Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 29v + 1v miettii; loppukesä ahdistaa

Vierailija
26.07.2015 |

On ollut vähän tämmöinen odottamisen ja jännittämisen kesä. Jonkun ajan päästä kaveri tulee Suomeen ja sitä pitäisi jaksaa viikko omissa nurkissa. Ei tullut mieleen keksiä mitään syytä, miksi se ei jonkun menon takia kävisi ja hän sitten ilmeisesti osti kaikki liputkin etukäteen. Olen tuntenut hänet netin kautta seitsemän vuotta, mutta ei olla ikinä tavattu ja avopuolisokin, jota en tunne ollenkaan, on tulossa mukaan. Pelkään että tuon kokemuksen koettelevuus myös lopettaa ystävyyden tai tapahtuu jotakin muuta kamalaa ja joudun häätämään heidät jollakin verukkeella pois tms. 

En tiedä miten hän kuvittelee meidän jaksavan yhdessä niin pitkään ja muutenkin mietityttää se, että olemme aika erilaisia ihmisiä, mutta jostakin syystä silti toistemme parhaat kaverit. Joskus minusta vain tuntuu kuin kaverini pitäisi minua jotenkin itsestäänselvyytenä eikä ole aina vastannut kaikkiin maileihini haluamallani tavalla, joka on herättänyt epäilyksiä siitä, josko näemme maailman jotenkin toisin kaikesta huolimatta. 

Kun minulla oli treffit, kerkesin kertoa niistä kaverillekin ja elätellä jo toiveita siitä, että voisimme hengailla ikään kuin pariskuntina tai edes siten, että minullakin olisi yksi ihminen lisää esiteltäväksi. Treffit vain jäivät siihen yhteen kertaan ja esim.festareiltakaan ei seuraa löytynyt. Yksinäisyys on ollut käsinkosketeltavaa viime päivinä ja jää aika vähän aikaa toipua tuosta sosiaalisesta selviytymistaistelusta ennen kuin pitäisi taas jaksaa käydä kouluakin ynnä muuta sellaista.

-Mies 29v + 1v-

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIES 29V+1V RAKASTAN SUA OIKEEESTI <3

Vierailija
22/78 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 01:21"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 01:17"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 01:15"] [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 01:04"] Jostakin syystä kuuntelen Sannin 2080-biisiä tässä samalla.   -Mies 29v + 1v-   En ehkä osaa sulle puhua, jos annettas asian olla, mua ei nappaa sun jutut, ei nyt, eikä 2080-luvulla. [/quote] [/quote]No ainakin minulla on juttuja. Joillakin on vain puskasta lauottuja törkeyksiä. Jos ei ole mitään mielekästä sanottavaa, voi olla hiljaa.    -Mies 29v + 1v- [/quote] Mikset sitten hitto soikoon ole hiljaa?

[/quote]Koska minun kirjoitukseni tuottavat iloa monille ihmisille. http://www.vauva.fi/keskustelu/4535399/ketju/haaste_yrita_saada_minut_itkemaan

-Mies 29v + 1v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 01:31"]

[/quote]Olisi ihanaa olla rakastettu. Mikään ei ole yhtä tärkeää. Irrationaalinen, epätoivoinen ja muutenkin vaikea ja ripustautuva rakkaus olisi kai ainoa asia, mikä voisi sulattaa sydämeni vielä. Kaikki muu elämässä näyttää niin harmaalta ja nähdyltä. 

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
24/78 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis ehkä hieman jännittää?!
En ihmettelis...

Laita taulu seinällesi:
Kaikki vieraat tuovat iloa:
Jotkut tulemalla, toiset lähtemällä.

Ja relaa...ps. Jos siis ovat pariskunta, haluavat ehkä kulkea ihan keskenään...tyyliin soffasurfausta, tuskin heitä niin paljon ehtii nähdä, että vaivaksi asti on. Viikko on lyhyt aika, jos ei ihan kylki kyljessä joudu olemaan koko aikaa...

Vierailija
25/78 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vieraat ilolla vastaan ilman suurempia ennakko-odotuksia, hyvin se menee! :)

N20v + 1v

Vierailija
26/78 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika kun on taas joillain pipo kireänä. (27 ilmoitettu asiattomaksi.)

Vierailija
27/78 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tldr mutta yleisneuvona suosittelisin mies-30 hepulle että unohtaa roikkumisen palstoilla ja hankkii elämän. Ihan oikeiden ihmisten seurassa.

Vierailija
28/78 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 01:10"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 01:07"]

Koska sinussa on miestä ruveta kolmekymppiseksi?

[/quote]Osaat kai laskea 29 + 1. En minä mitään huijaa. 

-Mies 29v + 1v-
[/quote]

Voi ei, luulin, että sä olet 29 v. Ja sulla on 1-vuotias lapsi. Se olisi söpöä. Terv. Nainen 37v + 1v-

Vierailija
29/78 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sua loppukesä ahdistaa jos vieraat on viikon?

Vierailija
30/78 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 01:17"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 01:15"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 01:04"]

Jostakin syystä kuuntelen Sannin 2080-biisiä tässä samalla.

-Mies 29v + 1v-

En ehkä osaa sulle puhua, jos annettas asian olla,

mua ei nappaa sun jutut, ei nyt, eikä 2080-luvulla.

[/quote]

[/quote]No ainakin minulla on juttuja. Joillakin on vain puskasta lauottuja törkeyksiä. Jos ei ole mitään mielekästä sanottavaa, voi olla hiljaa. 

-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Niinpä! Joten voitko olla hiljaa. Erkkiäkin kiinnostaa sun juttus. Mahtaa olla tylsä elämä kun ton ikänen jätkä roikkuu av:lla 24/7 päivittelemässä.

Vierailija
31/78 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään tää on niin tärkeä ketju tärkeistä aiheista että mode katsoi tarpeelliseksi kiinnittää tän listan yläpäähän :)

Tai sitten modet esiintyy mies-29 + 1 - 2/2 + 3 - 2*(2-1)^22 nimimerkilä?

Vierailija
32/78 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo mitään outoa ole. Ennen oli kirjekavereita, joita tavattiin. Ei ollut nettiä siis. Suosikin palstalta löytyi ilmoituksia, joihin vastattiin. Minullakin oli yksi Kristina kylässä ehkä 18-vuotiaana. En kyllä mitään ruokarahaa häneltä ottanut. Lapsuudenkodissa asuin viimeistä vuotta. Oikein hyvin meni. Hän yöpyi meillä rahasyistä ja toisaalta tuskin yksin olisi uskaltautunut vieraaseen maahan tutustua. Jos te olette 7 vuotta tunteneet, hyvin se menee!

Vierailija
33/78 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 09:02"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 01:10"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 01:07"]

Koska sinussa on miestä ruveta kolmekymppiseksi?

[/quote]Osaat kai laskea 29 + 1. En minä mitään huijaa. 

-Mies 29v + 1v-
[/quote]

Voi ei, luulin, että sä olet 29 v. Ja sulla on 1-vuotias lapsi. Se olisi söpöä. Terv. Nainen 37v + 1v-
[/quote]

Eikö hän olekaan yh-iskä? Tarkoitan, että eihän se mitään muuta, mutta kun palstoilla olen lukenut tuon nimimerkin juttuja, olen ajatellut, että onhan täällä tuo yh-iskäkin, jolla vuoden ikäinen muksu.

Vierailija
34/78 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 01:34"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 01:31"]

[/quote]Olisi ihanaa olla rakastettu. Mikään ei ole yhtä tärkeää. Irrationaalinen, epätoivoinen ja muutenkin vaikea ja ripustautuva rakkaus olisi kai ainoa asia, mikä voisi sulattaa sydämeni vielä. Kaikki muu elämässä näyttää niin harmaalta ja nähdyltä. 

-Mies 29v + 1v-
[/quote]

Sinä et ole nähnyt vilaustakaan oikeasta rakkaudesta ja kaipaat irrationaalista, ripustautuvaa läheisriippuvuutta. Hoidata hei pääsi kuntoon.

Vierailija
35/78 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista kirjoittaa miten pärjäsit, kun vierailu on ohi, tai jopa sen aikana. Kiinnostaa aidosti.
Ps. Suuri osa av-mammoista ottanut vähättelevän kannan aiheeseen, vain siksi koska kyseessä mies. Naista kyllä jaksettaisiin paapoa ja valistaa. Ja oikeesti nro 27 -tutkituta pääsi...

Vierailija
36/78 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan kuvitella tilanteesi, kun itelläkin ollut samanlaista sosiaalista estoisuutta. Kaikki uudet ihmiset pelottaa ja heihin tutustuminen luo hirveet paineet. Siulla tuntus myös olevan tietynlaiset ennakkoasetelmat, et miten tilanteiden pitäs edetä ja ihmisten käyttäytyä. Sit petyt kovin, jos niin ei tapahdukaan ja kuvittelet, et asiat meni ihan pieleen. Ihan tuttuja tunteita ja tilanteita miulle. Itsellä ongelmataiheutu lapsuudesta, jolloin miulle oli kehittyny trauma. Nyt nään terapian jälkeen elämää uusin silmin. Hyväksy itsesi ja hyväksy toiset ihmiset ja niiden erilaisuus. :)

M39

Vierailija
37/78 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan noi ulkomaalaiset tiedä, kuinka häiriintyneen tyypin luo ne on menossa. Ne vaikuttaa tähän luuseriin verrattuna kuitenkin elävän nrmaalia elämää. Toivottavasti ne ei kuvittele, että kaikki suomalaiset on tollasia. 

Ja netissä tavattu ulkomaalainen, jota ei ole koskaan tavannut, on "paras ystävä"? Joopa joo. 

Vierailija
38/78 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 09:03"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 01:17"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 01:15"] [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 01:04"] Jostakin syystä kuuntelen Sannin 2080-biisiä tässä samalla.   -Mies 29v + 1v-   En ehkä osaa sulle puhua, jos annettas asian olla, mua ei nappaa sun jutut, ei nyt, eikä 2080-luvulla. [/quote] [/quote]No ainakin minulla on juttuja. Joillakin on vain puskasta lauottuja törkeyksiä. Jos ei ole mitään mielekästä sanottavaa, voi olla hiljaa.    -Mies 29v + 1v- [/quote] Niinpä! Joten voitko olla hiljaa. Erkkiäkin kiinnostaa sun juttus. Mahtaa olla tylsä elämä kun ton ikänen jätkä roikkuu av:lla 24/7 päivittelemässä.

[/quote]

Ja mikähän sinuakin kiinnostaa kommentoida? Eikö ole muuta elämää???

Vierailija
39/78 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 09:10"]

Näköjään tää on niin tärkeä ketju tärkeistä aiheista että mode katsoi tarpeelliseksi kiinnittää tän listan yläpäähän :)

Tai sitten modet esiintyy mies-29 + 1 - 2/2 + 3 - 2*(2-1)^22 nimimerkilä?

[/quote]

Nii mitä sitten?

Vierailija
40/78 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä monesti haukutaan mies 29:tä, mutta mielestäni hän on ihan symppis jätkä, vaikka mielipiteistä voidaan olla montaa eri mieltä. Te joilla on normaalit sosiaaliset taidot voitte sanoa, että "hanki elämä" ja sellaista. Itse olen tällainen nuori mies joilla on huonot sosiaaliset taidot ja ujous. Pelkästään asunnosta poistuminen jännittää välillä ja se johtaa helposti erakoitumiseen, mikä taas johtaa siihen, että haetaan vertaistukea nettipalstoilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä