuli niin ajankohtainen ketju vastaan :)
Täällä myös yksi, joka mieluusti haluaisi liittyä vertaistukikeskusteluun. Laitan pyynnön menemään :).
Hei, tämä on juuri sopiva keskustelu- ja vertaistukiryhmä minulle. Jospa minäkin pääisin mukaan :). Laitan liittymispyynnön.
Johan on ryhmä kasvanut! Kiva :D
Hei!
Minäkin olen tätä keskustelua seurannut ja nyt jopa tein itselleni tänne tunnuksen, jotta voisin liittyä ryhmään. :) olisi mukava päästä mukaan jakamaan jännitystänne!
-Ruth
Heippa!
Liittyisin kans mieluusti mukaan
Oho puolet edellisestä viestistä katosi. Olen siis 31 v. kuumeilija (mies 33 v.), jolla takana 3 kk yritystä.
Heippa hei kohtalotoverit
Täällä myös yksi varttuneempaan ikään ehtinyt nainen jolla vauvakuume heräsi vähän myöhemmällä iällä. Tietenkin parisuhderintamalle osui myös kriisi ja 14-vuoden suhden päättyi pari vuotta sitten. Uuden miesystäväni kanssa ollaan ehditty piakkoin vuosi seurustelemaan ja suhteen alusta asti toinen osapuoli on ollut tietoinen minulla tikittävästä "aikapommista", vauvakuumeesta. Hänellä on jo ennestään 4-vuotias poika ja hänelläkin ollut aina selvää että jossain vaiheessa haluaa rakentaa toimivan parisuhteen ja perustaa perheen. Suhteemme on minun vauvakuumeen vuoksi edennyt aika ripeää tahtia ja olemme nyt siinä tilanteessa että ehkäisy jätetttiin pois reilu kuukausi sitten mutta mentiin vielä ns. varmoilla päivillä.. Miesystäväni vielä totuttelee henkisesti ajatukseen lapsen hankkimisesta ja minä toivon joka kerta rakastelun jälkeen että tärppäisi. Nyt ollaan siinä tilanteessa että miehenikin on ajatuksissaan siinä vaiheessa että vauva saa ilmoittaa tulostaan sitten kun luontoäiti sen niin päättää... Katsotaan miten tässä käy. Pelkään pahinta mutta toivon ihmettä, kumpa tärppäisi pian. Tiedän kuitenkin että minun on mahdollista tulla raskaaksi sillä olen 16-vuotiaana ollut raskaana tämä päättyen aborttiin.. Toivon vain ettei korkea ikäni tms. pidä minua turhan pitkään vauvahaaveissa.
Olen siis 31-vuotias kuten nimimerkistänikin voi päätellä ;)
Mä oon sisäl kans