Mies haluaa vain seksiä ja minä menin ihastumaan!
Tapasin baarissa minua 6 vuotta vanhemman miehen. Juttu luisti heti tosi hyvin, molemmilla oli hauskaa. Mies pyysi numeroani ja loppuillasta päädyimme sänkyyn. Se oli jotain aivan uskomatonta, en ole koskaan saanut mitään niin hyvää.
No, aamulla tiemme sitten erosivat. Minun teki mieli laittaa miehelle viestiä, mutta en kehdannut (en ole aktiivinen yhden illan juttujen harrastaja). Parin päivän kuluttua kuitenkin mies kyseli kuulumisiani ja olin ihan taivaissa. Tekstailimme siinä jotain ja mies ilmaisi haluavansa kanssani jonkinlaisen seksisuhteen. Olin pettynyt, koska pidän miehestä enemmän kuin pelkkänä sänkykaverina. En tietenkään sanonut siis mitään asiasta. Mies pyyteli pari kertaa luokseen, mutta en kerennyt menemään.
Nyt kuitenkin vietimme taas yhteisen yön. KUKAAN mies ei ole koskaan kohdellut minua niin ihanasti. Hän silittää mua, halailee, pussaa ja hellii. Hän sanoo, että olen uskomaton, mukava ja erilainen kuin muut... En kestä jatkaa suhdetta, koska ihastun koko ajan vain enemmän tähän mieheen. Pitäisikö minun siis kertoa hänelle, että en ehkä pysty jatkamaan tällä tavalla, että haluan lopettaa kokonaan?
Viimeksi puhuimme puhelimessa yli puoli tuntia kaikenlaista ja kumpikaan ei halunnut lopettaa... Pää hajoaa. Minusta tuntuu toisaalta, että mies voisi olla kiinnostunut. Mutta toisaalta jos hän olisi kiinnostunut niin hän haluaisi muutakin kuin seksisuhteen. Viime kerralla hän varmisteli minulta etten kai vaan luule hänen olevan pelimies. Hän halusi tehdä selväksi ettei ole semmoinen.
En kestä tätä. Ajattelen häntä koko ajan. Ja se raastaa, että hän haluaa vain seksiä. Silti hän on todella huomaavainen ja ihana minua kohtaan. Kerran kun viittasin siihen suuntaan, että olisin kiinnostunut muutenkin hänestä, (en siis sanonut suoraan, mutta noin sen ymmärsi) niin hän vastasi että olet aika nuori...
Mitä ihmettä mä teen? Toivottavasti joku jaksoi lukea. :)
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:04"]Minkä ikäisiä olette?
[/quote]
20 ja 26. Ap
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:02"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:01"]Pelimies :) [/quote] Millä perusteella? Hän on todella kunnollinen. Ap
[/quote]
Siksihän se just saa sun pään noin pyörälle ja osaa vetää oikeista naruista, kun on pelimies.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:05"]Varattu?
[/quote]
Ei ole varattu. Kyseli minultakin vielä että "oothan nyt ihan varmasti sinkku" haha. :) Ap
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:02"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:01"]Pelimies :) [/quote] Millä perusteella? Hän on todella kunnollinen. Ap
[/quote]
Siksihän se just saa sun pään noin pyörälle ja osaa vetää oikeista naruista, kun on pelimies.
[/quote]
Blaaah. Miten mä aina voin kajota näihin yksilöihin? En edes osaa tunnistaa pelimiestä. Ap
Lopettaa sekstailun kanssasi kun löytää potentiaalisen tyttökaverin. Valitettavasti.
Sinusta ei ole hänelle tyttökaveri ainesta
Sori ap. Tämä on pelkkää biologiaa. Miehet naivat ja menevät ilman tunteita. Tunteita voi toki tulla, mutta ne eivät hallitse elämää kuten naisen tunteet.
Nainen herkästi ihastuu ja rakastuu kun on ihanan ja huomaavaisen miehen kanssa sillai ja alkaa suunnitella yhteistä tulevaisuutta. Mies vaan nai. Varsinkin tuonikäinen mies, joka haluaa vain elää ja mennä.
Älä lähde tulkitsemaan miehen käytöstä haluamaasi suuntaan vaan usko mitä se sanoo. Se ei halua seurustella kanssasi vaan sellaisen fuckbuddy suhteen. Miehen on helppo olla ihana ja mukava kun ei ole mitään sitoumuksia. Et varmaan ole hänen ainoa säätönsäkään. Plus jotkut naiset (esim minä) kokee erityistä vetoa mieheen joka on saavuttama ton, siis rakkauden osalta. Jos tämä sama mies olisi sanonut että haluaa seurustella niin se ei olisi puoliksikaan niin ihana ja mystinen. Äläkä jää odottamaan että mies yhtäkkiä ihastuu- et selvästikään ole hänen eka seksisuhde; jos mies olisi nähnyt sinussa potentiaalia muuhunkin hän ei olisi torpannut heti kättelyssä sitä mahdollisuutta. Jos et ole 15 v niin syy ei ole iässäsi vaan sinussa ei ole miehelle "sitä jotain", vaikka olet hänestä hyvää seksiseuraa ja muutenkin ihan kiva.
Nyt kyllä kirpas. Huoh miten luulenkaan aina liikoja. :( ap
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:06"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:02"]
[/quote]
[/quote] niinpä
Ei ole aviomiesmaterilaalia. Voit nauttia sen seurasta kunnes löydät kunnollisemman. Kunpikaan ei ole velvollinen olemaan vain yhden kanssa kun ette seurustele.
Voi ei, prikulleen sama tilanne täällä :(
Mistä johtuu että mies tietää heti kättelyssä ettei halua kuin seksiä?
Ole varovainen. Itsellä vähän samantyyppinen juttu pari kuukautta sitten. Mies oli juuri tuollainen hellä ja kohteli tosi hyvin, erilainen kuin kukaan muu. Ihastuin aivan täysillä. Nyt koko kesä mennyt ikävöidessä, sydän ruvella. Noh, aika parantaa haavat kai....
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:03"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 16:47"]
Onko ihan oikeasti noin? Olen jo neljääkymppiä lähestyvä nainen, jolla ollut teinivuosista asti sama mies. Nyt alkaa tuntua klassiselta ollaan kasvettu erilleen-tilanteelta ja pohdin, onko enää mahdollista löytää ketään uutta joskus tulevaisuudessa. Onko pillu oikeasti ainoa asia, johon miehet naista kaipaavat? Eivät kumppaniksi eikä yhteisen tulevaisuuden viettoon?
[/quote]
Ei ole noin. Jotkut miehet haluavat parisuhteen. Heille ei riitä pelkkä pillun saaminen. Älä usko sitä potaskaa mitä tässä ketjussa on.
[/quote]
Miehet haluavat parisuhteen, jossa nainen tekee kotitöitä ja jaksaa miehen kitinöitä.
Kuulostaa inhottavankin tutulta tämän ketjun kokemukset.. Mies on hellä ja ihana ja sanoo tykkäävänsä ja haluavansa olla mun kanssa, kunnes selviääkin 5 kuukauden jälkeen, että seksin perässä se vain oli. Ei kestänyt sitä kun itse siinä vaiheessa uskalsin tunnustaa tunteeni. Aina vetosi työkiireisiin kun ei ehditty näkemään, ja aina puhui, että kyllä työkiireet tulee kohta helpottamaan mutta ikinä ei niin käynyt. Kun olin tunnustanut tunteeni ja kysyin mitä mies haluaa niin halusikin olla vain kaveri. Ai miten niin miehet sikoja?
En luota enää yhteenkään mieheen. Parempi olla yksin.
Suosittelen kokeilemaan ulkomaalaista koulutettua miestä. Perhe-elämä ja vakiintuminen on monille ulkkiksille elämän ykkösasia, puoliso on paras kaveri jota myös kunnioitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen kokeilemaan ulkomaalaista koulutettua miestä. Perhe-elämä ja vakiintuminen on monille ulkkiksille elämän ykkösasia, puoliso on paras kaveri jota myös kunnioitetaan.
Kannattaa kokeilla. Ihanaa perhe-elämää, hoidat kodin sekä lapset ja pääset vielä elättämään perheen mikäli satut töissä olemaan. Ja tosiaan sitä puolisoa pitää kunnioittaa tai muuten...
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 16:12"]
Voi ei, prikulleen sama tilanne täällä :( Mistä johtuu että mies tietää heti kättelyssä ettei halua kuin seksiä?
Miehet nyt pääasiassa haluavat vain seksiä :) Pillu alati mielessä. Luuletko, että nykyään mies etsii potentiaalista vaimoa ja haluaa lisääntyä, päästä johonkin vankilaan ja perhehelvettiin Puuhamaavierailuineen :D
Enemmistö miehistä haluaa lapsia. Vankilaan tai perhehelvettiin ei kukaan järkevä halua, jos tuntuu että sellainen on odotettavissa pitää vaihtaa paria. Kannattaa miettiä kenen kanssa lisääntyy on sitten nainen tai mies. Lasten hankinnasta kannattaa keskustella ja päättää yhdessä, jos vain toinen tekee päätökset niin silloin ainakin toinen elää jo "perhehelvetissä".
Varattu?