Mies 29v + 1v miettii; loppukesä ahdistaa
On ollut vähän tämmöinen odottamisen ja jännittämisen kesä. Jonkun ajan päästä kaveri tulee Suomeen ja sitä pitäisi jaksaa viikko omissa nurkissa. Ei tullut mieleen keksiä mitään syytä, miksi se ei jonkun menon takia kävisi ja hän sitten ilmeisesti osti kaikki liputkin etukäteen. Olen tuntenut hänet netin kautta seitsemän vuotta, mutta ei olla ikinä tavattu ja avopuolisokin, jota en tunne ollenkaan, on tulossa mukaan. Pelkään että tuon kokemuksen koettelevuus myös lopettaa ystävyyden tai tapahtuu jotakin muuta kamalaa ja joudun häätämään heidät jollakin verukkeella pois tms.
En tiedä miten hän kuvittelee meidän jaksavan yhdessä niin pitkään ja muutenkin mietityttää se, että olemme aika erilaisia ihmisiä, mutta jostakin syystä silti toistemme parhaat kaverit. Joskus minusta vain tuntuu kuin kaverini pitäisi minua jotenkin itsestäänselvyytenä eikä ole aina vastannut kaikkiin maileihini haluamallani tavalla, joka on herättänyt epäilyksiä siitä, josko näemme maailman jotenkin toisin kaikesta huolimatta.
Kun minulla oli treffit, kerkesin kertoa niistä kaverillekin ja elätellä jo toiveita siitä, että voisimme hengailla ikään kuin pariskuntina tai edes siten, että minullakin olisi yksi ihminen lisää esiteltäväksi. Treffit vain jäivät siihen yhteen kertaan ja esim.festareiltakaan ei seuraa löytynyt. Yksinäisyys on ollut käsinkosketeltavaa viime päivinä ja jää aika vähän aikaa toipua tuosta sosiaalisesta selviytymistaistelusta ennen kuin pitäisi taas jaksaa käydä kouluakin ynnä muuta sellaista.
-Mies 29v + 1v-
Kommentit (78)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 09:02"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 01:10"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 01:07"] Koska sinussa on miestä ruveta kolmekymppiseksi? [/quote]Osaat kai laskea 29 + 1. En minä mitään huijaa. -Mies 29v + 1v- [/quote] Voi ei, luulin, että sä olet 29 v. Ja sulla on 1-vuotias lapsi. Se olisi söpöä. Terv. Nainen 37v + 1v-
[/quote]
söpöä, mutta tää mies vihaa ja inhoaa äiti-ihmisiä, joten turhaan sä sille makeilet. Tää mies tykkää 16-vuotiaista.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:13"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:06"]
"Joskus minusta vain tuntuu kuin kaverini pitäisi minua jotenkin itsestäänselvyytenä eikä ole aina vastannut kaikkiin maileihini haluamallani tavalla, joka on herättänyt epäilyksiä siitä, josko näemme maailman jotenkin toisin kaikesta huolimatta." No saattaisiko johtua siitä että se on toinen ihminen eikä mikään automaattisesti oikeat asiat sanova miellytysautomaatti? Tuossa tulee esille suurin ongelmasi; et tajua että muut ihmiset ovat sinusta erillisiä. Olen matkustellut nettikaverien luona ympäri maailmaa mutta jos sattuisin mies 29v+1v:n kaltaisen tyypin luokse karkaisin viimeistään ensimmäisenä yönä ja tulisin suorinta reittiä takaisin Suomeen.
[/quote]Se sana on "erilaisia" ei "erillisiä" ja sinä et tiedä yhtään mihin minä viittasin, joten ei kannattaisi hosua. On noloa käyttää omaa tietämättömyyttään keinona pöräytellä vahingoniloisia muka-totuuksia asioista, joista sinulla ei ole kunnon tietoa. Merkityksellistä vertaistuen kannalta on vain se, että lukija tulee tietoiseksi siitä tunteesta, mikä kirjoittajalla on ja voi ehkä samaistua siihen.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Missä kohtaa tuossa tekstissä puhutaan erillisestä?
Tosin ihmiset ovat erillisiä olentoja. Toki myös erilaisia. Joten nenäkäs korjailusi ei nyt onnistunut siltäkään osin.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:13"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:06"]
"Joskus minusta vain tuntuu kuin kaverini pitäisi minua jotenkin itsestäänselvyytenä eikä ole aina vastannut kaikkiin maileihini haluamallani tavalla, joka on herättänyt epäilyksiä siitä, josko näemme maailman jotenkin toisin kaikesta huolimatta." No saattaisiko johtua siitä että se on toinen ihminen eikä mikään automaattisesti oikeat asiat sanova miellytysautomaatti? Tuossa tulee esille suurin ongelmasi; et tajua että muut ihmiset ovat sinusta erillisiä. Olen matkustellut nettikaverien luona ympäri maailmaa mutta jos sattuisin mies 29v+1v:n kaltaisen tyypin luokse karkaisin viimeistään ensimmäisenä yönä ja tulisin suorinta reittiä takaisin Suomeen.
[/quote]Se sana on "erilaisia" ei "erillisiä" ja sinä et tiedä yhtään mihin minä viittasin, joten ei kannattaisi hosua. On noloa käyttää omaa tietämättömyyttään keinona pöräytellä vahingoniloisia muka-totuuksia asioista, joista sinulla ei ole kunnon tietoa. Merkityksellistä vertaistuen kannalta on vain se, että lukija tulee tietoiseksi siitä tunteesta, mikä kirjoittajalla on ja voi ehkä samaistua siihen.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Missä kohtaa tuossa tekstissä puhutaan erillisestä?
Tosin ihmiset ovat erillisiä olentoja. Toki myös erilaisia. Joten nenäkäs korjailusi ei nyt onnistunut siltäkään osin.
[/quote]
Kyllähän tuossa mainitaan sana erillisiä, ja tottahan se on. Ei tuo mies 29v + ikäkriisi 1v tajua että kaikki ihmiset eivät vastaa hänen hulluja kriteerejään, se tulee ilmi jos on vähänkään lukenut hänen kirjoittamiaan viestejä.
Mies 29+1v. Miksi et rekisteröi käyttäjänimeä? Aina allekirjoitat, mutta mistä me tiedetään oletko oikea mies 29?!
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 12:38"]Pelottava ajatus että mies 29+1 olis mode. Toisaalta se selittäisi aika paljon.
[/quote]
:DD
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:44"]
Mies 29+1v. Miksi et rekisteröi käyttäjänimeä? Aina allekirjoitat, mutta mistä me tiedetään oletko oikea mies 29?!
[/quote]
On sillä rekisteröity nimimerkki, mutta ei yleensä käytä sitä.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 01:21"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 01:17"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 01:15"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 01:04"]
Jostakin syystä kuuntelen Sannin 2080-biisiä tässä samalla.
-Mies 29v + 1v-
En ehkä osaa sulle puhua, jos annettas asian olla,
mua ei nappaa sun jutut, ei nyt, eikä 2080-luvulla.
[/quote]
[/quote]No ainakin minulla on juttuja. Joillakin on vain puskasta lauottuja törkeyksiä. Jos ei ole mitään mielekästä sanottavaa, voi olla hiljaa.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Mikset sitten hitto soikoon ole hiljaa?
[/quote] mikset ite ole?onko pakko lukea jos ei kiinnosta vitun tyhmä huoraaaa.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 09:03"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 01:17"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 01:15"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 01:04"]
Jostakin syystä kuuntelen Sannin 2080-biisiä tässä samalla.
-Mies 29v + 1v-
En ehkä osaa sulle puhua, jos annettas asian olla,
mua ei nappaa sun jutut, ei nyt, eikä 2080-luvulla.
[/quote]
[/quote]No ainakin minulla on juttuja. Joillakin on vain puskasta lauottuja törkeyksiä. Jos ei ole mitään mielekästä sanottavaa, voi olla hiljaa.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Niinpä! Joten voitko olla hiljaa. Erkkiäkin kiinnostaa sun juttus. Mahtaa olla tylsä elämä kun ton ikänen jätkä roikkuu av:lla 24/7 päivittelemässä.
[/quote] minkä ikänsä ite olet?onko tääl joku ikäraja?ja kyl tää palsta on miehillekin.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 10:09"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 09:10"]
Näköjään tää on niin tärkeä ketju tärkeistä aiheista että mode katsoi tarpeelliseksi kiinnittää tän listan yläpäähän :)
Tai sitten modet esiintyy mies-29 + 1 - 2/2 + 3 - 2*(2-1)^22 nimimerkilä?
[/quote]
Nii mitä sitten?
[/quote]
Siinäpä sinulle miettimistä kauniin kesäpäivän ratoksi.
Miksi tämä on kiinnitetty?
Ongelma taitaa olla, että olet ihastunut kaveriisi. Olet mustasukkainen tämän tyttikselle. Tätä myös taisit tarkoittaa sillä ettei kaveri ole vastannut toivotulla tavalla, eikö? Itse ollut vähän vastaavassa tilanteessa ja kyllä se oli melko sydäntäsärkevä viikko. Toinen on niin ihana muttei silti voi häntä saada. Minkä maalaisia ovat? Mun kaveri oli saksalainen ja kertoi odottavansa että "isäntä" keksii ohjelmaa vieraalle. Kannattaa puhua ne asiat myös läpi ennen vierailua, että mitä he odottavat sinulta ja mitä sinä toivot heiltä.
Ei ne siellä sun nurkissa varmaan koko ajan ole. Menee menojaan. Ja on välillä sun kanssa. Kerro säännöt. Jos sulla on tarve olla yksin tai lukea... kerro ne jo etukäteen.
ja voithan sanoa sinä alussa, että vähän epäilyttää. Ja jos sä et niitä halua, niin et.
toisaalta sä saat ehkä siinä kaks kaveria. Ei sun bestiksiksi tarvi ruveta. Pidät oma etäisyyden. Sellaisen mikä on susta hyvä. Avainta ei tarvi luovuttaa. Sovit milloin voivat tullla esim. koulupäivän jälkeen. Kyllä ne keksisi tekemistä..ovat aikuisia. Ei sun tarvi liikaa huolehtia. Ota rennosti.
No mutta jos kerran olet yksinäinen, niin nautit vaan niitten seurasta etkä stressaa. Ei oo vaikeeta.
No sano vaikka, että äiti on sairastunut ja pakko on lähteä toiselle puolelle Suomea just silloin. Miksi hemmetissä suostuit ottamaan ihmisen, jota et oo ikinä nähnyt viikoksi sun luo asumaan? Laita ne hotelliin.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:30"]No sano vaikka, että äiti on sairastunut ja pakko on lähteä toiselle puolelle Suomea just silloin. Miksi hemmetissä suostuit ottamaan ihmisen, jota et oo ikinä nähnyt viikoksi sun luo asumaan? Laita ne hotelliin.
[/quote]
Jätkä just kertoi että "yksinäisyys on käsinkosketeltavaa".
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:08"]
Ei ne siellä sun nurkissa varmaan koko ajan ole. Menee menojaan. Ja on välillä sun kanssa. Kerro säännöt. Jos sulla on tarve olla yksin tai lukea... kerro ne jo etukäteen.
ja voithan sanoa sinä alussa, että vähän epäilyttää. Ja jos sä et niitä halua, niin et.
toisaalta sä saat ehkä siinä kaks kaveria. Ei sun bestiksiksi tarvi ruveta. Pidät oma etäisyyden. Sellaisen mikä on susta hyvä. Avainta ei tarvi luovuttaa. Sovit milloin voivat tullla esim. koulupäivän jälkeen. Kyllä ne keksisi tekemistä..ovat aikuisia. Ei sun tarvi liikaa huolehtia. Ota rennosti.
[/quote]Minä en kyllä nettituttuja majoittaisi.
Nainen 29v + 21v
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:31"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:30"]No sano vaikka, että äiti on sairastunut ja pakko on lähteä toiselle puolelle Suomea just silloin. Miksi hemmetissä suostuit ottamaan ihmisen, jota et oo ikinä nähnyt viikoksi sun luo asumaan? Laita ne hotelliin. [/quote] Jätkä just kertoi että "yksinäisyys on käsinkosketeltavaa".
[/quote]
Kertoi myös, ettei halua vieraita koko viikoksi. Nettitutuissa on riskinsä
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:32"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:08"]
[/quote]Minä en kyllä nettituttuja majoittaisi.
Nainen 29v + 21v
[/quote]
No ei ne sen kummempia ole kuin tuntemattomat miehet joita mammat kotiin rajaa yhden illan panoiksi. Tai jotkut Tinderissä tavatut...
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:13"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:06"]
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Ehei, tarkoitin sanaa erillisiä, en erilaisia. Kyllä minä tiedän mitä kirjoitan. Et tajua että muut ihmiset eivät ole täällä sinua varten ja että he voisivat mitenkään poiketa omista harhakuvitelmistasi.