Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 29v + 1v miettii; loppukesä ahdistaa

Vierailija
26.07.2015 |

On ollut vähän tämmöinen odottamisen ja jännittämisen kesä. Jonkun ajan päästä kaveri tulee Suomeen ja sitä pitäisi jaksaa viikko omissa nurkissa. Ei tullut mieleen keksiä mitään syytä, miksi se ei jonkun menon takia kävisi ja hän sitten ilmeisesti osti kaikki liputkin etukäteen. Olen tuntenut hänet netin kautta seitsemän vuotta, mutta ei olla ikinä tavattu ja avopuolisokin, jota en tunne ollenkaan, on tulossa mukaan. Pelkään että tuon kokemuksen koettelevuus myös lopettaa ystävyyden tai tapahtuu jotakin muuta kamalaa ja joudun häätämään heidät jollakin verukkeella pois tms. 

En tiedä miten hän kuvittelee meidän jaksavan yhdessä niin pitkään ja muutenkin mietityttää se, että olemme aika erilaisia ihmisiä, mutta jostakin syystä silti toistemme parhaat kaverit. Joskus minusta vain tuntuu kuin kaverini pitäisi minua jotenkin itsestäänselvyytenä eikä ole aina vastannut kaikkiin maileihini haluamallani tavalla, joka on herättänyt epäilyksiä siitä, josko näemme maailman jotenkin toisin kaikesta huolimatta. 

Kun minulla oli treffit, kerkesin kertoa niistä kaverillekin ja elätellä jo toiveita siitä, että voisimme hengailla ikään kuin pariskuntina tai edes siten, että minullakin olisi yksi ihminen lisää esiteltäväksi. Treffit vain jäivät siihen yhteen kertaan ja esim.festareiltakaan ei seuraa löytynyt. Yksinäisyys on ollut käsinkosketeltavaa viime päivinä ja jää aika vähän aikaa toipua tuosta sosiaalisesta selviytymistaistelusta ennen kuin pitäisi taas jaksaa käydä kouluakin ynnä muuta sellaista.

-Mies 29v + 1v-

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.

Vierailija
2/78 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 00:55"]On ollut vähän tämmöinen odottamisen ja jännittämisen kesä. Jonkun ajan päästä kaveri tulee Suomeen ja sitä pitäisi jaksaa viikko omissa nurkissa. Ei tullut mieleen keksiä mitään syytä, miksi se ei jonkun menon takia kävisi ja hän sitten ilmeisesti osti kaikki liputkin etukäteen. Olen tuntenut hänet netin kautta seitsemän vuotta, mutta ei olla ikinä tavattu ja avopuolisokin, jota en tunne ollenkaan, on tulossa mukaan. Pelkään että tuon kokemuksen koettelevuus myös lopettaa ystävyyden tai tapahtuu jotakin muuta kamalaa ja joudun häätämään heidät jollakin verukkeella pois tms. 

En tiedä miten hän kuvittelee meidän jaksavan yhdessä niin pitkään ja muutenkin mietityttää se, että olemme aika erilaisia ihmisiä, mutta jostakin syystä silti toistemme parhaat kaverit. Joskus minusta vain tuntuu kuin kaverini pitäisi minua jotenkin itsestäänselvyytenä eikä ole aina vastannut kaikkiin maileihini haluamallani tavalla, joka on herättänyt epäilyksiä siitä, josko näemme maailman jotenkin toisin kaikesta huolimatta. 

Kun minulla oli treffit, kerkesin kertoa niistä kaverillekin ja elätellä jo toiveita siitä, että voisimme hengailla ikään kuin pariskuntina tai edes siten, että minullakin olisi yksi ihminen lisää esiteltäväksi. Treffit vain jäivät siihen yhteen kertaan ja esim.festareiltakaan ei seuraa löytynyt. Yksinäisyys on ollut käsinkosketeltavaa viime päivinä ja jää aika vähän aikaa toipua tuosta sosiaalisesta selviytymistaistelusta ennen kuin pitäisi taas jaksaa käydä kouluakin ynnä muuta sellaista.

-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Sokka irti! Esittelet paikkoja ja pidätte hauskaa. Ties vaikka matkaan sattuis se oikeakin. Olisit ehkä vapaantuneempi itsekin.

Vierailija
4/78 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 00:56"]Hohhoijaa.
[/quote]
Juu. Todella mielenkiintoista. NOT.

Vierailija
5/78 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vieraita tarvi koko ajan viihdyttää.Meillä oli viikon kaksi italialaista ja aluksi oli paineita nähtävyyksistä mutta sitten he halusivat mennä omin päin.Ehdota vaikka jotain kivaa paikkaa mihin voisivat mennä.

Vierailija
6/78 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostakin syystä kuuntelen Sannin 2080-biisiä tässä samalla.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
7/78 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En helvetti ottaisi kotiini loisimaan jotain nettituttuja joita en edes tunne. Nehän voi vaikka varastaa sieltä tavaraa yms. Pitäisi kyllä olla ainakin tavannut livenä aikaisemmin.

Vierailija
8/78 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 00:58"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 00:55"]On ollut vähän tämmöinen odottamisen ja jännittämisen kesä. Jonkun ajan päästä kaveri tulee Suomeen ja sitä pitäisi jaksaa viikko omissa nurkissa. Ei tullut mieleen keksiä mitään syytä, miksi se ei jonkun menon takia kävisi ja hän sitten ilmeisesti osti kaikki liputkin etukäteen. Olen tuntenut hänet netin kautta seitsemän vuotta, mutta ei olla ikinä tavattu ja avopuolisokin, jota en tunne ollenkaan, on tulossa mukaan. Pelkään että tuon kokemuksen koettelevuus myös lopettaa ystävyyden tai tapahtuu jotakin muuta kamalaa ja joudun häätämään heidät jollakin verukkeella pois tms.  En tiedä miten hän kuvittelee meidän jaksavan yhdessä niin pitkään ja muutenkin mietityttää se, että olemme aika erilaisia ihmisiä, mutta jostakin syystä silti toistemme parhaat kaverit. Joskus minusta vain tuntuu kuin kaverini pitäisi minua jotenkin itsestäänselvyytenä eikä ole aina vastannut kaikkiin maileihini haluamallani tavalla, joka on herättänyt epäilyksiä siitä, josko näemme maailman jotenkin toisin kaikesta huolimatta.  Kun minulla oli treffit, kerkesin kertoa niistä kaverillekin ja elätellä jo toiveita siitä, että voisimme hengailla ikään kuin pariskuntina tai edes siten, että minullakin olisi yksi ihminen lisää esiteltäväksi. Treffit vain jäivät siihen yhteen kertaan ja esim.festareiltakaan ei seuraa löytynyt. Yksinäisyys on ollut käsinkosketeltavaa viime päivinä ja jää aika vähän aikaa toipua tuosta sosiaalisesta selviytymistaistelusta ennen kuin pitäisi taas jaksaa käydä kouluakin ynnä muuta sellaista.   -Mies 29v + 1v- [/quote] Sokka irti! Esittelet paikkoja ja pidätte hauskaa. Ties vaikka matkaan sattuis se oikeakin. Olisit ehkä vapaantuneempi itsekin.

[/quote]Kiitos tsempistä. Arvostan sitä paljon.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
9/78 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sinussa on miestä ruveta kolmekymppiseksi?

Vierailija
10/78 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 01:07"]

Koska sinussa on miestä ruveta kolmekymppiseksi?

[/quote]Osaat kai laskea 29 + 1. En minä mitään huijaa. 

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
11/78 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 01:05"]En helvetti ottaisi kotiini loisimaan jotain nettituttuja joita en edes tunne. Nehän voi vaikka varastaa sieltä tavaraa yms. Pitäisi kyllä olla ainakin tavannut livenä aikaisemmin.
[/quote]

Samaa mieltä.

"Vieraat ja tuore kala pilaantuvat kolmessa päivässä", sanoo eräs tuttuni. Tämän vuoksi tiedän itse vieraillessani ja muita majoittaesaani, että onnistunut vierailu kestää enintään kolme päivää.

Vierailija
12/78 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että sää oot mussukka..

Vierailija
13/78 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 01:04"]

-Mies 29v + 1v-

En ehkä osaa sulle puhua, jos annettas asian olla,

mua ei nappaa sun jutut, ei nyt, eikä 2080-luvulla.

[/quote]

Vierailija
14/78 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 jatkaa: luin aloituksen huonosti. Tuntemattomia nettituttuja en majoittaisi. Mikseivät nämä vieraat hanki majoitusta muualta ja ehdota tapaamista vaikka jossain kahvilassa?

Vierailija
15/78 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin se menee. Vietätte hemmetin hauskaa aikaa! Äläkä sorru noihin suomalaisen miehen nolouksiin, mutku juttuihin.

Ole oma rento ittes, nauti ystäväsi ja tyttiksen seurasta. Eihän parisuhteet ole kilpailu. Sulla on hyviä ajatuksia ja juttuja. :)

Rouva 43v

Vierailija
16/78 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi mitä vittua oli kyllä mullakin ensimmäinen toteamus. Vaikutat melko oudolta.

Vierailija
17/78 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 01:15"]

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

[/quote]No ainakin minulla on juttuja. Joillakin on vain puskasta lauottuja törkeyksiä. Jos ei ole mitään mielekästä sanottavaa, voi olla hiljaa. 

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
18/78 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 01:17"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 01:15"]

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

[/quote]No ainakin minulla on juttuja. Joillakin on vain puskasta lauottuja törkeyksiä. Jos ei ole mitään mielekästä sanottavaa, voi olla hiljaa. 

-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Mikset sitten hitto soikoon ole hiljaa?

Vierailija
19/78 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis tuntenut miehen seitsemän vuotta ja nainen on ollut kuvioissa pari vuotta tyttöystävänä. Miehellä on myös lapsi toiselle naiselle. Olemme vaihtaneet lukuisia valokuvia ja yrittäneet aina jutella reaaliaikaisesti mesessä tai skypessä erityisesti synttäreillä ja uutena vuotena. Puhelimessa olimme yli tunnin minun synttäreillläni. Osasyy tuloon on myös se, että miehen uusi naisystävä haluaa nähdä pohjoismaita. He viettävät ensin pari päivää Helsingissä. Sähköposteissa olen kertonut hyvin tarkkaan olosuhteista ja mitä odotan heiltä vieraina eli esim.ruokamaksuihin en aio osallistua. 

Syy minun luona majailuun on hotellien sun muiden kalleus ja hankaluus, joka olisi tehnyt matkasta paljon kalliimman. 

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
20/78 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Oma valintasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi