Taas karsea kusetus K kauppiaalta
Ostin alkoholittoman IPA oluen, joka maistuu ihan järven pohjalevälle ja katoin tölkin pohjaa: on mennyt vanhaksi tammikuussa! Tästä kaupasta ennenkin saanut vanhentunutta tuotetta, lukuisia kasviksia ja Oltermannin ainakin. On vielä korkeat hinnat kun on keskustassa!
Kommentit (10)
Prismassa taas ruma 60+ myyjätär kouri perseestä ja ehdotteli panoja takahuoneessa kun kysyin missä heillä on sahramia
Kaikkien tuotteiden päiväys pitäis vissiin aina tarkistaa 🙄
Minkälainen ihminen ostaa alkoholitonta olutta!?
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, jolla on rahaa YHTEEN kaljaan ja joka ei halua loppuiltaa miettiä mitä sitä tekis kun ei oo kännissä eikä selvin päin
Kannattaa soittaa itse kauppiaalle ja ilmoittaa tilanteesta.
Itse soitin lähi K-kauppiaalleni, kun liikkeessä oli joku leipärasva tarjouksessa ja samaan laariin tarjoustuotteiden kanssa oli laitettu saman merkin rasioita, jotka eivät olleetkaan alennuksessa. Kassalla selvisi, että nämä tietyt rasiat eivät kuuluneetkaan tarjoukseen. Laarin vieressä olleessa suuressa mainoskyltissä ei asiasta tietenkään mitään mainittu.
Soitin kauppiaalle ja kerroin, että tuollainen asiakkaiden sumuttaminen ottaa päähän. Hän olisi ollut valmis hyvittämään minulle kalliimman tuotteen ja alennustuotteen välisen erotuksen, mutta ilmoitin jo jättäneeni kusetustuotteet kassalle. Lupasi kuitenkin siirtää tarjoukseen kuulumattomat tuotteet normihyllyyn ja näin oli tehnyt, kun parin päivän päästä taas kaupassa kävin.
Onko liian vaikeaa ja liikaa vaadittu, että ihan itse tarkistaa valitsemiensa tuotteiden päivämäärät? Vanhentuneita ei ole pakko ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Sairas, sairas ihminen.
Voi mitä lasten mölötystä taas tämäkin ketju..
Niin. Kaikkea löytyy. Löysin viimeksi toisesta k:sta kuolleen kärpäsen alahyllyltä kaakaoiden joukosta Tampereella. Toinen k oli positiivisempi, oli lempisuklaamuna.