Mies haluaa vain seksiä ja minä menin ihastumaan!
Tapasin baarissa minua 6 vuotta vanhemman miehen. Juttu luisti heti tosi hyvin, molemmilla oli hauskaa. Mies pyysi numeroani ja loppuillasta päädyimme sänkyyn. Se oli jotain aivan uskomatonta, en ole koskaan saanut mitään niin hyvää.
No, aamulla tiemme sitten erosivat. Minun teki mieli laittaa miehelle viestiä, mutta en kehdannut (en ole aktiivinen yhden illan juttujen harrastaja). Parin päivän kuluttua kuitenkin mies kyseli kuulumisiani ja olin ihan taivaissa. Tekstailimme siinä jotain ja mies ilmaisi haluavansa kanssani jonkinlaisen seksisuhteen. Olin pettynyt, koska pidän miehestä enemmän kuin pelkkänä sänkykaverina. En tietenkään sanonut siis mitään asiasta. Mies pyyteli pari kertaa luokseen, mutta en kerennyt menemään.
Nyt kuitenkin vietimme taas yhteisen yön. KUKAAN mies ei ole koskaan kohdellut minua niin ihanasti. Hän silittää mua, halailee, pussaa ja hellii. Hän sanoo, että olen uskomaton, mukava ja erilainen kuin muut... En kestä jatkaa suhdetta, koska ihastun koko ajan vain enemmän tähän mieheen. Pitäisikö minun siis kertoa hänelle, että en ehkä pysty jatkamaan tällä tavalla, että haluan lopettaa kokonaan?
Viimeksi puhuimme puhelimessa yli puoli tuntia kaikenlaista ja kumpikaan ei halunnut lopettaa... Pää hajoaa. Minusta tuntuu toisaalta, että mies voisi olla kiinnostunut. Mutta toisaalta jos hän olisi kiinnostunut niin hän haluaisi muutakin kuin seksisuhteen. Viime kerralla hän varmisteli minulta etten kai vaan luule hänen olevan pelimies. Hän halusi tehdä selväksi ettei ole semmoinen.
En kestä tätä. Ajattelen häntä koko ajan. Ja se raastaa, että hän haluaa vain seksiä. Silti hän on todella huomaavainen ja ihana minua kohtaan. Kerran kun viittasin siihen suuntaan, että olisin kiinnostunut muutenkin hänestä, (en siis sanonut suoraan, mutta noin sen ymmärsi) niin hän vastasi että olet aika nuori...
Mitä ihmettä mä teen? Toivottavasti joku jaksoi lukea. :)
Kommentit (46)
Tuollaisesta suhteesta VOI tulla myös parisuhde. Itselläni nykyään avioliitto jossa 2 lasta, mutta homma alkoi yhden illan suhteesta ja siitä, että mies halusi vain seksisuhteen ilman sitoumuksia. Hänellä oli takana ero eikä halunnut sitoutua, sanoi itse että "ei ehkä koskaan enää". Minä jäin seksisuhteeseen koska rakastin miestä. Tiesin toki että suurempi todennäköisyys on että suhteesta ei koskaan muuta tulekaan, mutta hyväksyin sen riskin. Vähitellen miehen sitoutumiskammo kuitenkin väheni ja 4 vuotta seksisuhteen aloittamisesta mentiin kihloihin.
Kysyin mieheltäni, joka oli nuorena tuollainen pelimies. Hänsanoi, että ainoa mahdollisuus, että rutuosta tulisi ikinä mitään muuta kuin seksisuhde on, että ensi kerralla, kun mies soittaa, et sovi tapaamista kotiin seksin merkeissä vaan normaalit juttelutyyppiset treffit vaikka kahvilaan tai kävelylle tms. Ja sillä lailla tapaolette ilman seksiä ja tutustutte, jolloin mies saa mahdollisuuden huomata, olisiko hänelläkin tunteita muutenkin. Tosin.on.mahdollista, ettei ole ja ettei hän suostu tapailemaan ilman seksiä, siinä on sitten vastaus kysymykseen ja voit helpommin luopua toivosta ja suhteesta.
Tuohon ikäkommenttiin kannattaisi sanoa miehelle että seksi näköjään nuoren kanssa kelpasi silti. Mies on kohdellut sinua huonosti, leikkinyt nuoren tytön tunteilla. Varsinkin kun olet noin nuori niin miehen olisi pitänyt ymmärtää paremmin. Pysyköön jatkossa erossa niistä jotka ovat melkein teinejä vielä. Aikuisemmista naisista löytyy kyllä niitäkin jotka haluavat myös pelkästään sitä seksiä, olkoon mies sitten niiden kanssa joille tämä peli on selvää alusta asti.
Älä syytä itseäsi, miehissä (varsinkin alle kolmekymppisissä) on todella paljon niitä jotka eivät halua parisuhdetta yhtään kenenkään kanssa, he haluavat pelkkää seksiä. Nämä miehet eivät välitä siitä että herkässä iässä oleva tyttö ei yleensä pelkkää seksisuhdetta halua.
Mulla on ihan päinvastainen tilanne. Olen nainen ja minulla oli edellisestä erosta vähän ns ongelmia. Tutustuin mieheen joka vaikutti pelimieheltä. Reissasi töissään tosi paljon. Mietin että saisi FB:N tuosta kun hän on Suomessa ja muuten voin jatkaa sinkkuna ja parannella haavojani. Kävin kuumana häneen. Tapailtiin ihan niinku deiteillä joten kovasti ihmettelin hänen käytöstään. Häntä ei seksihommat kiinnostaneet. Oli kyllä sinkku eikä halua sitoutua, mutta ei halua FBtä. Seksi ilmeisesti helpointa ostaa, koska panokaveristakin voi tulla tyttöystävä, kuten tässä ketjussa on todettu! FBn kanssakin joutuu edes hieman, avautumaan, olla tavoitettavissa, noudattaa tiettyjä sääntöjä ym. Eli ei eroa oikeasta tyttöystävästä niin paljoa. Tässä nyt mietin, että haluanko olla tämän kaveri edes. Siis pelkkä keskustelu-, kävely- ja illallis (kahden kesken) kaveri. Halailu käy hänelle mutta ei mitään sen enempää. Tykkään hänestä tosi paljon muuten, ja ei häntä voisi vähemmän kiinnostaa jos minulla olisi toinen seksipartneri, mutta en ole ketään löytänyt, viime aikoina edes viitsinyt etsiä. Ollaan tunnettu jo pari vuotta tän tyypin kaa. Ja hän on sitä mieltä että jos on esim panokaveri ja sitten nainen alkaa tehdä just niin kuin edellä mainitaan, eli pitkittää, sietää, kestää alussa tai ei suostu seksiin ja haluaa esim kahville/kävelylle niin tämä on naisen KIEROUTTA mihin ei pidä langeta! Hän päättää, ja kun hän löytää sen oikean se on all in heti ensi kerrasta. Joten ota selvää tästä miehestä, on ehkä niitäkin jotka haluavat langeta, mutta aika moni haluaa päättä ja luokitella suhteensa ihan oman pään mukaan. Miehillä tämä naisten lokerointi on yleistä, naiset tykkäävät miehistä ja kuulemma sekoittavat tunteet ja halut liikaa. Siis miehilläkin voi mennä puurot ja vellit sekaisin, mutta se koetaan heikkoutena kun se taas naisilla on ihan normia. naiset eivät pelkää että fb-suhteesta kehittyisi jotain, naiset ovat avoimempia tähän suhteen ja pelottomampia. Ei se maailmaa kaada jos siitä tulee vakavaa ja sitten kaatuukin. Mutta miehet pelkäävät vuosia etukäteen mahdollisesti tapahtuvia asioita. Että jos nyt alanki olee tän kaa ja annan tunteille vallan ja sitten se onkin hullu/kyllästyn/löydän sen unelmanaisen niin sitten tulee elämässä hankala vaihe, ja siihen mulla ei nyt olisi oikein varaa. hmm hmm hmm.
Yleensä mies naimisiin menee että on se vakiotoosa.
Kyllä sen joskus vain tietää.
Itse olen nainen ja nyt sitoutuneessa suhteessa elämäni rakkauteen. Häntä ennen tapasin erään toisen miehen, jonka kanssa seksi oli ihanaa, mutta tiesin heti ensimmäisellä tapaamisella, että suhdetta meille ei tule. Mies oli esim. älyllisesti aika paljon yksinkertaisempi kuin itse olen. Minulla on tapana säätää omaa keskustelutapaani toisen osapuolen tasolle, jotta tilanne olisi molemmille mukava, joten mies ei varmaan itse huomannut, että eroa on. En voinut sitä hänelle myöskään suoraan töksäyttää, kun hän alkoi kysellä miksi muka emme mielestäni sopisi seurustelusuhteeseen. Tyydyin vain antamaan ympäripyöreitä vastauksia ja painottamaan, että syynä ei ollut mikään niistä asioista, joista miehellä oli itsensä suhteen epävarmuuksia (esim. lyhyys tai pienipalkkaisuus).
Jotkut yhteensopimattomuutta aiheuttavat asiat ovat näkyvissä ainoastaan toiselle osapuolelle. Kannattaa uskoa jos toinen selvästi sanoo, että suhde ei toimisi.