Ärsyttävää, kun lääkärikeskusten, fyssarin ym. käytävässä soi radio
Ja vieläpä roskaradio, yleensä Nova.
Häiritseekö teitä? Haluaisin odottaa rauhassa.
Kommentit (11)
Ilman radiota siellä kuuluisi omat ajatukset, voivottelu, yskiminen, niiskutus ja ahdistuneiden itkuntyrske.
En mäkään tykkää kauheasti kuunnella tyhjänpäiväisiä radiokanavia, mutta mun mielestä on ihan hyvä, että odotustilassa on joku äänimatto. Tietenkään vastaanottohuoneista ei nyt muutenkaan pitäisi käytävälle kuulua mitään, mutta jos odotustilassa on ihan hiljaista, sieltä todennäköisemmin kuuluu jotain.
Toivottavasti maksavat Teosto-maksut.
Joku aika sitten just kuuntelin lääkärikeskuksen odotustilassa, kun radiossa kerrottiin pimppipäiväkirjoista tms. Siinä joku mummeli istui vastapäätä selvästi nolostuneen näköisenä.
Vierailija kirjoitti:
Ilman radiota siellä kuuluisi omat ajatukset, voivottelu, yskiminen, niiskutus ja ahdistuneiden itkuntyrske.
Soittaisivat mieluummin vaikka jotain teostovapaata hissimusiikkia.
Sehän on juuri hyvä. Mielummin radiokanava kuin hissimusiikki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soittaisivat mieluummin vaikka jotain teostovapaata hissimusiikkia.
Todella hiljaisella.
Kai tajuat et se on aika monelle ihmiselle ihan vaan päivittäinen työpaikka? Hulluksi tulee jos ois hiljaista tai hissimusiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Kai tajuat et se on aika monelle ihmiselle ihan vaan päivittäinen työpaikka? Hulluksi tulee jos ois hiljaista tai hissimusiikkia.
Itse tulisin hulluksi, jos joutuisin koko työpäivän ajan kuuntelemaan radiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tulisin hulluksi, jos joutuisin koko työpäivän ajan kuuntelemaan radiota.
En menisi sellaiseen työpaikkaan.
Eikö muita häiritse?